Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistatteko ylähuulen vaaleita "amisviiksiä" ja miten?

Vierailija
28.12.2014 |

Mulle on ilmestynyt tuollaiset vaaleat amisviikset ylähuulen päälle. Käsittääkseni on ihan normaalia, mutta sopivassa valossa (esim. vessan peiliin katsoessa) haituvat näkyvät häiritsevästi. Kannattaisikohan noita vaan vetäistä jollain vahaliuskoilla tms pois? Onko suosituksia sopivista tuotteista?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin pinseteillä. Sopivia vahaliuoskoja en ole löytänyt. Veet ei toiminut.

Vierailija
2/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:28"]

Nypin pinseteillä. Sopivia vahaliuoskoja en ole löytänyt. Veet ei toiminut.

[/quote]

Okei... Mä kokeilin joskus sääriin jotain veetin voidetta ja sekään ei toiminut yhtään. Ehkä jätän siis ainakin Veetit väliin. Olis vaan niin kätevää, kun olisi jokin helpompi ja nopeampi menetelmä kuin pinsetit.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä höylään. Kätevää. Ja ei, ne eivät kasva tummina takaisin.

Vierailija
4/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:34"]

[/quote]

No ei varmaan tummina, mutta luulisi että se tasapitkä sänki erottuisi aika pahasti. Höylätty karvanpäähän on myös "kovempi" kuin luonnollinen.

Vierailija
5/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin höylään eikä oo tullu tummina takas. Pinsetteihin ja veetiin turhauduin.

Vierailija
6/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:34"]

[/quote]

No ei varmaan tummina, mutta luulisi että se tasapitkä sänki erottuisi aika pahasti. Höylätty karvanpäähän on myös "kovempi" kuin luonnollinen.
[/quote] no ei erotu kun tasaisin väliajoin ne höylää pois.

Vierailija
7/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vaan kasvaa tummenpana kun monta vuotta irti repii. Nyt olen 5 vuotta poistanut karvoja veetillä ja nyppimällä ja on nyt alkanut kasvaa tummempana takaisin.

Vierailija
8/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:39"]Kyllä ne vaan kasvaa tummenpana kun monta vuotta irti repii. Nyt olen 5 vuotta poistanut karvoja veetillä ja nyppimällä ja on nyt alkanut kasvaa tummempana takaisin.
[/quote] no voi ollakin, kun nyppii. Höyläämällä ei taatusti kasva.

Vierailija
9/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:39"]

Kyllä ne vaan kasvaa tummenpana kun monta vuotta irti repii. Nyt olen 5 vuotta poistanut karvoja veetillä ja nyppimällä ja on nyt alkanut kasvaa tummempana takaisin.

[/quote]

Ei ehkä kannata vetää ihan tuollaista päätelmää suorasta syy-seuraussuhteesta. Tummuminen voi johtua myös ihan esim. iän (tai muun asian) myötä tapahtuvasta hormonitoiminnan muutoksesta.

Vierailija
10/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:34"] Minä höylään. Kätevää. Ja ei, ne eivät kasva tummina takaisin. [/quote] No ei varmaan tummina, mutta luulisi että se tasapitkä sänki erottuisi aika pahasti. Höylätty karvanpäähän on myös "kovempi" kuin luonnollinen. [/quote] no ei erotu kun tasaisin väliajoin ne höylää pois.

[/quote]

Mua vähän pelottaisi lähteä tuohon höyläilyyn, kun mulla se "tasaisin väliajoin" saattaa tarkoittaa kerran päivässä. Sääriin ja kainaloihin ainakin puskee sänki alle vuorokaudessa.

ap

Vierailija
11/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:34"] Minä höylään. Kätevää. Ja ei, ne eivät kasva tummina takaisin. [/quote] No ei varmaan tummina, mutta luulisi että se tasapitkä sänki erottuisi aika pahasti. Höylätty karvanpäähän on myös "kovempi" kuin luonnollinen. [/quote] no ei erotu kun tasaisin väliajoin ne höylää pois.

[/quote]

Mua vähän pelottaisi lähteä tuohon höyläilyyn, kun mulla se "tasaisin väliajoin" saattaa tarkoittaa kerran päivässä. Sääriin ja kainaloihin ainakin puskee sänki alle vuorokaudessa.

ap
[/quote] mulla nuo ylähuulen karvat ainakin pysyy poissa monta päivää, vaikka muualla sitä sänkeä pukkaisikin saman tien. Toki tämäkin varmaan yksilöllistä.

Vierailija
12/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytän niitä kasvoille tarkoitettuja vahaliuskoja. Toimii.

Vierailija
13/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:51"]

mä käytän niitä kasvoille tarkoitettuja vahaliuskoja. Toimii.

[/quote]

Minkä merkkisiä ja mistä saa? Pysyykö haituvat pitkään poissa?

ap

Vierailija
14/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti että ootte turhia ihmisiä.

Vierailija
15/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en höyläisi koska karvat kasvavat mulla ainakin tosi nopasti takaisin myös esimerkiksi sääriin. Sänkiviikset saattaisivat myös tuntua inhottavilta esim suudellessa. Olen käyttänyt Veetin kasvoille tarkoitettuja vahaliuskoja jotka ovat mielestäni toimineet hyvin. Itselläni on hyvin herkkä kasvojen iho joten saan niistä aina jotain näppylää naamaan. Siksi käytän liuskoja harvakseltaan, lähinnä kesäisin.

Vierailija
16/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetin vahaliuskat toimii mulla viiksihaituviin.

Vierailija
17/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilaattorilla tai pinseteillä. Höylätessä kasvaa parta.

Vierailija
18/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nypin vain mustat erottuvat karvat. Jos vaaleatkin nyppisin, saiain koko naaman alueelta tehä sen..kasvaa vaaleaa untuvaa koko pärstävärkki.

Vierailija
19/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poista niitä mitenkään. En jaksa stressata turhista.

Vierailija
20/21 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylään ehkä kerran kuussa,,, aiemmin niitä oli enemmän ja tummempia, nyt tosiaan ei hirveesti enää, 15v oon koko aikuisiän höylännyt... Turha tuskailla jos voi höylätä. Kyllä se pienempi harmitus on höylätä niitä kuin olla kiusaantunut omista "viiksistään"... Pinseteillä menee hermo, sattuu hirveesti ja kestää kauan nyppiä. Veet kylmävahaliuskat katko verisuonia mulla :((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan