Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskuntana kaupunkilomalla. Mitä teette? Apua!

Vierailija
27.12.2014 |

Olen lähdössä ekan kerran ikinä miehen kanssa parin yön kaupunkilomalle Keski-Eurooppaan. Yksin olen matkustellut todella paljon, mutta tämä on eka pariskuntaloma! Kertokaa miten päivänne kuluu kaupunkilomalla, siis mitä teette. Ihan yleisesti, kohteet tietenkin vaihtelee kaupungin mukaan. T. Kokematon 43v

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysytkö tosissasi? Kiertelette teitä kiinnostavissa kohteissa, istutte kahviloissa / käytte lenkillä /syötte pitkiä lounaita ja päivällisiä / käytte oopperassa /teatterissa tms. /käytte museioissa /nähtävyyksissä /kiertelette kaupungilla jne jne - siis ihan teidän kiinnostuksen kohteiden mukaan.

Vierailija
2/9 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies etsii jalkapallostadioinin, minä menen shoppailemaan tai katsomaan jotain musiikkitaloa tms. Välillä käydään yhdessä syömässä, sitten nukutaan ja seuraavana päivänä mies menee sen urheiluharrastuksensa pariin, minä jatkan tutustumista kaupunkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käytte syömässä hyvää ruokaa, käytte katsomassa nähtävyyksiä jos teitä jotkut niistä kiinnostaa..

Käytte joissain tapahtumissa? Kaupoilla? Illalla käytte juomassa pari lasia viiniä/olutta/ drinksua, jos sellaiseta pitää?

Vierailija
4/9 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen kolutaan nähtävyyksiä, syödään välillä, lemmitään majapaikassa.

Vierailija
5/9 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme läpi mahdolliset historialliset kohteet (esim. Colosseum, Vanha kaupunki kirkkoineen), erilaiset nähtävyydet (esim. geysirit, BlueLagoon) sekä luontokohteet (esim. risteily saarelle tai valaita katsomaan). Joka päivälle eri ruokapaikka sekä eri kahvittelupaikka, ja jos majoitukseen ei kuulu, niin eri aamiaispaikka. Mikäli mahdollista, illaksi jokin musikaaliesitys.

Mutta paljon riippuu kohteesta, mihin menette.

Vierailija
6/9 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyn! Yksin reissatessa saatan istua tuntikausia puiston penkillä / kahvilasdalukemassa kirjaa enkä välttämättä tee varsinaisesti mitään. Nyt on stressi kun pitäisi varmaan esim. Käydä vähän paremmin syömässä - yksin ollessa jotkut huonommatkin paikat välttää. Ap

Vierailija
7/9 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:18"]Meillä mies etsii jalkapallostadioinin, minä menen shoppailemaan tai katsomaan jotain musiikkitaloa tms. Välillä käydään yhdessä syömässä, sitten nukutaan ja seuraavana päivänä mies menee sen urheiluharrastuksensa pariin, minä jatkan tutustumista kaupunkiin.
[/quote]
Alapeukutin tätä kunnes mietin asiaa tarkemmin. Jos molemmat nauttii tästä tavasta viettää lomaa yhdessä, miksi pitäisi väkisin tehdä yhdessä jotain mistä kumpikaan ei pidä. Eli harkinnan jälkeen yöäpeukku.

Vierailija
8/9 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko miestä yhtään? Et ilmeisesti ainakaan tarpeeksi hyvin. Ettekö ole yhtään yhdessä suunnitelleet reissua? Me ainakin jo etukäteen netistä tutkittiin minne kannattaa mennä ja mitkä on meitä kiinnostavia paikkoja. Nyt on jo useampi muutaman päivän kaupunkiloma eri kaupungeissa takana ja aina on ollut sairaan hauskaa. Ollaan kierrelty nähtävyyksiä, shoppailtu, syöty sekä paremmissa että vaatimattomissa paikoissa, juotu välillä vähemmän ja välillä enemmän, käyty museoissa, käyty bailaamassa hyvinkin hämärän oloisissa paikoissa, shoppailtu, vietetty hyvinkin romanttisia hetkiä (mentiin esim. pariisissa kihloihin) jne. Eli siis hyvin monenlaista tehty ja koettu. 

Vierailija
9/9 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:18"]Meillä mies etsii jalkapallostadioinin, minä menen shoppailemaan tai katsomaan jotain musiikkitaloa tms. Välillä käydään yhdessä syömässä, sitten nukutaan ja seuraavana päivänä mies menee sen urheiluharrastuksensa pariin, minä jatkan tutustumista kaupunkiin. [/quote] Alapeukutin tätä kunnes mietin asiaa tarkemmin. Jos molemmat nauttii tästä tavasta viettää lomaa yhdessä, miksi pitäisi väkisin tehdä yhdessä jotain mistä kumpikaan ei pidä. Eli harkinnan jälkeen yöäpeukku.

[/quote]

Mietin, miksi tapani kaupunkilomailla saa alapeukkuja. Mies nauttii jalkapallosta, minä erityisemmin en. Silti menemme yhdessä ja kumpikin saa tehdä sitä, mitä haluaa. Ihan hyvin matkalla ehtii yhdessäkin olla. Vaihtoehtona on se, että mies menisi yksin tai kaveriporukalla. Nyt on seuraa piiiiiiitkällä aamiaisella ja sen jälkeen kumpikin tekee sitä, mikä on kivaa sen sijaan että viettäisin turhautuneena aikaani jonottamalla kentälle ja sen jälkeen jalkapallokatsomossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme