Mammojen virallinen hätäkokous: mitä teemme Sanna Marinin tapauksen kanssa?
Julistan kokouksen alkaneeksi. Aloitamme puheenvuoroilla.
Kommentit (16)
No en ole mamma mutta aloitan puheenvuorolla. Sanna Marin on uskomattoman upea, nykyaikainen freessi ja pätevä sekä kansainvälinen pääministeri. Hänen ansiostaan minä "boomerina" ja meidän kapakkaremmi olemme alkaneet kiinnostua politiikasta. Järjettömän kaunis ja selkeäsanainen, seksikäs nainen. Todellinen alffanaaras. Rakastan.
t Timppa
Mä ajattelin ottaa lasin viiniä. Merkkiä en muista, mutta on rieslingin ja chardonnayn sekoitusta, todella hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin ottaa lasin viiniä. Merkkiä en muista, mutta on rieslingin ja chardonnayn sekoitusta, todella hyvää.
Kirjattakoon pöytäkirjaan, että juomat ovat itse hankittuja.
Anteeksipyyntö ja ero.
Pääministerin asemassa ei sovi möläytellä.
Vierailija kirjoitti:
No en ole mamma mutta aloitan puheenvuorolla. Sanna Marin on uskomattoman upea, nykyaikainen freessi ja pätevä sekä kansainvälinen pääministeri. Hänen ansiostaan minä "boomerina" ja meidän kapakkaremmi olemme alkaneet kiinnostua politiikasta. Järjettömän kaunis ja selkeäsanainen, seksikäs nainen. Todellinen alffanaaras. Rakastan.
t Timppa
Kun et kerran ole mamma, niin pyydän sinua poistumaan välittömästi. Lisäksi sanasi kuulostivat loukkaavilta useimpia mammoja kohtaan. Varsinkin tuo seksikäs ja järjettömän kaunis. Olen sitä kuule minäkin ollut nuori ja nätti. Silloin ei käytetty sanaa seksikäs. Olin simpsakka.
T. Mamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t Timppa
Kun et kerran ole mamma, niin pyydän sinua poistumaan välittömästi. Lisäksi sanasi kuulostivat loukkaavilta useimpia mammoja kohtaan. Varsinkin tuo seksikäs ja järjettömän kaunis. Olen sitä kuule minäkin ollut nuori ja nätti. Silloin ei käytetty sanaa seksikäs. Olin simpsakka.
T. Mamma
Voi mamma :) Et voi ajaa vastakkaisia mielipiteitä täältä pois kuin ilmiantamalla oman ketjusi.
Marinista tulee mieleen bibolaarinen ihminen, joka ei ole ”muistanut” ottaa lääkkeitään. Nyt on mukava ja vahva maniavaihe päällä, ja tulee tehtyä ja twitteröityä kaikenlaista.
En tällä väitä että Marinilla oikeasti mitään sairautta olisi. En häntä tunne. Mutta kovin on käytös muuttunut lyhyessä ajassa, oli syy sitten mikä hyvänsä.
Valitatte palstalla niinkuin aina, ette tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Marinista tulee mieleen bibolaarinen ihminen, joka ei ole ”muistanut” ottaa lääkkeitään. Nyt on mukava ja vahva maniavaihe päällä, ja tulee tehtyä ja twitteröityä kaikenlaista.
En tällä väitä että Marinilla oikeasti mitään sairautta olisi. En häntä tunne. Mutta kovin on käytös muuttunut lyhyessä ajassa, oli syy sitten mikä hyvänsä.
Löytänyt uuden miehen, alle 30v uroksen. Kummasti siitä saa potkua.
Naisen käytös on usein juuri tuota kun ei ole tullut osumaa tietylle sektorille.
Tuskin Sanna ensimmäinen nainen on, joka kyllästyy perhearkeen ensilapsen kasvaessa.
Ehdotetaan että laitamme sille pallon jalkaan ettei pääse siltaseen. Eihän se nyt ole lainkaan soveliasta jos on nainen, äiti ja vielä pääministeri. Ihan eri asia kun vanhat ukot ryyppää ja pitää poikien saunailtoja. Nainen - nounounou!
Vierailija kirjoitti:
Naisen käytös on usein juuri tuota kun ei ole tullut osumaa tietylle sektorille.
Tarkentaisitko hieman? Näin naisena olen kiinnostunut mitä tarkoitat tuolla "usein juuri tuota"? Ja mistä osumasta puhut?
Itse olen vahvasti Sannan puolella. Oikein jämäkkä ihminen ja just sopiva. Miettikää jos tuolla olisi nyt joku nönnö, joka taipuu heti kun tuulee. Ei, ei, ei. Niitä on jo nähty ja huonoksi todettu.
Huolestumisen laitamme ensimmäisenä pöytäkirjaan. Onkohan hänellä nyt lähtenyt ihan lapasesta ja kellot lyö lopun merkiksi?