Mitä mieltä kultakehyksistä? Vaikutanko wannabe-yläluokkaiselta? (sisustus)
Mitä mieltä olette kultakehyksistä sisustuksessa? Tykkäisin itse, mutta pelkään, että vaikutettaisiin ihan wannabe-yläluokalta (ollaan varmaan keskiluokkaa). En tunne ketään jonka kotona on taulut kultakehyksissä. Mitä mieltä ootte? Haluaisin nimenomaan kehystää muutaman taulun ja yhden peilin, mutta en halua vaikuttaa snobilta...
Kommentit (6)
Kehysten pitää sopia yhteen kuvan kanssa. Eivät ne kerro mitään yhteiskuntaluokista.
Et liene tosissasi? Ei kai nyt kukaan mieti tuolla tavalla?
Itse tykkään kullanvärisistä kehyksystä ja olen mummolta perityt vanhat (jo huonokuntoisetkin, ei varmasti mitään rahallista arvoa) prameat kultakehyksiset peilit laittanut kodissani paraatipaikoille.
Minä rakastan kulta-ja hopeakehyksisiä peilejä sekä tauluja. Ihan sama, mitä muut ajattelevat, kotini on linnani ja jos itse viihdyn, se on tärkeintä.
Hirveän vaikeaa tämä elämä. Pitää varoa ettei ole wt sisustus ja sitten pitää varoa ettei vaikuta wannabe yläluokkaiselta. Millainen on rehellinen keskiluokan sisustus?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:46"]
Hirveän vaikeaa tämä elämä. Pitää varoa ettei ole wt sisustus ja sitten pitää varoa ettei vaikuta wannabe yläluokkaiselta. Millainen on rehellinen keskiluokan sisustus?
[/quote]
Ei ongelma ole se että elämä olisi vaikeaa ja joko miettisi ettei ole wt-sisustus, ongelma on se ettei tänne tehdä normaaleja aloituksia vaan kaikki ovat vain trollaamassa.
Up