Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä fb:iin ja instaan saa päivittää?

Vierailija
28.12.2014 |

Ettet sinä ärsyynny?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:33"]Teet mitä vaan niin ärsyyntyy joku.
[/quote] joo, mutta kysymys oli mikä juuri Sinua ei ärsytä. Ap

Vierailija
2/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:33"]Kaikkien muiden päivitykset vituttaa, paitsi omani tietenkin. T:av mamma
[/quote] siltä vaikuttaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaako tai kiinnostaako jotain muka päivittää jotain. Voiko elämä tylsempää olla.

Vierailija
4/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:40"]Jaksaako tai kiinnostaako jotain muka päivittää jotain. Voiko elämä tylsempää olla.
[/quote] no ilmeisen moni siellä somessa kumminkin on. Ap

Vierailija
6/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 02:15"]

En kyllä ymmärrä selfien tarkoitusta. Siis päivittäisten. Siis oikeasti, wtf. Missä menee normaalin itsetunnon ja itserakkauden raja?

[/quote]

Luulen, että olet erehtynyt. Ei selfieillä ole mitään tekemistä itserakkauden tms kanssa. Itse otan paljon selfieitä, enkä tiedä miksi ne joitain ihmisiä ärsyttävät. Mulle ei ole kukaan suoraan sanonut, että selfieni voisivat ärsyttää. Ehkä sellaisia salaa ärsyttää, jotka eivät pidä naamastani?

Selfiet on tätä päivää, eivätkä kerro mistään ihmisen luonteen omininaisuudesta. Jopa suuren maailman leffatähdet ottavat paljon selfieitä itsestään aina Michael Douglasista Abigail Bresliniin. Se on vaan tätä päivää ja niin se on.

Vierailija
7/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitän arjen erityisiä hetkiä, tai en edes erityisiä, vaan arjen hetkiä, joita tekee mieli jakaa. Päivitän siis kuvia ja liitän niihin pienen tekstin. Lisäksi itselleni tärkeitä juttuja. Päivityksissäni seuraan vuodenaikaa, kuvaan puutarhaa, leipomuksia, yhteisiä hetkiä ja tekemisiä perheen kanssa. Siis kivoja juttuja. Lapsia kuvaan aina etäältä ja siten, ettei kasvoja juurikaan näy. Takaapäin tai ylhäältä. Tai jos kuvaan lasten tekemisiä, saatan kuvata esim käsiä tms, ettei lasta voi kuvasta tunnistaa.

Päivityksissäni varmasti isoa osaa ärsyttää siloiteltu kuva, mutta kuvissani etsinkin juuri arjen hyviä hetkiä, arki yleensä on mitä on. Mutta minulle on oikeastaan aivan sama mitä muut päivityksistäni ajattelevat. Lähimmistä ystävistäni kukaan ei päivitä koskaan fb:n mitään eikä koskaan tykkää tai kommentoi kuviani. Joskus se harmitti ja ärsytti ja tunsin alemmuutta päivityksistäni. Nyt en enää välitä, vaan ajattelen sen olevan harrastukseni ja tapani ilmaista itseäni. 

Vierailija
8/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 02:15"]

En kyllä ymmärrä selfien tarkoitusta. Siis päivittäisten. Siis oikeasti, wtf. Missä menee normaalin itsetunnon ja itserakkauden raja?

[/quote]

Luulen, että olet erehtynyt. Ei selfieillä ole mitään tekemistä itserakkauden tms kanssa. Itse otan paljon selfieitä, enkä tiedä miksi ne joitain ihmisiä ärsyttävät. Mulle ei ole kukaan suoraan sanonut, että selfieni voisivat ärsyttää. Ehkä sellaisia salaa ärsyttää, jotka eivät pidä naamastani?

Selfiet on tätä päivää, eivätkä kerro mistään ihmisen luonteen omininaisuudesta. Jopa suuren maailman leffatähdet ottavat paljon selfieitä itsestään aina Michael Douglasista Abigail Bresliniin. Se on vaan tätä päivää ja niin se on.
[/quote] niimpä. Rumat niistä taitavat vittuuntua.

Vierailija
9/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:22"]Päivitän arjen erityisiä hetkiä, tai en edes erityisiä, vaan arjen hetkiä, joita tekee mieli jakaa. Päivitän siis kuvia ja liitän niihin pienen tekstin. Lisäksi itselleni tärkeitä juttuja. Päivityksissäni seuraan vuodenaikaa, kuvaan puutarhaa, leipomuksia, yhteisiä hetkiä ja tekemisiä perheen kanssa. Siis kivoja juttuja. Lapsia kuvaan aina etäältä ja siten, ettei kasvoja juurikaan näy. Takaapäin tai ylhäältä. Tai jos kuvaan lasten tekemisiä, saatan kuvata esim käsiä tms, ettei lasta voi kuvasta tunnistaa.

