Hyvä, että on ihmisiä, jotka tuhlaavat rahansa vuittoneihin.
Suomi saa hyvät arvonlisäverot kaikesta tällaisesta kulutuksesta. Olisi ikävää, jos kaikki kitsastelisivat rahojaan.
Kommentit (19)
Samaa minäkin ajattelen, mutta pidän samalla niitä laukunkeikuttajia vähän aivottomina :)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:07"]
Mahtaa se vituttaa kulkea vuittonin laukussa kun moni ei edes tiedä mikä on vuittonin laukku.
[/quote]
Se ei Vuittonin laukun ostajia haittaa. Vuitton kirjoitetaan muuten isolla kirjaimella...
Ja itselläni ei moisia ole eikä tule.
Tää on yksi ja sama hullu joka vastaa itselleen. Älkää jatkako provoa. Sama kirjoitti tuon köyhien rumista vaatteista ketjun. Kateellinen ap kirjoittaja.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:56"]
Tyhmät tuhlaavat merkkituotteisiin. Minä olen 37-vuotias ja minulla on melkein maksettu tilava kolmio Helsingin kalliossa.
[/quote]
Minä taas olen 30-vuotiaana ostanut rivarinpätkän meren rannalta Espoosta.
Ja mä kuljen vaan Pradan, Chanelin ja Vuittonin käärepaperiin kääriytyneenä, hajotkaa!!
Osta sinäkin kadehtija se Vuitton niin ei täällä tarvitse purkaa kiukkua :D.
Samaa mieltä koska Vuittonia laadukkaampiakin laukkuja on tarjolla, ja halvemmallakin.
Tosin esim. selektiivisen kosmetiikan kuluttajat ymmärrän ja lukeudun heihin itsekin, koska laatuerot ovat usein selkeitä. En silti vierasta hyvää markettikosmetiikkaa jos sattuu kohdalle mutta suosin kosmetiikassa kalliita merkkejä koska niiden tuotteet ovat (melkein) aina laadukkaita ja tiedän mitä saa. Markettikosmetiikan kanssa on vähän hakuammuntaa.
Esim. LVn laukuissa niin valtava hintaero ei selity pelkällä tuotteen laadulla.
Mitkä ihmeen arvonlisäverot, harva niitä Suomesta ostaa. Miten ihmeessä jostain laukkumerkistä aina riittää juttua tällä palstalla, mulle mun V on pelkkä hyvä laukku, ei mitään muuta.
Minä ajattelen samoin. Hirveää maksaa ensin palkasta tuloveroa ja sitten vielä nettopalkasta alvia.
Tyhmät tuhlaavat merkkituotteisiin. Minä olen 37-vuotias ja minulla on melkein maksettu tilava kolmio Helsingin kalliossa.
Jossain naistenlehdessä oli joulun alla hyvä kirjoitus siitä kuinka varallisuus luo vapautta. Jokainen ns. luksustavara työntää vapautta kauemmaksi. On todellista järjen köyhyyttä tuhlata rahoja merkkilaukkuihin.
Järjen köyhyyttä on ostaa mitää merkkituotetta Suomesta koska ulkomaanreissuilla saa kaiken paljon halvemmalla! Heh, tätä ankeaa verohelvettiä ei tueta.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:18"]Mitkä ihmeen arvonlisäverot, harva niitä Suomesta ostaa. Miten ihmeessä jostain laukkumerkistä aina riittää juttua tällä palstalla, mulle mun V on pelkkä hyvä laukku, ei mitään muuta.
[/quote]
Tässä vuittoneilla tarkoitettiin kaikkea kallista merkkihömppää yleisesti ottaen.
Av mammat eivät tajua kokonaisveroasteesta mitään
Jotkut hankkivat lapsia, vaikka ne maksavat yli sata tonnia kappale. Voiko typerämpää kohdetta olla rahalle?
Mikä on arvonlisävero vuittonista?
Arvonlisävero on yleensä kaikista tuotteista 24%. Sitten on poikkeuksia kuten elintarvikkeet ja taksimatka tms.
Yleensä kun näen LV:n laukun pidän sitä feikkinä. Se on ehkä eniten feikattu laukku.
Mahtaa se vituttaa kulkea vuittonin laukussa kun moni ei edes tiedä mikä on vuittonin laukku.