Hauskojen kotivideoiden Sampo
Ihanan sanavalmis ja tarkkaan artikuloiva mies <3
Kommentit (25)
Puistattava. En voi katsoa koko ohjelmaa tuon ällötyksen vuoksi. Inhoan hänen puhetyyliöön ja sitä, kuinka hänen on AINA tungettava ne peukalonsa housuntaskuihin. YÖK.
Juontotekstit ovat ihan hauskoja, mutta en kestä sen homppelin olemusta ruudussa! Pakko kääntää aina pää pois videoiden välissä. Tekonauru on myös hirveä!!
4n tähden illallisessa oli kyllä ihan erilainen.. esittää leppoisaa ja huumorintajuista, mutta on oikeasti kontrollifriikki ja tiukkapipo? Jotenkin outi maku jäi...
Sanavalmis? Ainakin Hauskat Kotivideot on niiiiin käsikirjotettu valmiiks :D
Vittu se on ärsyttävä. Ei ole hauska ja vuorosanatki opetellut ulkoa eikä edes lausu niitä luontevasti.
Onneksi sinäkin olet sen huomannut etkä ole aloitusviestissä tosissasi.
Mä olen kans rakastunut Sampon sekkeään artikulointiin ja näppäriin sanontoihin. Käsikirjoittaa sarjaa itse.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:39"]
Siis eikö se olekaan gay?
[/quote]
on, kuka väitti muuta?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:39"]Siis eikö se olekaan gay?
[/quote]Heräskö himot?
Eikä! Sampo on niin kuumis. Katson ohjelmaa vain sen takia.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:35"]
Sanavalmis? Ainakin Hauskat Kotivideot on niiiiin käsikirjotettu valmiiks :D
[/quote]
Niin on, mutse kirjoittaa sen itte.
Se on osa sitä huumoria että se artikuloi tarkasti, palikat.
Tykkään, sekä jutuista että puhetavasta ja varsinkin videoista. Itseasiassa ainoa ohjelma jonka haluan katsoa telkkarista.
t.mies
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:18"]
Se on osa sitä huumoria että se artikuloi tarkasti, palikat.
[/quote]
Sampo on hyvä, mutta siinä Neljän tähden illallinen-sarjassa ihmeen jähmeä ja kankea esiintyjä. Siitä tulikin mieleeni, että Sampo meni naisen kanssa naimisiin.
Mä en vaan voi sietää sitä miestä. Onneks on kaukosäädin.
Niin söpis.