Taas yksi tylsä uusi vuosi edessä.
Ei ole ketään kenen kanssa viettää. Kiva katsoa ja kuunnella kun naapurit juhlii ystävien jne kanssa.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:21"]Mitä haluaisit tehdä? Missä ?
[/quote]
Ns illanistujaiset olis kivat, hyvässä seurassa. Ruokaa, lasillinen viiniä jne. Juttelua.
Kotona tai ystäväperheen luona.
Ap
[/quote] miehen kanssa ei onnistu?
Onko teillämyhtään sukulaisia
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:25"]Lähtekää jonnekin. Ottakaa hotelliyö naapurikaupungista. Päivällä joku poikaakin kiinnostava aktiviteetti, menkää illalla ulos syömään ja siitä ihailemaan kaupungin ilotulituksia.
[/quote]
Päivät ollaan töissä. Ap
Kutsukaa vaikka naapurit tai joku edes puoliksi tuttu perhe teille kylään, kokkaat jotain hyvää ja pelaatte vaikka lautapelejä ja ammutte raketteja. Jos ei ekat innostu niin jatkat yrittämistä, luulisi jollekin olevan ihan tervetullutta päästä "valmiiseen pöytään". Kai te nyt edes joitakin ihmisiä tunnette, edes hyvän päivän tuttuja?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:19"]
Tää on taas tällanen "yhyy säälikää mua" mut mitkään neuvot ei kelpaa.
[/quote]
Jep. Kun valittaa tylsyyttä ja yksinäisyyttä ekana katsotaan peiliin ja sitten mietitään voisinko itse tehdä jotain toisin.
Tosi yleinen mentaliteetti yksinäisillä.
[/quote]
Tämä on niin totta. Syy vai seuraus?
Olen yrittänyt kutsua työkavereita, mutta kaikilla on aina jotain muita suunnitelmia ystäväperheiden kanssa jne.
Sukulaiset vanhoja jotka asuu lähellä. Muiden kanssa ei juuri olla tekemisissä.
Ei ole kyse vain tästä yhdestä päivästä, vaan aina. Juhannus, uus vuos jne.
Naapureitakin olen kutsunut, eivät ikinä pääse.
Ap
Menkää ukon kanssa baariin, siellä on muitakin. Kännisiä, mutga varmasti seurallisia. Lapsi kaverille yökylään
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:37"]Menkää ukon kanssa baariin, siellä on muitakin. Kännisiä, mutga varmasti seurallisia. Lapsi kaverille yökylään
[/quote]vois luulla, että kännissä oon minäkin
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:21"]Mitä haluaisit tehdä? Missä ?
[/quote]
Ns illanistujaiset olis kivat, hyvässä seurassa. Ruokaa, lasillinen viiniä jne. Juttelua.
Kotona tai ystäväperheen luona.
Ap
[/quote]
Menkää ravintolaan. Kutsutte mukaan työkavereita. Pitäkää vaikka myöhäset pikkujoulut.