yhden lapsen yh, minkä kokoinen koti?
Ja minkä ikäinen lapsi? Ja miten huonejärjestely?
Itse 60m2 kaksiossa 3,5v kanssa, makuuhuone on lapsella omana huoneena ja minulla sänky olohuoneessa. Olen vähän miettinyt kolmioon vaihtoa vaikka kyllä tässäkin toki pärjätään. Satanen tulisi lisää vuokraan ja pohdin että onko se sen arvoista, tarviiko sitä erillistä makkaria kuitenkaan...
Kommentit (10)
Meillä on 63 neliön kaksio, minä olohuoneessa ja jo kohta teinilapsi makkarissa. Haaveilen kans pienestä kolmiosta, mutta niitä ei oikein meinaa olla ainakaan täällä suunnilla!
Kohta on sen satasen arvosta. 70 neliötä kolmio, lapsella isompi makkari. 9v.
Asuttiiin kaksiossa(50neliötä) vuokralla siihen asti kun lapsi oli 4v ja alkoi kaivata omaa huonetta(ja minä en halunnut sänkyäni olohuoneeseen), sen jälkeen asuttiin 75neliön kolmiossa vuokralla, mutta kun ostin oman asunnon niin piti vaihtaa vähän pienempään. Nyt asutaan siis kolmiossa, missä neliöitä on 67, lapsi 10v.
Kaksio 59m2, lapsella (2v.) käytössä makkari. En koe tarvetta isommalle asunnolle, koska tässä on toimiva pohjaratkaisu. Kaappejakin meillä on jopa puolityhjinä, niin milläs me se kolmio täytettäisiin.
47 neliön kaksio, lapsi vasta alle vuoden eli hyvin mahdutaan. Myöhemmin ajatuksena jättää makkari lapsen huoneeksi ja muuttaa itse olkkariin, ei heti haluttaisi luopua asunnosta kun on ihana kämppä ja loistava sijainti :)
54 neliötä kaksio millon on tyttö makkarissa milloin mie. Vieraita ei käy tässäkin kallis asua ehkä yksiö seuraavax. Surullista kuin kallis on asua Suomessa.
49"yksiö, alkovin kanssa kaksio ja lapsi alkovissa itellä sängy vielä muualla. Lapsi 5v. Ei ole tarvetta toistaiseksi isompaan.