Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein pizzaa!

Vierailija
28.12.2014 |

Chilillä ja jauhelihamausteella maustettu jauheliha, paprika, sipuli ja ananas, vielä kun olisi salsakastiketta ollut pohjaan laittaa, nyt mentiin ketsupilla :) kohta syödään, nam!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, salaatinkastiketta pohjaan :O? Sama kuin dippaisi sipsejä salaatinkastikkeeseen, yäk yäk.

Vierailija
2/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä ananas perverssejä. Miksei teitä kielletä lailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:21"]Hyi, salaatinkastiketta pohjaan :O? Sama kuin dippaisi sipsejä salaatinkastikkeeseen, yäk yäk.
[/quote] salsakaatikkeen ja tomaattipyreen yhdistelmä on toiminut ainakin täällä, sillä aina kaikki tilaavat pitsaani.

Vierailija
4/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:21"]Hyi, salaatinkastiketta pohjaan :O? Sama kuin dippaisi sipsejä salaatinkastikkeeseen, yäk yäk.
[/quote] ei salaatinkastiketta, vaan salsakastiketta :) ap

Vierailija
5/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, luin että salaatinkastiketta, ja olikin salsakastike.. joo.

-2

Vierailija
6/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppii? Mun miekkonen tekee aina ihanan tomaattisoosin ite ♡ Jos kiirus ni voi skippaa 3 h haudutusajan ja silti ihanaa.

Vierailija
7/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:23"]Taas näitä ananas perverssejä. Miksei teitä kielletä lailla?
[/quote] hahah, ananas perverssi :D no, makuasioita nämä :) ap

Vierailija
8/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän aina tomaattipyrettä. ei tulis mieleenkään laittaa ketsuppia, hyi.

Vierailija
9/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:25"]Ketsuppii? Mun miekkonen tekee aina ihanan tomaattisoosin ite ♡ Jos kiirus ni voi skippaa 3 h haudutusajan ja silti ihanaa.
[/quote] joo, yleensä tosiaan se salsakastike pohjaan, mutta nyt ei ollut. Voisi kyllä joskus koittaa tuollaisen soosin vääntää, onhan se varmasti ketsuppia parempi vaihtoehto. Mutta kyllä toi ketsuppikin menee hätätilanteessa :) ap

Vierailija
10/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itsetehtyyn tomaattikastikkeeseen tulee? Tahtoisin oppia tekemään hyvän.

Vierailija
11/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:27"]Mä käytän aina tomaattipyrettä. ei tulis mieleenkään laittaa ketsuppia, hyi.
[/quote] arvasin, että tästä tulee sanomista. Meillä isäkin laittoi aina lapsuudessa ketsuppia pohjaan, ihan hyvää on :) ap

Vierailija
12/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:25"]Ketsuppii? Mun miekkonen tekee aina ihanan tomaattisoosin ite ♡ Jos kiirus ni voi skippaa 3 h haudutusajan ja silti ihanaa.
[/quote] joo, yleensä tosiaan se salsakastike pohjaan, mutta nyt ei ollut. Voisi kyllä joskus koittaa tuollaisen soosin vääntää, onhan se varmasti ketsuppia parempi vaihtoehto. Mutta kyllä toi ketsuppikin menee hätätilanteessa :) ap
[/quote]

Joo kandee koittaa. Saa tulisuuden määritella ite ja voi vähä sipulii esim pilkkoo sekaa.

Vierailija
13/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:25"]Ketsuppii? Mun miekkonen tekee aina ihanan tomaattisoosin ite ♡ Jos kiirus ni voi skippaa 3 h haudutusajan ja silti ihanaa.
[/quote]

Joo kandee koittaa. Saa tulisuuden määritella ite ja voi vähä sipulii esim pilkkoo sekaa.
[/quote] miten ne tomaatit käsitelläön. Entä sipulit. Mitä mausteita?

Vierailija
14/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja helppo tomaattikastike. Oliviöljyssä kuullotetaan sipulia ja valkosipulia (kauan miedolla lämmöllä). Sekaan tomaattimurskaa tai paseerattua tomaattia tms. Suolaa, sokeria, basilikaa, oregaanoa, pippuria. Haudutetaan kauan tai vähemmänkin aikaa riittää. Parasta, jos lopuksi lisää tuoretta basilikaa.

Tämä toimii myös pastakastikkeena. Esim ihan lopuksi tonnikalaa sekaan... tai tässä kastikepohjassa voi hauduttaa lihapullia

Vierailija
15/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:43"]Hyvä ja helppo tomaattikastike. Oliviöljyssä kuullotetaan sipulia ja valkosipulia (kauan miedolla lämmöllä). Sekaan tomaattimurskaa tai paseerattua tomaattia tms. Suolaa, sokeria, basilikaa, oregaanoa, pippuria. Haudutetaan kauan tai vähemmänkin aikaa riittää. Parasta, jos lopuksi lisää tuoretta basilikaa.

Tämä toimii myös pastakastikkeena. Esim ihan lopuksi tonnikalaa sekaan... tai tässä kastikepohjassa voi hauduttaa lihapullia
[/quote] Oi, kuulostaa hyvältä! Kiitos reseptistä! :) ap

Vierailija
16/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:43"]

Hyvä ja helppo tomaattikastike. Oliviöljyssä kuullotetaan sipulia ja valkosipulia (kauan miedolla lämmöllä). Sekaan tomaattimurskaa tai paseerattua tomaattia tms. Suolaa, sokeria, basilikaa, oregaanoa, pippuria. Haudutetaan kauan tai vähemmänkin aikaa riittää. Parasta, jos lopuksi lisää tuoretta basilikaa.

[/quote]

Teen muuten samalla reseptillä, tulee tosi hyvää kun jaksaa oikein ajan kanssa hauduttaa!

Vierailija
17/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans pitsa uunissa. Tomaattisoosiksi laitoin pyrettä ja ketsuppia sekasin ja mausteeksi basilikaa ja mustapippuria. Täytteeksi tuli jauheliha, kinkku, ananas, sipuli, feta, tomaatti. Herkkusieniä mun piti laittaa myös mutta tulipa vasta nyt mieleen, kun se lätty on jo uunissa ollu hyvän tovin.

Vierailija
18/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:27"]

[/quote]

Tomaattipyrettä sellaisenaan? Huh. Melkein yhtä paha moka kuin ketsuppi. Jos ei ole aikaa keitellä kunnollista tomaattikastiketta (useinkaan ei ole), sekoitan pyreen kiehuvaan veteen ja lisään mausteita, vähintään ripaus suolaa ja sokeria, mustapippuria ja basilikaa tai oreganoa.

Vierailija
19/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:27"]

[/quote]

Tomaattipyrettä sellaisenaan? Huh. Melkein yhtä paha moka kuin ketsuppi. Jos ei ole aikaa keitellä kunnollista tomaattikastiketta (useinkaan ei ole), sekoitan pyreen kiehuvaan veteen ja lisään mausteita, vähintään ripaus suolaa ja sokeria, mustapippuria ja basilikaa tai oreganoa.

[/quote]

Sotkin eilen tomaattipytettä, ketsuppia, raastettua valkosipulia, oreganoa, pippuria ja tuoretta basilikaa. Tuli hyvä pizza

Vierailija
20/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin meidän lempipizza: Hyvä kastike ja mozzarellajuusto paistetaan normaalisti. Kypsän pizzan päälle levitetään ilmakuivattua kinkkua ja rucolaa. Ihan paras!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän