Mitä voi tapahtua jos en siivoa koirani jätköksiä
Esim. taloyhtiön piha-alueelta. Minulla on uloste-fobia enkä yksinkertaisesti pysty menemään lähellekkään niitä. Jos kukaan ei näe, en koskaan siivoa koirani jätöksiä. Minuahan ei voi syyttää tästä, jos ei ole todisteita, että ne ovat juuri minun koiraltani.
Voiko tulla jotain varoituksia, häätöä tai sakkoa?
Kommentit (25)
Ei seuraa mitään koska tupakoimisesta väärässä paikassa taloyhtiön alueellakaan ei seuraa mitään.Sekin on kirjoitettu järjestyssääntöihin. Tupakoiminen sallitaan vain siihen tarkoitetussa paikassa ja kerran saa tupakoida missä sattuu niin saa koirakin paskoa mihin sattuu. Sitten kun tupakoitsijat oppivat tupakoimaan heitä varten tehdyssä kopissa niin voidaan ottaa koirankin jätökset käsittelyyn. Tumppeja ja räkäklimppejä on talon edusta täynnä.
18 jatkaa leikkipaikkaa ei taloyhtiössä ole onneksi.
Joo ja kaikki pihalle kusevat voi ampua myös... Hoh hoijaa...
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 04:49"]
Joo ja kaikki pihalle kusevat voi ampua myös... Hoh hoijaa...
[/quote]
No niin voikin, olen ihan samaa mieltä. Mikäs sinua siinä niin hohhoijattaa?
Ihan meidän taloyhtiössä ovat tyypit kantaneet paskat tuoreeltaan sun kaltaisen postilaatikkoon, ja portaalle.
Loppu viimeksi tuli lasku leikkipaikan hiekan vaihtamisesta. 630 euroa! < tuon laskun sai yksi naapuri, kun jätti paskat keräämättä leikkipailkalta. Silminnäkijöitä tapahtumalle 12.
Isännöitsijä oli kyltymätön, kerrankin!
Eläimiä vastaan täällä ei olla, vain kusipäisiä omistajia. Luovu koirastasi, jos et pysty hoitamaan.