Kertokaa mikä aiheuttaa toispuoleisen puristavan pääkivun
Ohimolla tai itseasiassa siitä hiusrajaan päin/ hiusten seassa. Puristava tylppä kipu ja paineentunne samassa kohtaa.. kipu vähisi lääkkeillä puristus ja paineentunne jäi vielä. Samanlainen tuli joku ilta nukkumaan mennessä. Välillä kipua on myös leuassa tai poskessa (en osa aina paikallistaa), ei kylläkään samaan aikaan, eikä kovaa kipua. Kallonpohja myös jumissa, ollut jo viikon ja enkä tiedä liittyykö tähän.
Kommentit (7)
Mene lääkäriin. Tuo voi johtua purentavirheistä, tulehtuneesta hampaan juuresta, hermovauriosta, silmistä, aivokasvaimesta, verisuoneen abnormaliteetista, migreenistä, jumittavista ja hermoa painavista niskalihaksista... You name it. Vaatii siis lääkärin tutkimuksia, mahdoton sanoa noilla tiedoilla netin välityksellä. Osa syistä voi olla vakavia, joten älä vitkuttele, varaa aika heti maanantaina. Ja jos kipu yhtäkkiä pahenee ja/tai aiheuttaa halvausoireita (toispuoleisuutta), ambulanssi alle ja kiireellä päivystykseen, nuorellekin voi tulla aivoverenvuoto ja silloin on KIIRE.
Mulla liittyy poskiontelotulehdukseen samanlaista kipua
Joo mutta tämä tuntuu siltä kuin siellä olisi jotain ylimääräistä (paineentunne ) ja mulla migreeni alkaa aina takaraivosta ja siirtyy silmien taakse. Ei ikinä ennen oo sattunut tämä kohta päästä
ap
Paha henki. Kallonporaus auttaa.:P
Minulla oli vastaavia oireita 10 vuotta sitten kun silmäni näkö alkoi heikkenemään. En tiedä kumpi oli syy kumpaan.
En jaksa uskoa näön heikkenemiseen .. Ärsyttää ja harmittaa kun ei tiedä mikä on :(
ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:27"]
En jaksa uskoa näön heikkenemiseen .. Ärsyttää ja harmittaa kun ei tiedä mikä on :(
ap
[/quote]
Olisiko Hortonin neuralgia?