Fressi/Fressi Syke vai GoGo Tampere?
Olen aloittamassa kuntosaliharjoittelua ja ryhmäliikuntatunteja kyseisillä kuntosaleilla. Kumpaa kuntosaliketjua te AV:n naiskeskustelijat suosittelette kun käyn salilla/ryhmäliikuntatunneilla 3-4 päivänä viikossa yleensä iltaisin 17->. Kummassa paikassa paremmat ja monipuolisemmat tunnit esim. peppu/pakara jumppa, bodypump, spinning, bodyCombat tunnit. Tarkoitukseni olisi kiinteyttää keskivartaloa ja peppua kun vyötäröllä on vähän "jenkkakahvoja" ja peppu ei ole kiinteä, vaan vähän roikkuva. Kertokaa hyviä kommentteja ja kokemuksia kyseisistä kuntosaleista.
Miia32
Kommentit (33)
Itse käyn Fressi Sykkeessä. Siellä on tosi hyvät tilat, miellyttävä henkilökunta, hyvät tuntiohjaaajat ja parhaat ryhmäliikuntatunnit. Olen kuullut naisystävältä, kun hän käy GoGo City/Park saleilla, niin siellä katsotaan vähän pitkään jos ei ole meikattuna ryhmäliikuntatunnilla ja trikoiden alla pitäisi olla aina string alushousut, muuten katsotaan pitkään.... Taitaa olla vähän "Fitnessnaisten" paikka musta :)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:09"]
Itse käyn Fressi Sykkeessä. Siellä on tosi hyvät tilat, miellyttävä henkilökunta, hyvät tuntiohjaaajat ja parhaat ryhmäliikuntatunnit. Olen kuullut naisystävältä, kun hän käy GoGo City/Park saleilla, niin siellä katsotaan vähän pitkään jos ei ole meikattuna ryhmäliikuntatunnilla ja trikoiden alla pitäisi olla aina string alushousut, muuten katsotaan pitkään.... Taitaa olla vähän "Fitnessnaisten" paikka musta :)
[/quote]
Siiiiis what? Nyt taitaa joku kyllä kuvitella omiaan :D Toki Cityssä käy varmasti vähän enemmän sellaisia nuoria tyttösiä jotka peilailevat itseään, mutta mitä sitten, peilailkoot. Parkissa käy ihan ns. normaalia väkeä, paljon myös keski-ikäisiä miehiäkin. Eipä ole kukaan vielä tähän päivään mennessä tuijottanut alushousujani tai pyytänyt meikkaamaan. Olipas tämä oikein päivän piristys.
[/quote]
Höpsis! Taitaa kaverisi vain kuvitella saavansa pitkiä katseita. Mä olen kohta nelikymppinen nainen ja käyn useita kertoja viikossa Gogo Cityssä ja Parkissa ryhmäliikuntatunneilla ihan kuule hipsterit trikoiden alla. Eikä aina ole meikkiäkään naamassa, jos en töistä ole tulossa. Koskaan ei ole kukaan katsonut pitkään. Paitsi ihailusta, kuinka kovilla painoilla kyykkään pumpissa :D
[/quote]
Onko sun naisystävällä jotenkin heikko itsetunto?
Kyllä mä oon käyny Gogolla ihan ilman meikkiä ja kauheissa mummoalkkareissa, eikä kukaan ole kattonut. Kyllä siellä on porukkaa ihan laidasta laitaan :)
Mä suosittelen Gogota, saat samalla kuukausihinnalla kaikki salit käyttöösi ja siellä on ryhmäliikunnan lisäksi välillä kaikkia kivoja pienryhmiä, jotka kestävät aina n. pari kuukautta kerrallaan. Nyt olisi alkuvuonna alkamassa esim. suurin pudottaja-ryhmä, ja ryhmä odottaville ja hiljattain synnyttäneille naisille.
Pikemminkin mulla on semmonen fiilis, että Gogolla käy enemmän sellaista ihan perusväkeä. Ja eipä minua kyllä voisi vähempää edes kiinnostaa missä alushousuissa joku treenaa, kunhan päällä on jotain muutakin kun ne alushousut. Toki joku voi keskittyä toisten alushousujen tiiraamiseen, mutta enpä ole moiseen ikinä törmännyt. Tänäänkin ajattelin mennä Parkkiin ihan ilman meikkiä ja hipstereissä, saas nähä miten käy!
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:13"]
Pikemminkin mulla on semmonen fiilis, että Gogolla käy enemmän sellaista ihan perusväkeä. Ja eipä minua kyllä voisi vähempää edes kiinnostaa missä alushousuissa joku treenaa, kunhan päällä on jotain muutakin kun ne alushousut. Toki joku voi keskittyä toisten alushousujen tiiraamiseen, mutta enpä ole moiseen ikinä törmännyt. Tänäänkin ajattelin mennä Parkkiin ihan ilman meikkiä ja hipstereissä, saas nähä miten käy!
[/quote]
Nähdään siellä! Mut tunnistaa siitä, että mulla on hiptserit trikoiden alla eikä meikkiä :D t. 9
Kyllä, moikataan kun tavataan! :D
Mutta aloittajalle tosiaan en voi kun lämpimästä suositella Gogota. Kohtuuhinnalla kaikki palvelut käytössä, ei ole tekosyytä jäädä kotiin, aina löytyy joku tunti minne mennä. Alkuviikosta joskus vähän "ruuhkaista", mutta rauhoittuu mun mielestä aina loppuviikkoa kohden. Viimeiset pari kertaa olen onnistunut käymään salilla Parkissa niin ettei siellä ole ollut juuri ketään, suihkussakin on saanut käydä ylhäisessä yksinäisyydessä.
Sekä Gogolle että Fressille pääsee ilmaiseksi viikoksi kokeilemaan. Itse valitsin Gogon juuri ryhmäliikuntatarjonnan ja kulkuyhteyksien vuoksi. :)
Gogo on ainakin mun valinta. Kolme suurta keskusta joita voi käyttää samalla kk-maksulla. Muutenkin hyvät tilat ja laitteita uusitaan tasaisin väliajoin. Ryhmäliikuntaa on niin paljon kuin vain jaksaa käydä. Ja en ole koskaan jäänyt miltään tunnilta rannalle, eli aina mahtuu mukaan. Toki tunnin voi varata etukäteenkin jos haluaa olla 100% varma. Pois en vaihtaisi. Ja eritysplussa Parkin ilmaisesta pysäköinnistä.
GoGo on aivan paska ja sillä siisti :D
Kyllä FressiSyke on paras jumppapaikka Tampereella. Hyvät jumpat ja ohjaajat. Eikä tarvitse mietttiä mitkä alushousut laittaa trikoiden alla Hipsterit vai Stringit, kun siellä ei kyylätä toisten naisten perseitä :) Suositttelen kyllä FressiSykettä lämpimästi.
Just lopetin Gogolla jäsenyyden ihan vaan kun palvelu niin huonoa! En voi jatkaa tuollaisessa paikassa.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:09"]
[/quote]
Höpsis! Taitaa kaverisi vain kuvitella saavansa pitkiä katseita. Mä olen kohta nelikymppinen nainen ja käyn useita kertoja viikossa Gogo Cityssä ja Parkissa ryhmäliikuntatunneilla ihan kuule hipsterit trikoiden alla. Eikä aina ole meikkiäkään naamassa, jos en töistä ole tulossa. Koskaan ei ole kukaan katsonut pitkään. Paitsi ihailusta, kuinka kovilla painoilla kyykkään pumpissa :D
[/quote]
Paljon painoa sitten on? Mulla 30 kg, eikä kyllä kukaan kato:/
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:09"] Itse käyn Fressi Sykkeessä. Siellä on tosi hyvät tilat, miellyttävä henkilökunta, hyvät tuntiohjaaajat ja parhaat ryhmäliikuntatunnit. Olen kuullut naisystävältä, kun hän käy GoGo City/Park saleilla, niin siellä katsotaan vähän pitkään jos ei ole meikattuna ryhmäliikuntatunnilla ja trikoiden alla pitäisi olla aina string alushousut, muuten katsotaan pitkään.... Taitaa olla vähän "Fitnessnaisten" paikka musta :) [/quote] Höpsis! Taitaa kaverisi vain kuvitella saavansa pitkiä katseita. Mä olen kohta nelikymppinen nainen ja käyn useita kertoja viikossa Gogo Cityssä ja Parkissa ryhmäliikuntatunneilla ihan kuule hipsterit trikoiden alla. Eikä aina ole meikkiäkään naamassa, jos en töistä ole tulossa. Koskaan ei ole kukaan katsonut pitkään. Paitsi ihailusta, kuinka kovilla painoilla kyykkään pumpissa :D [/quote] Paljon painoa sitten on? Mulla 30 kg, eikä kyllä kukaan kato:/
[/quote]
Eikö sua häiritse alushousujen rajat, jotka tulee hipster mallisista alushousuista??!! Etkö käytä lainkaan stringejä?...Onko sulla kuinka läpinäkyvät trikoot jalassa, et erottaako selvästi pikkarit??!!!
Gogo on monipuolisin ja paras. Toi juoru että siellä ollaan meikit naamassa ja tukka auki on niiiiiin vanha ja ihan täyttä paskaa. Luultavasti jonkun kilpailijan liikkeelle laittama. Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Meitä ylipainoisia ja keski-ikäisiä on siellä nuorten joukossa hyvin paljon, eikä kukaan koskaan katso pitkään. Ja vetäjät on mukavia! :)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:20"]Gogo on monipuolisin ja paras. Toi juoru että siellä ollaan meikit naamassa ja tukka auki on niiiiiin vanha ja ihan täyttä paskaa. Luultavasti jonkun kilpailijan liikkeelle laittama. Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Meitä ylipainoisia ja keski-ikäisiä on siellä nuorten joukossa hyvin paljon, eikä kukaan koskaan katso pitkään. Ja vetäjät on mukavia! :)
[/quote]
Ei ollut mikään juoru, kun siellä kävin vuosia sitten. Todistin kuinka täti korjaili meikkiä kuntopyörässä. Vaihdoin salia Wulffiin ja se on paras.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:20"]Gogo on monipuolisin ja paras. Toi juoru että siellä ollaan meikit naamassa ja tukka auki on niiiiiin vanha ja ihan täyttä paskaa. Luultavasti jonkun kilpailijan liikkeelle laittama. Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Meitä ylipainoisia ja keski-ikäisiä on siellä nuorten joukossa hyvin paljon, eikä kukaan koskaan katso pitkään. Ja vetäjät on mukavia! :) [/quote] Ei ollut mikään juoru, kun siellä kävin vuosia sitten. Todistin kuinka täti korjaili meikkiä kuntopyörässä. Vaihdoin salia Wulffiin ja se on paras.
[/quote]
Okei....... Näit kerran 10 vuotta sitten yhden asiakkaan siivoavan hikisuttuja naamastaan ja päätit vaihtaa salia? Selvä. ;)
Gogota suosittelen. Monipuolinen jumppatarjonta (etenkin Les Mills -tunnit), hyvät ohjaajat ja uudet spinning-pyörät Parkissa.