En pysty rentoutumaan enkä nauttimaan seksistä
Koska mies on sanonut takapuoltani ällöttävimmäksi mitä on nähnyt. Mutta ei kuulemma silti miehen seksi-intoon se vaikuta.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:48"]Mies vaihtoon ja nopeaa
[/quote] mitä jos se ei vain ole vaihtoehto? Ap
Seksissä on kysymys nautinnosta. Jos et saa nautintoa > ei seksiä. Aika itsestäänselvää.
Olen jopa sanonut tämän miehelle, joka ei tunnu tajuavan miksi koen niin. Myöskin tissini se on arvostellut, mutta jollain eksällä ne olivat rumemmat. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:48"]Mies vaihtoon ja nopeaa
[/quote]Käytä mielikuvitusta.Kuvittele miehesi tilalle joku muu.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:48"]Mies vaihtoon ja nopeaa
[/quote]
todella hyvä vinkki, otan sen heti käyttöön. Tai voi toimia ainakin silloin, jos mies tekee aloitteen pimeässä. Itse en tietenkään koskaan tee aloitteita. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:48"]Mies vaihtoon ja nopeaa
[/quote]
Ala arvostelemaan miestä. Aloita sieltä mikä on herkintä miehelle eli munan koosta. Ei ole tarpeeksi pituutta ja paksuutta. Kerro että miten olet pettyny miehesi taitoihin ja miten ei pysty naista tyydyttämään.. sen jälkeen mene henkilökohtaisuuksiin kunnolla ja kerro miten pitäisi ulkonäköä muuttaa että olisi edes sian näköinen.. Kyllähän sä nyt tiedät nämä jutut.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:48"]Mies vaihtoon ja nopeaa
[/quote]
Ala arvostelemaan miestä. Aloita sieltä mikä on herkintä miehelle eli munan koosta. Ei ole tarpeeksi pituutta ja paksuutta. Kerro että miten olet pettyny miehesi taitoihin ja miten ei pysty naista tyydyttämään.. sen jälkeen mene henkilökohtaisuuksiin kunnolla ja kerro miten pitäisi ulkonäköä muuttaa että olisi edes sian näköinen.. Kyllähän sä nyt tiedät nämä jutut.
[/quote]
Kertoisin miehelle myös miten ei tee mieli edes seksiä, kun mies on niin vastenmielisen näköinen, kuntosali ja ruokavalion muutos voisi auttaa :)
No tottapuhuen etsi toinen mies!
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:48"]^mitä mä tuolla voittaisin? Ap
[/quote]
No just sen ettet ole täysi luuseri ja tuo tolvana käyttäytyy sinua kohtaan niin paskamaisesti kuin vaan voi. Mut jos hyväksyt tilanteen niin siitä vaan.. Turhaan sitten täällä uliset.
En usko että tällaisessa tilanteessa se olisi mulle mikään voitto olla yhtä tolvana. Miehen kuvitteleminen joksikin toiseksi taas on sille ihan oikein ja ratkaisee ongelman. Mies on sanonut kuitenkin, ettei mua koskaan kuvittele toiseksi. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:58"]En usko että tällaisessa tilanteessa se olisi mulle mikään voitto olla yhtä tolvana. Miehen kuvitteleminen joksikin toiseksi taas on sille ihan oikein ja ratkaisee ongelman. Mies on sanonut kuitenkin, ettei mua koskaan kuvittele toiseksi. Ap
[/quote]
No kerrotko miehelle, että kuvittelet se naapurin Sepoks vai miten luulet sen saavan tietää? Siis jos miehen kuvitteleminen toiseks on sille oikein? En nyt oikeasti pysy perässä sun ajatuksenjuoksun kanssa..
En kerro toistaiseksi mitään. Joskus tulen kertomaan. Ap
Kerron vielä, että miehen mielestä tuollaisesta sanomisista loukkaantuminen kertoo vain liiasta ulkonäkökeskeisyydestä. Ap
Olen kyllä hieman masentunut, tajusin että olen jo 10-vuotiaana kokenut olevani epäonnistunut naisena, jotenkin epäviehättävä muihin verrattuna. Ap
Ihana mies sulla.