Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä nykyään käy käytetyt lastenvaatteet kaupaksi?

Vierailija
28.12.2014 |

Otsikossa kysymys.. ongelmana meillä kasaantuvat lastenvaatteet. Osa erittäin hyväkuntoisia, perusvaatetta, Lingonia, Me&i:a, Småfolkia ja Po.Pia, mitä ei ihan viitsisi kierrätykseen tai UFFille viedä. Missä noita kannattaisi kaupata? Huutis lienee totaalisen out? Entä Tori? Ostaako sieltä kukaan? FB:n kirpputorit koen hankaliksi, eri kirppujen säännöt sekalaisia, ja ainakin merkkivaatekirppiksille eksyy porukkaa joka olettaa ostavansa uutta käytettynä. Maakunnan kirppisryhmät vetää mielestäni huonosti, asumme hiukan syrjässä, ja vaikka tarjoudun tuomaan vaatteet/ tavarat kaupunkialueelle, saisin antaa myytävät ilmaiseksi enenn kuin kukaan kiinnostuisi. Vinkkejä? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kanssa 0-2v vaatteita ja syksyllä ilmoitin torissa,hyviä talvipukuja,kenkiä ja kaikkia muitakin rättejä mitä tarvitaan,koliikki tuttipulloja ym. kaikki pestyjä,puhtaita.

ei yhtään soittoa tai kyselyä ja laitoin vielä perään että tarjouksia tavaroista kuunnellaan myös

Vierailija
2/10 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä menee ilmeisen hyvin, kun käytetty vaate tai tavara ei enää kelpaa? Meillä on pinnasänky ollut Torissa myynnissä, vailla yhtään kiinnostunutta, siksi olen tuon suhteen hiukan skeptinen. Tosin vaunut ja turvaistuin kävivät Torin kautta kaupaksi kyllä.. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kokeilisi huutista? Laita sinne myyntiin tyyliin "osta heti" ja puoli vuotta ilmoitus voimassa. Joku saattaa ostaakin. Kunhan laitat hyvän kuvan ja kuvauksen, uskaltaa ostaa. Sopiva hinta myös ratkaisee.

Ihmisillä ei mene niin hyvin, mutta kun vaatetta saa uutenakin esim. kymppi/paita, niin ei tee mieli maksaa käytetystä samaa vertaa. Moni kun ostaa vaatteet lapselle jonkinlaisena sijoituksena, että nyt kun maksan molon haalarista 129€ niin saan myytyä sen hintaan 65€ vaikka olisi kuinka kulahtanut.

Vierailija
4/10 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siis niin surkeeta lastenvaatetta on uffissakin kalliilla, etten käy edes katsomassa.

Vierailija
5/10 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monelle kelpaa käytetty, meillekin. Mutta en tiedä missä parhaiten menevät kaupaksi. Mulla kanssa olisi vuori pienten vauvojen vaatteita ja kasa isomman pojan vaatetta, ei mitään merkki vaatteita pääasiassa ja mietin missä ne myisi. (Tai osan vain antaisi) Vieläkö ihmiset käyvät MLL:n kirppiksillä, jos sinne joku kerta lähtisi?

Vierailija
6/10 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais käytetyt merkkivaatteet mutta olen saanut perusvaatteita lahjoituksina niin paljon etten osta enää mitään. Monesti menee juur niin, niitä saa tutuilta. Sitten on ne jotka ostaa merkkivaatteita ja ostaa ne uusina.

Vierailija
7/10 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelen vähänkäytetty.fi-nettikirpputoria!

Laitoin sinne lapsille pieneksi käyneitä vaatteita myyntiin ja toistaiseksi kauppa on käynyt todella hyvin. Samalla kertaa sinne voi lähettää myyntiin myös lasten vanhat lelut ja harrastusvälineet. Jos kaikki eivät mene kaupaksi, tavarat ja vaatteet voi lahjoittaa palvelun kautta hyväntekeväisyyteen.

Mielestäni palvelu on aivan loistava, saan kerralla lähettää vaatteet ja lelut yms. pois omista nurkistani, palvelu huolehtii myynnistä ja postituksesta ja ne, mitkä eivät mene kaupaksi, lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen. Hyväntekeväisyyteen lahjoittaminen on vapaaehtoista, itse aioin kuitenkin lahjoittaa kaikki myymättä jääneet pois, en kaipaa niitä pieniä vaatteita tai vanhoja leluja enää takaisin.

Suosittelen siis tutustumaan palveluun!

Vierailija
8/10 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vähänkäytetty.fi vaikuttaa kiinnostavalta, mutta kuinka tunnettu se on? Mainostaako se missään, minulle oli ihan uusi tuttavuus? 4 viikon myyntiaika on aika lyhyt kuitenkin, käytö tuolla kauppa?

ap

Vierailija
9/10 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan merkkivaatteita pitkälle siksi että ne on ainoita jotka saa eteenpäin. Järkevällä hinnoittelulla tietenkin. Käytän fb kirppiksiä. Kunto selitettävä tarkkaan juuri siksi ettei kukaan oleta saavansa uudenveroista.

Vierailija
10/10 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pop ja me&i menevät varmasti fb kirpputorilla jos myyt vallitsevaa hintatasoa edullisemmin. Itse myin muutaman tuotteen ja menivät tunnissa, mutta hinta on avainsana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä