Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistatko milloin joku yrittää iskeä?

Vierailija
23.10.2021 |

Mistä sen tietää?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan yritä 😁

Vierailija
2/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun tyttö sanoo: "Mennään meille ja pannaan aivot pihalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymisiä ei kovin ole tullut paitsi nyt. Kirjoitin asiasta jo aamulla ja nostinkin ketjua, mutta kukaan ei kommentoinut. Töissä on mieshenkilö, jonka aikomuksista en ole varma. Vaivaa hänen teot ja sanat.

Vierailija
4/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ellei iskijä ole aikeissaan riittävän suora.

Vierailija
5/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein aloite on sellainen, että sen voi tulkita aivan neutraaliksikin, toisin sanoen ystävystymisyritykseksikin. En usko että monet aloitteet ovat selvästi joko tai vaan enemmän sellaisia varovaisia kokeiluita. Känniääliöt baarissa ovat sitten tietty oma lukunsa.

Vierailija
6/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Olen kuullut monen monta kertaa tässä aikuisiällä, miten ihastuneita useampi poika oli minuun teini-iässä ja parikymppisenä ollut, minun heille kuulemma koskaan lämpeämättä. Hämmentäviä juttuja, koska itse pidin heitä kavereina ja luulin etten ole miesten keskuudessa kiinnostavaakaan ollenkaan (kun mielestäni kukaan ei koskaan lähestynyt).

Ymmärrän vain suoraa puhetta ja toimintaa. Baarissa lähentelijä hakee seksiä ja suoraan ulos pyytävä tyyppi haluaa treffeille tutustumaan. Siltikin voi tarkoitus mennä ohi, jos juttu heitetään niin, että laitankin sen vain huumorin piikkiin.

Yleensä seurustelenkin vain alkaen omasta aloitteesta.

Vierailija
7/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tulkitsen iskuyrityksiksi kaiken sen, kun joku ventovieras mies tulee mulle juttelemaan. Tuttujen miesten jutteluita baarissa en ole pitänyt iskemisenä, mutta joskus nekin ovat kuitenkin iskuyrityksiksi osoittautuneet.

Vierailija
8/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa, koska oletan että torjunta on tullut selväksi kun olen sanonut että olen varattu. Kerta toisensa jälkeen petyn siihen, että se on joillekin vain hidaste mutta ei este.

Joidenkin kohdalla ahaa-elämys on tullut vasta kun olen puhunut asiasta kaverin kanssa.

Minulle aiemmin lounaalle kutsuminenkin on ollut ihan neutraali juttu.

Vasta kun "oma"' mies (ex) alkoi säätää töissä työkaverinsa kanssa, tajusin että joillekin siinä tosiaan on kipinä. Siis heille syntyi suhde. Tuli liattu olo kun katsoin "omaa käytöstäni" taaksepäin. Toivottavasti ne vaimot eivät ajatelleet minua pahalla! En todellakaan halunnut mitään heidän miehistään. Kavahdin heti kauemmas jos joku alkoi edes kättä koskettaa. Joidenkin kanssa halattiin lomaheipat tai onnittelut, mutta sitäkään en enää antaisi tapahtua. Hyvä jos viereeni päästän enää ketään istumaan, niin jäi traumat tuosta kun tulin petetyksi.

Vierailija
9/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein aloite on sellainen, että sen voi tulkita aivan neutraaliksikin, toisin sanoen ystävystymisyritykseksikin. En usko että monet aloitteet ovat selvästi joko tai vaan enemmän sellaisia varovaisia kokeiluita. Känniääliöt baarissa ovat sitten tietty oma lukunsa.

Totta, usein ei voi olla ihan sataprosenttisen varma, millä mielellä se lähestyjä on. Mutta sitten osa aloitteista on sellaisia, ettei jää paljoa tulkinnanvaraa. Minua on esim. kadulla lähestynyt tuntematon mies kehuen ulkonäköäni ja sitten pyytänyt kahville. Tämä myös aika selvä pokaamisyritys, vai lähestyykö joku ystävystymismielellä tuolla tavalla? Epäilen. On myös kysytty treffeille, ihan siis tuota treffi-sanaa käyttäen, ja sekin aika selkeä.

Vierailija
10/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, usein ei voi olla ihan sataprosenttisen varma, millä mielellä se lähestyjä on. Mutta sitten osa aloitteista on sellaisia, ettei jää paljoa tulkinnanvaraa. Minua on esim. kadulla lähestynyt tuntematon mies kehuen ulkonäköäni ja sitten pyytänyt kahville. Tämä myös aika selvä pokaamisyritys, vai lähestyykö joku ystävystymismielellä tuolla tavalla? Epäilen. On myös kysytty treffeille, ihan siis tuota treffi-sanaa käyttäen, ja sekin aika selkeä.

Niin ja sitten tietysti se, jos lähestyjä tiedustelee suhdestatusta. Jos olisi ystäviä etsimässä, tuskin siinä tapauksessa kiinnostaisi onko kohde sinkku vai parisuhteessa.

Vierailija
11/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näistä aloitteista sitten kehittyy jotain enemmän? Pitäiskö tuollaiseen normi ystävällisyyteen jotenkin itse osata tarttua kiinnostuksen osoituksen merkkinä?

Vierailija
12/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten näistä aloitteista sitten kehittyy jotain enemmän? Pitäiskö tuollaiseen normi ystävällisyyteen jotenkin itse osata tarttua kiinnostuksen osoituksen merkkinä?

Ei niistä kehitykään.

Vierailija
13/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista. Mulle pitää sanoa tai tehdä suoraan.

Vierailija
14/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tiedä milloin joku on kiinnostunut ja yrittää iskeä. Monta kertaa olen huomannut että olen vain kuvitellut. Miksi ei vaan voi sanoa että on kiinnostunut?

Vierailija
15/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI edes jonkun pitäisi "iskeä".

Ällöttää ukot ja en vaan kestä niitä. Ovat inhottavia.

Olen tehnyt töitä mallina MTV:lle ja ukot kuolaa. Yöks!

Vierailija
16/16 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan tiedä milloin joku on kiinnostunut ja yrittää iskeä. Monta kertaa olen huomannut että olen vain kuvitellut. Miksi ei vaan voi sanoa että on kiinnostunut?

Koska pelätään pakkeja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän