Fressi/Fressi Syke vai GoGo Tampere?
Olen aloittamassa kuntosaliharjoittelua ja ryhmäliikuntatunteja kyseisillä kuntosaleilla. Kumpaa kuntosaliketjua te AV:n naiskeskustelijat suosittelette kun käyn salilla/ryhmäliikuntatunneilla 3-4 päivänä viikossa yleensä iltaisin 17->. Kummassa paikassa paremmat ja monipuolisemmat tunnit esim. peppu/pakara jumppa, bodypump, spinning, bodyCombat tunnit. Tarkoitukseni olisi kiinteyttää keskivartaloa ja peppua kun vyötäröllä on vähän "jenkkakahvoja" ja peppu ei ole kiinteä, vaan vähän roikkuva. Kertokaa hyviä kommentteja ja kokemuksia kyseisistä kuntosaleista.
Miia32
Kommentit (33)
Fressi (Syke) PARAS ja PISTE. :) :)
Kyllä GoGo on Tampereen PARAS sali hyvällä ryhmäliikunnalla. N46v
Vierailija kirjoitti:
GoGo parempi....
Samaa mieltä sinun kanssa asiasta N 44v
Oon käynyt useasti GoGo:ssa sekä Cityssä että Parkissa vierailemassa kun on sopimussali oman salini kanssa täällä Helsingissä. Tosi hyviä saleja ovat ja ryhmäliikuntatarjonta on tosi laaja! Ohjaajat on myös huippuja, erityisesti Tarjan tunteja voin suositella lämpimästä! :)
Kyllä GoGo on huomattavasti monipuolisempi ja uudenmukaisempi kuntosali kuin Fressi/Fressi Syke. Fressillä paljon vähemmän ryhmäliikuntatunteja ja kuukausi hinnoittelu pelannut taivaisiin. Olen ollut molempien jäsen ja tällä hetkellä käyn GoGo:llä enkä vaihtaisi. Tämä on vaan mun mielipide😊 GoGo Nainen 46v
No valitsin Gogon lähinnä monipuolisen jumppatarjonnan takia aikoinaan. Harmi, ettei Tampereella ole kilpailijaa gogolle, sillä vaihtaisin varmaan muuten. Vaikuttaa vähä sellaselta ahneelta paskalta koko lafka loppujen lopuksi.
Gogo on parempi! Etenkin jos tykkää käydä ryhmäliikuntatunneilla niin Gogo:lla on Tampereen paras tarjonta. Ainut miinus on se ettei ryhmäliikuntatunteja ole arkisin klo: 12-15 ollenkaan. Muuten on kyllä on aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:20"]Gogo on monipuolisin ja paras. Toi juoru että siellä ollaan meikit naamassa ja tukka auki on niiiiiin vanha ja ihan täyttä paskaa. Luultavasti jonkun kilpailijan liikkeelle laittama. Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Meitä ylipainoisia ja keski-ikäisiä on siellä nuorten joukossa hyvin paljon, eikä kukaan koskaan katso pitkään. Ja vetäjät on mukavia! :)
Ei ollut mikään juoru, kun siellä kävin vuosia sitten. Todistin kuinka täti korjaili meikkiä kuntopyörässä. Vaihdoin salia Wulffiin ja se on paras.
Wolffilla käy piikittäjiä liikaa, sen takia itse en mielelläni sinne mene. Liikaa narsismia ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:20"]Gogo on monipuolisin ja paras. Toi juoru että siellä ollaan meikit naamassa ja tukka auki on niiiiiin vanha ja ihan täyttä paskaa. Luultavasti jonkun kilpailijan liikkeelle laittama. Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Meitä ylipainoisia ja keski-ikäisiä on siellä nuorten joukossa hyvin paljon, eikä kukaan koskaan katso pitkään. Ja vetäjät on mukavia! :)
Ei ollut mikään juoru, kun siellä kävin vuosia sitten. Todistin kuinka täti korjaili meikkiä kuntopyörässä. Vaihdoin salia Wulffiin ja se on paras.
Wolffilla käy piikittäjiä liikaa, sen takia itse en mielelläni sinne mene. Liikaa narsismia ilmassa.
Juu siellä käy kaikki "Bodyfitness" naiset esim. Jutta, et ei sinne kannata mennä :( GoGo PARAS N 38v
En suosittele mtn jäsen saleja... Olin gogolla ilmoitin tehdessäni sopparia että muutan töiden perässä että en voi sitoutua, joo irtisanominen siinä tapauksessa 0€. No kyseinen asiakasneuvoja oli lopettanut ja kun ilmoitim tulikin erotus maksu.... Petyin toimintaa
En voi suositella gogo ta millään muotoa. Asiakaspalvelu täysin luokotonta. Muutenkin tunnit keskinkertaisia markkinointiin nähden.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:20"]Gogo on monipuolisin ja paras. Toi juoru että siellä ollaan meikit naamassa ja tukka auki on niiiiiin vanha ja ihan täyttä paskaa. Luultavasti jonkun kilpailijan liikkeelle laittama. Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Meitä ylipainoisia ja keski-ikäisiä on siellä nuorten joukossa hyvin paljon, eikä kukaan koskaan katso pitkään. Ja vetäjät on mukavia! :) [/quote] Ei ollut mikään juoru, kun siellä kävin vuosia sitten. Todistin kuinka täti korjaili meikkiä kuntopyörässä. Vaihdoin salia Wulffiin ja se on paras.
[/quote]
Okei....... Näit kerran 10 vuotta sitten yhden asiakkaan siivoavan hikisuttuja naamastaan ja päätit vaihtaa salia? Selvä. ;)
[/quote]
Ei ollut yksittäinen tapaus. Koin salin muutenkin huonoksi. Älä pistä sanoja suuhun.