Minkälaisista vasratilanteista olet selvinnyt ulkomailla?
Kommentit (9)
Ei mitään sen vaarallisempaa kuin eksyminen 35 asteen helteessä, jolloin paikallisiakin kehotettiin pysymään sisätiloissa. Eli aika turvallista matkailua :)
en löytänyt meiän ryhmän bussiin,opas oli huono. Tjäreborilla en enää uskalla matkustaa
Nuorena ja tyhmänä:
-yksin Espanjassa. Juna saapuu perille yöllä. Istuin rautatieaseman portailla, kun paikallinen kundi tuli juttelemaan. Kertoi, että tietää paikan, jossa voi nukkua. En ymmärrä miksi lähdin mukaan, mutta mentiin asemalla olevaan tyhjään junaan. Kundi alkoi heti käsimerkein ehdottaa seksiä (peukalo ja etusormi ympyräksi ja toisen käden sormea sisään ja ulos). Ei kiitos sanoin ja lähdin. Raiskatuksihan tuossa olisi voinut tulla
Olemme asuneet 15 v belgiassa, siihen on mahtunut kaikenlaista. Koko perhe edelleen hengissä.
Olisin varmasti menettänyt mielenterveyteni jos olisin asunut Suomessa vielä parikin vuotta pidempään. Ulkomaille muuton jälkeen elämän ilo ja nauttiminen monista asioista palasi.
Mä en itse asiassa ole eläissäni joutunut mihinkään vaaratilanteisiin, en niissä maissa, joissa olen asunut, enkä niissä, joissa olen ollut matkalla.
Rhodoksella lähdin skoitterikyytiin yhden pojan kanssa. Mentiin sen työpaikalle ja se laittoi oven lukkoo.. Onneks ei raiskannut, nutta pelästyin.Olin vasta 16 ja pöhkö.
Ollessani 15v ikäisenä Espanjassa ja minut ryöstettiin puukolla uhaten.