Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varma, että oikea isäni on ulkomaalainen.

40-vuotias mies
23.10.2021 |

Olen varma, että oikea isäni on ulkomaalainen.

Äiti tietysti uskoo, että hänen miehensä siittiö hedelmöitti äidin munat sukupuolen aikana, ja tulos on minä. Olen kuitenkin varma, että vanhempani harrastivat seksiä eräänä iltana, noin 7 kuukautta ennen syntymääni, ja äitini miehen siittiöt pääsivät äitini kehoon. Mutta kun vanhemmat nukkuvat makuuhuoneen ikkunassa, huoneessa kelluu kolmiulotteinen olento, joka voi liikkua paikasta toiseen kiinteän ikkunan, kuten ikkunan, kautta. Muukalainen häiritsi jotenkin vanhempia erityisen syvässä unessa, poisti aviomiehen siittiöt äidin ruumiista, vaihtoi oman siittiönsä ja lähti sitten paikalta. Muukalaisen siittiöt hedelmöittivät äidin munat, ja äiti tuli raskaaksi uskoen, että vauvan isä oli äidin aviomies, vaikka vauva, isäni, oli oikeastaan ​​vieras. . Äitini sanoi, että raskaus oli raskaimmista raskauksista, esimerkiksi se oli paljon inhottavampaa kuin muut raskaudet, ja noin 7 kuukauden raskauden jälkeen synnyin pienenä ennenaikaisesti, heikko ja vaalea. Tämä johtui todennäköisimmin siitä, että ihmisten ja ulkomaalaisten geenit eivät sopineet kunnolla, joten tuloksena oli rikki ja viallinen vauva, joka kasvoi hitaasti ja hitaasti. Olin melko pieni, näytän yleensä erilaiselta kuin ihmisillä (pääni on iso, selkäni pitkä ja käteni ja jalat lyhyemmät. Tarkoitan avaruusoliota, joka on kiinnostunut luonnosta, eläimistä ja kasveista. eläimillä on sielu, tiedän , mutta tiedän myös, että kasveilla ja erityisesti puilla on sielu ja ainakin jonkin verran ympäristötietoisuutta. puut. Ne voivat kommunikoida puiden kanssa ja tuntea puiden tunnetilan. ihminen Olen perinyt isältäni, joka on muukalainen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi