Krapulainen, mikä fiilis henkisesti?
Muistan itse juodessani, kun lauantain ja sunnuntain ensimmäinen ajatus herätessäni oli ”miksi piti juoda niin paljon?”
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päihteitä ei tarvitse kukaan. Jos siitä huolimatta on hankkinut krapulan, kannattaa keskittyä tervehdykseen.
Pitäs vain käyttää sitä miedompaa laittomuudesta välittämättä. Siitä ei ole koskaan tullut niin järkkyjä oloja kuin alkoholista. Päihteitä ovat ihmiset käyttäneet aina että voi sanoa että niitä tarvitaan.
Onnittelut sitten kun psykoosisi puhkeaa.
Huh kun muistui mieleen pahimmat olot kun delirium kolkutteli aivoissa ja missään asennossa ei voinu olla... Sydän hakkas, pysähtyy, hakkas taas entistä kovempaa.. Ei ollu kivaa odotella pettääkö suoni aivoista vai viekö kramppi miehen. Lopulta huusi demoni korvaan ja lanssi vei sankarin huilimaan....
Suosittelen raittiutta, ei ole edeltävä meno enää kivaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päihteitä ei tarvitse kukaan. Jos siitä huolimatta on hankkinut krapulan, kannattaa keskittyä tervehdykseen.
Pitäs vain käyttää sitä miedompaa laittomuudesta välittämättä. Siitä ei ole koskaan tullut niin järkkyjä oloja kuin alkoholista. Päihteitä ovat ihmiset käyttäneet aina että voi sanoa että niitä tarvitaan.
Se tässä on kyllä vaarana. Alkoholista sekin tulee yleisemmin kuin kannabiksesta. Jotain mielen oloja nekin kun krapulassa pelottaa ilman mitään oikeaa syytä. Monesti olen tärissyt ja pelännyt. Pieniä pätkiä hyvä jos puolituntia unta kerrallaan ja nekin painajaisia. Sitä kun kestää jopa 4 vrk niin miettii sitä oliko juominen just tämän arvoista?
Kannabis on mulla loppunut vähintään satoja kertoja. Siitä ei ole koskaan tarvinut kärsiä useita vuorokausia. Saatan olla jotenkin päihdeammattilainen? En ainakaan valehtele vaikutuksista.
Vierailija kirjoitti:
Huh kun muistui mieleen pahimmat olot kun delirium kolkutteli aivoissa ja missään asennossa ei voinu olla... Sydän hakkas, pysähtyy, hakkas taas entistä kovempaa.. Ei ollu kivaa odotella pettääkö suoni aivoista vai viekö kramppi miehen. Lopulta huusi demoni korvaan ja lanssi vei sankarin huilimaan....
Suosittelen raittiutta, ei ole edeltävä meno enää kivaa...
Mä pelkään että mä kuolen tai etten kuolekkaan. En unta saa mua oottaa. Jääkapissa kylmä kalkkuna, kylmä kalkkuna....jne.
Toi tyyppi tietää mistä laulaa. Kova krapula on v tunmoiset viekkarit tärinöineen, pelkotiloinen ja unettomuuden kanssa. Heh ainoa laillinen päihde. Minä en suosittele raittiutta vaan kohtuutta ja alkoholia miedompaa.
Aamiaisen ja torkkujen jälkeen bueno. Nyt ulos haukkaamaan happea ja hakemaan jotain epäterveellistä kaupasta illaksi.
Hyvä fiilis kuten aina. En kärsi krapulasta muuten kuin että on normaalia väsyneempi olo. Alle 25-vuotiaana ei ollut väsymystäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveä krapula.Heräsin vasta klo 06.50.Kävin lenkillä ja söin aamiaisen.Nyt olemme miehen kanssa kaupoilla.
Ei vielä paha, jos pystyt vielä nukkumaan.
NYT meni korkki kiinni! Ei jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
NYT meni korkki kiinni! Ei jaksa enää.
Tsemppiä!
Enpä ole krapuloita kärsinyt vuosiin, vaikka viikottain juonkin. Tai ainoana väsymys, mutta se taittuu pötköttämällä ja nukkumalla.
Henkisesti voin hyvin. Oli kiva ilta. Jaksaa sitte taas töissä, kun välillä tekee jotain ihan muuta.
Eiks krapuladokaaminen ole parasta? Kun aloittelee krapulapäivän iltapäivän tunteina. Hieno nousu taas. Lopettelee sitten viikolla feidaamalla vähempään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosi puhkeaa niille joilla on siihen jo valmiiksi alttius. Muuten psykoosit lisääntyisivät ihmisillä myös sitä mukaa kun k annabiksen käyttö lisääntyy. Itse olen käyttänyt nuorempana niin paljon psykedeelejä ja pilveä, että psykoosi olisi varmasti jo tullut jos olisi tullakseen. Sen sijaan lähisukulaisellani on psykoosi tullut ilman mitään huumeita, joten hänelle saattaisi puhjetakin pelkästä kovasta valvomisesta + jatkuvasta polttelusta. Mutta pilvessä ei sinänsä ole mitään psykoosia AIHEUTTAVAA, vaan se voi olla yksi LAUKAISEVA tekijä valmiiksi psykoosialttiilla. Googleta jos et usko.
Usko tai älä niin tuokin on vielä hyvin. Se kun oksennus ei tule vaikka työntää sormet toistuvasti syvälle kurkkuun alkaa syödä miestä. Ärsyttävää se kun kuitenkin olo että oksettaa. Lihaliemi on muuten yllättävän hyvä krapulaan. Ei mikään kympin pami mutta voi edes vähän helpottaa.