Päivityksissäni varmasti isoa osaa ärsyttää siloiteltu kuva, mutta kuvissani etsinkin juuri arjen hyviä hetkiä, arki yleensä on mitä on. Mutta minulle on oikeastaan aivan sama mitä muut päivityksistäni ajattelevat. Lähimmistä ystävistäni kukaan ei päivitä koskaan fb:n mitään eikä koskaan tykkää tai kommentoi kuviani. Joskus se harmitti ja ärsytti ja tunsin alemmuutta päivityksistäni. Nyt en enää välitä, vaan ajattelen sen olevan harrastukseni ja tapani ilmaista itseäni. 
[/quote] kiitos vastauksestasi! Minusta ainakin kuulostaa kivalta nuo sinun päivityksesi. :) ap

Vierailija
10/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään postaukset eivät niinkään yksinään ärsytä, vaan se, että esim. lapsesta tulee kuva jokaisesta liikkeestä, illallisen jokaisesta vinilasista ja annoksesta, lomamatkan jokaiselta päivältä lähes samanlainen maisemakuva... yksi/kaksi kuvaa edellisestä on vain kiva nähdä, mutta koko etusivun täyttyminen jatkuvasti saman henkilön itseään toistavasta materiaalista on ärsyttävää.

Vierailija
11/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:27"]Mitkään postaukset eivät niinkään yksinään ärsytä, vaan se, että esim. lapsesta tulee kuva jokaisesta liikkeestä, illallisen jokaisesta vinilasista ja annoksesta, lomamatkan jokaiselta päivältä lähes samanlainen maisemakuva... yksi/kaksi kuvaa edellisestä on vain kiva nähdä, mutta koko etusivun täyttyminen jatkuvasti saman henkilön itseään toistavasta materiaalista on ärsyttävää.
[/quote] tämän kyllä ymmärrän, että ärsyttää. Liika on liikaa. Ap

Vierailija
12/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:22"]Päivitän arjen erityisiä hetkiä, tai en edes erityisiä, vaan arjen hetkiä, joita tekee mieli jakaa. Päivitän siis kuvia ja liitän niihin pienen tekstin. Lisäksi itselleni tärkeitä juttuja. Päivityksissäni seuraan vuodenaikaa, kuvaan puutarhaa, leipomuksia, yhteisiä hetkiä ja tekemisiä perheen kanssa. Siis kivoja juttuja. Lapsia kuvaan aina etäältä ja siten, ettei kasvoja juurikaan näy. Takaapäin tai ylhäältä. Tai jos kuvaan lasten tekemisiä, saatan kuvata esim käsiä tms, ettei lasta voi kuvasta tunnistaa. Päivityksissäni varmasti isoa osaa ärsyttää siloiteltu kuva, mutta kuvissani etsinkin juuri arjen hyviä hetkiä, arki yleensä on mitä on. Mutta minulle on oikeastaan aivan sama mitä muut päivityksistäni ajattelevat. Lähimmistä ystävistäni kukaan ei päivitä koskaan fb:n mitään eikä koskaan tykkää tai kommentoi kuviani. Joskus se harmitti ja ärsytti ja tunsin alemmuutta päivityksistäni. Nyt en enää välitä, vaan ajattelen sen olevan harrastukseni ja tapani ilmaista itseäni.  [/quote] kiitos vastauksestasi! Minusta ainakin kuulostaa kivalta nuo sinun päivityksesi. :) ap

[/quote]

Päivitän noin 2-4 kertaa kuukaudessa. Tällöin päivitykset eivät ainakaan tiheydellään ärsytä. Myös pieni itseironia sisältyy usein päivityksiini, joten ainakaan terävä-älyisimmät seuraajat osaavat ottaa ne oikealla tavalla. Olen todella tarkka kuvistani, ne pitää olla hyvin onnistuneita, tarkkoja ja sommiteltuja. Myös teksteistä ja niiden oikeakielisyydestä olen todella tarkka. 

Päivitykseni muistuttavat oikeastaan blogipostauksia ja pidänkin fb:tä ikäänkuin bloginani. Oikeaa blogia en ole viitsinyt avata, niin tämä korvaa sen. 

30

Vierailija
13/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa aloitusta. Itse pidän mm
A) vaihtelevista päivityksistä
B) selonteoista
C) ryhmistä

Vierailija
15/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava ketju oli Vuosaari-ryhmän perjantainen keskustelu että lähtevät joukolla laskemaan mäkeä yhden taloyhtiön pihaan, jossa omistuskämppäläiset olivat aikuisten ja lasten voimin syrjineet vuokralla asuvien lapsia :D

Vierailija
16/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramissa ehkä korostuu ne sulle tärkeät asiat/hetket. Esim jos instassa puolet selfie-kuvia niin njoo, kyllähän siinä tietty mielikuva tulee..

Vierailija
17/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitä mitä haluat. Jos ärsyynnyn niin lopetan seuraamisen.

Vierailija
18/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:48"]Päivitä mitä haluat. Jos ärsyynnyn niin lopetan seuraamisen.
[/quote] hyvä! Tää onkin parempi vaihtoehto, kuin täällä palstoilla ruikuttaminen :)

Vierailija
19/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä on kun kukaan ei vastaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä