Mitä appseja suosittelet muille kännykänkäyttäjille?
Kommentit (15)
Mulla sports tracker, whatsupp ja yle areena.
Kuukautisappeja on ilmeisesti useita. Mulla on OvuView ja MyDays. En kyllä ymmärrä miksi mulla on kaksi käytössä :D Molemmat on ollut yhtä täsmällisiä.
En mitään. Paitsi Whatsapp, jos viestittelee sellaisten kanssa, joilla se on.
Whatsapp on semmoinen mitä käytän paljon, kun kavereillanikin se on. Muutoin ei ole löytyny semmosia must applikaatioita. Ilmankin pärjää loistavasti.
Whatsapp - ilmaista tekstittelyä
Skype - ilmaiset videopuhelut
Shazam - tunnistaa esim. kahvilassa soivan kappaleen nimen ja artistin
Nearme - ketoo sinulle mm kahviloita, pankkejam hotelleja ja supermarketteja lähelläsi
Itrasnslate - Muuttaa puheesi eri kielelle
Pivo - pankkipalvelu
Mappiness - kysyy x kertaa päivässä miltä tuntuu, kerää itsestäsi "mielialataulukkoa"
Google maps - kartat ja reitit
Itselläni hyödyllisin tällä hetkellä olevista apseista on Period Tracker Lite, https://itunes.apple.com/us/app/period-tracker-lite/id330376830?mt=8 kuukautisten seurantaan. Tuo ilmaisversio on itselleni ihan tarpeeksi hyvä.
Ihan must sovelluksia ovat xmp mod player, jolla voi soittaa .mod, .it,.s3m biisejä esim. Ja JuiceSSH, jolla saa SSH-yhteydet verkon yli unix-palvelimiin.
Ja C64 emulaattori, ja shakkipeli, sekä desibelimittari soundmeter, jolla voi tarkistaa että naapurien mölyämiset ovat sallituissa rajoissa.
OP-mobiili
WhatsApp
Spotify
Google maps
Scanneri (tällä pystyy lukemaan mm.laskujen viivakoodit)
Taskulamppu
Muitakin appseja puhelimestani löytyy, mutta näitä ilman en tule enää toimeen ;-D
WhatsApp viestittelyyn
Skype puheluihin (kavereita ulkomailla, halvempaa soitella)
Oman pankin mobiiliapp
Breast Feeding (tuore äiti, en pysy muuten kärryillä milloin poitsu on syönyt ja kummasta rinnasta)
SD Maid - puhelimen siivoukseen
Flashlight - taskulamppu
Period tracker mullakin käytetyimpiä
Ampparit (uutiset), Sää, Telkku.com, Dropbox, Sanakirja.org, Bloglovin, Viiniopas, Yelp, SoundHound, Nettiradio, TuneIn Radio, Wikipedia, DuoLingo (kielten opetteluun), Fonecta Caller (kertoo kuka soittaa).