Mitä fb:iin ja instaan saa päivittää?
Kommentit (34)
Taitaapi olla niin, ettei sellaista asiaa olekaan, ainakaan tällä ruikuttajapalstan raadilla :D
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 02:08"]Onhan tässä vastauksia. Miksei kelpaa?
[/quote] ei ole vasta kuin muutama hassu. Haluan lisää vastauksia.
En kyllä ymmärrä selfien tarkoitusta. Siis päivittäisten. Siis oikeasti, wtf. Missä menee normaalin itsetunnon ja itserakkauden raja?
Ihan sama mitä laitat, kutenkin ärsyttää jotakuta. Jos se haittaa sinua niin parempi olla päivittämättä mitään.
Kyllä ne rumatkin selfieitä laittais jos ois mitä näyttää :)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:38"]Ettet sinä ärsyynny?
[/quote]Menikö tunteisiin tuo "Liian avoimet facebook-päivitykset"? ;)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:01"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:38"]Ettet sinä ärsyynny?
[/quote] minulla ei ole fb:tä. Ihan mielenkiinnosta kyselen kun en itse keksi mitään mistä ei joku ärsyyntyisi. Idean sain tuosta ketjusta kyllä. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:01"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:38"]Ettet sinä ärsyynny?
[/quote] minulla ei ole fb:tä. Ihan mielenkiinnosta kyselen kun en itse keksi mitään mistä ei joku ärsyyntyisi. Idean sain tuosta ketjusta kyllä. Ap
[/quote]Jos sulla ei ole fb:tä niin miksi vaivaat asialla päätäsi?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:01"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:38"]Ettet sinä ärsyynny?
[/quote]Jos sulla ei ole fb:tä niin miksi vaivaat asialla päätäsi?
[/quote] en minä päätäni nyt sentään vaivaa, jos mielenkiinnosta kyselen kun täällä on paljon ollut keskustelua näistä päivityksistä. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 02:16"]Ihan sama mitä laitat, kutenkin ärsyttää jotakuta. Jos se haittaa sinua niin parempi olla päivittämättä mitään.
[/quote]
Ja sekin ärsyttää joitain jos joku ei koskaan päivitä mitään ;)
Kaikkien muiden päivitykset vituttaa, paitsi omani tietenkin. T:av mamma
Teet mitä vaan niin ärsyyntyy joku.
Onhan tässä vastauksia. Miksei kelpaa?