Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisista vasratilanteista olet selvinnyt ulkomailla?

Vierailija
28.12.2014 |

Tsunami 2004 poisluettuna.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani 15v ikäisenä Espanjassa ja minut ryöstettiin puukolla uhaten.

Vierailija
2/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään sen vaarallisempaa kuin eksyminen 35 asteen helteessä, jolloin paikallisiakin kehotettiin pysymään sisätiloissa. Eli aika turvallista matkailua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin Walesissa vuorilla sumussa. 

Vierailija
4/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löytänyt meiän ryhmän bussiin,opas oli huono. Tjäreborilla en enää uskalla matkustaa

Vierailija
5/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ja tyhmänä:

-yksin Espanjassa. Juna saapuu perille yöllä. Istuin rautatieaseman portailla, kun paikallinen kundi tuli juttelemaan. Kertoi, että tietää paikan, jossa voi nukkua. En ymmärrä miksi lähdin mukaan, mutta mentiin asemalla olevaan tyhjään junaan. Kundi alkoi heti käsimerkein ehdottaa seksiä (peukalo ja etusormi ympyräksi ja toisen käden sormea sisään ja ulos). Ei kiitos sanoin ja lähdin. Raiskatuksihan tuossa olisi voinut tulla

Vierailija
6/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme asuneet 15 v belgiassa, siihen on mahtunut kaikenlaista. Koko perhe edelleen hengissä.

Vierailija
7/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmasti menettänyt mielenterveyteni jos olisin asunut Suomessa vielä parikin vuotta pidempään. Ulkomaille muuton jälkeen elämän ilo ja nauttiminen monista asioista palasi.

Vierailija
8/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse asiassa ole eläissäni joutunut mihinkään vaaratilanteisiin, en niissä maissa, joissa olen asunut, enkä niissä, joissa olen ollut matkalla.

Vierailija
9/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rhodoksella lähdin skoitterikyytiin yhden pojan kanssa. Mentiin sen työpaikalle ja se laittoi oven lukkoo.. Onneks ei raiskannut, nutta pelästyin.Olin vasta 16 ja pöhkö.