Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet kestänyt lapsesi yksinkertaisuuden?

Vierailija
27.12.2014 |

En siis minäkään itse ole edes akateeminen, mutta tuo lapsi - kyllä se nyt 13 vuoden jälkeen tunnustettava on että kasvatan täällä melkoisen yksinkertaista eliötä (isäänsä on tullut). Millä ihmeellä tästä selviää? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, otan osaa. Minä en tehnyt lapsia lainkaan, koska tyhmyydensietoni on huonoa. Olisin ärsyyntynyt tenavaan 24/7. Jospa laittaisit omasi sisäoppilaitokseen pois silmistä?

Vierailija
2/6 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tämä tulee olemaan vaikeaa. Molemmilta kysyin tänään tietävätkö kuinka kauan ihmisen raskaus kestää. Eivät tienneet. Hävettää, masentaa. Miten tästä eteenpäin, kun kaikki toivo on mennyt?

Mietin että vaikka tuon saisi opetettua nyt, niin mitä muita kysymyksiä on joissa se totuus lopulta paljastuu?

Vierailija
4/6 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:30"]

En siis minäkään itse ole edes akateeminen, mutta tuo lapsi - kyllä se nyt 13 vuoden jälkeen tunnustettava on että kasvatan täällä melkoisen yksinkertaista eliötä (isäänsä on tullut). Millä ihmeellä tästä selviää? 

[/quote]

No, kerrohan, että mikä tässä 13-vuotiaassa on niin yksinkertaista. Kerro joitain asioita, joiden perusteella voisi tehdä tulkintoja.

Vierailija
5/6 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:33"]

Voi ei, otan osaa. Minä en tehnyt lapsia lainkaan, koska tyhmyydensietoni on huonoa. Olisin ärsyyntynyt tenavaan 24/7. Jospa laittaisit omasi sisäoppilaitokseen pois silmistä?

[/quote]

Samat sanat. En kestäisi sitä, että lapsi on tyhmä ja tylsämielinen.

Vierailija
6/6 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi käyn tällä palstalla. Huomaan, että useimpia naisia fiksumpi kuitenkin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi