Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2-soluinen PAS, onnistuuko?

06.09.2006 |

Moi kanssasiskot!

Meillä on toisen IVF:n ainoa PAS-siirto takanapäin. Ensimmäisestä ei pakastettavaa jäänyt ja nytkin kolmesta pakastetusta selvisi vain yksi.

Lääkäri sanoi, että alkio on hyvä. Olisi pitänyt olla tyytyväinen tuohon tietoon, mutta menin hölmö kysymään alkion jakautumisvaihetta. Olin aikaisemmin lukenut 8-soluisista siirretyista ja odotin jotain vastaavaa. MUTTA alkio oli kuulemma 2-soluinen pakastettaessa. Pakastuksen jälkeen se oli tipahtanut yhteen soluun, mutta oli sitten jakautunut kaksisoluiseksi.

Onko tällaisella pikkureppanalla millaiset mahdollisuudet jatkoon? Toivottavsti edes jollakin olisi piristystä epätoivoon.

Kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lyhyt viljely.

Vierailija
2/4 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soluista pitää selvitä sulatuksessa puolet - teillähän selvisi. Lisäksi solun pitää juuri olla tuon 2 ennen kuin lähdetään siirtämään - mitä se oli. Nythän on osoitettu, että solu on jakautumiskykyinen kun se kerran tuplaantui 2-soluiseksi, joten älä hätäile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkiitokset Tiuhtiainen!

Pitää yrittää odotella pääkylmänä ja positiivisena. Se vaan on välillä mahdotonta, kun päässä jyllää vuoristorata.

Vierailija
4/4 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä selvisi kanssa vain yksi kaksisoluinen ja se siirrettiin samana päivänä kuin sulatettiin. Olen tässä miettinyt, että kannattaako edes piinailla vai onko toivo jo menetetty? Olen kanssa kuullut, että kaksisoluisia pitäisi viljellä yön yli.