Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammojen virallinen hätäkokous: mitä teemme Sanna Marinin tapauksen kanssa?

Vierailija
23.10.2021 |

Julistan kokouksen alkaneeksi. Aloitamme puheenvuoroilla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestumisen laitamme ensimmäisenä pöytäkirjaan. Onkohan hänellä nyt lähtenyt ihan lapasesta ja kellot lyö lopun merkiksi?

Vierailija
2/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole mamma mutta aloitan puheenvuorolla. Sanna Marin on uskomattoman upea, nykyaikainen freessi ja pätevä sekä kansainvälinen pääministeri. Hänen ansiostaan minä "boomerina" ja meidän kapakkaremmi olemme alkaneet kiinnostua politiikasta. Järjettömän kaunis ja selkeäsanainen, seksikäs nainen. Todellinen alffanaaras. Rakastan.

t Timppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin ottaa lasin viiniä. Merkkiä en muista, mutta on rieslingin ja chardonnayn sekoitusta, todella hyvää.

Vierailija
4/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetään se sika!!

Vierailija
5/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin ottaa lasin viiniä. Merkkiä en muista, mutta on rieslingin ja chardonnayn sekoitusta, todella hyvää.

Kirjattakoon pöytäkirjaan, että juomat ovat itse hankittuja.

Vierailija
6/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksipyyntö ja ero.

Pääministerin asemassa ei sovi möläytellä.

Vierailija
7/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole mamma mutta aloitan puheenvuorolla. Sanna Marin on uskomattoman upea, nykyaikainen freessi ja pätevä sekä kansainvälinen pääministeri. Hänen ansiostaan minä "boomerina" ja meidän kapakkaremmi olemme alkaneet kiinnostua politiikasta. Järjettömän kaunis ja selkeäsanainen, seksikäs nainen. Todellinen alffanaaras. Rakastan.

t Timppa

Kun et kerran ole mamma, niin pyydän sinua poistumaan välittömästi. Lisäksi sanasi kuulostivat loukkaavilta useimpia mammoja kohtaan. Varsinkin tuo seksikäs ja järjettömän kaunis. Olen sitä kuule minäkin ollut nuori ja nätti. Silloin ei käytetty sanaa seksikäs. Olin simpsakka.

T. Mamma

Vierailija
8/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t Timppa

Kun et kerran ole mamma, niin pyydän sinua poistumaan välittömästi. Lisäksi sanasi kuulostivat loukkaavilta useimpia mammoja kohtaan. Varsinkin tuo seksikäs ja järjettömän kaunis. Olen sitä kuule minäkin ollut nuori ja nätti. Silloin ei käytetty sanaa seksikäs. Olin simpsakka.

T. Mamma

Voi mamma :) Et voi ajaa vastakkaisia mielipiteitä täältä pois kuin ilmiantamalla oman ketjusi.

Vierailija
9/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinista tulee mieleen bibolaarinen ihminen, joka ei ole ”muistanut” ottaa lääkkeitään. Nyt on mukava ja vahva maniavaihe päällä, ja tulee tehtyä ja twitteröityä kaikenlaista.

En tällä väitä että Marinilla oikeasti mitään sairautta olisi. En häntä tunne. Mutta kovin on käytös muuttunut lyhyessä ajassa, oli syy sitten mikä hyvänsä.

Vierailija
10/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitatte palstalla niinkuin aina, ette tee mitään.

Vierailija
11/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marinista tulee mieleen bibolaarinen ihminen, joka ei ole ”muistanut” ottaa lääkkeitään. Nyt on mukava ja vahva maniavaihe päällä, ja tulee tehtyä ja twitteröityä kaikenlaista.

En tällä väitä että Marinilla oikeasti mitään sairautta olisi. En häntä tunne. Mutta kovin on käytös muuttunut lyhyessä ajassa, oli syy sitten mikä hyvänsä.

Löytänyt uuden miehen, alle 30v uroksen. Kummasti siitä saa potkua.

Vierailija
12/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen käytös on usein juuri tuota kun ei ole tullut osumaa tietylle sektorille.

Vierailija
13/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Sanna ensimmäinen nainen on, joka kyllästyy perhearkeen ensilapsen kasvaessa.

Vierailija
14/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotetaan että laitamme sille pallon jalkaan ettei pääse siltaseen. Eihän se nyt ole lainkaan soveliasta jos on nainen, äiti ja vielä pääministeri. Ihan eri asia kun vanhat ukot ryyppää ja pitää poikien saunailtoja. Nainen - nounounou!

Vierailija
15/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen käytös on usein juuri tuota kun ei ole tullut osumaa tietylle sektorille.

Tarkentaisitko hieman? Näin naisena olen kiinnostunut mitä tarkoitat tuolla "usein juuri tuota"? Ja mistä osumasta puhut?

Vierailija
16/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vahvasti Sannan puolella. Oikein jämäkkä ihminen ja just sopiva. Miettikää jos tuolla olisi nyt joku nönnö, joka taipuu heti kun tuulee. Ei, ei, ei. Niitä on jo nähty ja huonoksi todettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi