Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nää on oire?

Vierailija
23.10.2021 |

Onko nämä ahdistusta vai harhaluuloja?

Olen 16. Mulla on diagnooseina (asiaan liittyvinä) todettu määrittämätön ahdistuneisuushäiriö ja psykiatrini epäilee paranoidista skitsofreniaa.

Olen tällä hetkellä ahdistuksen ja tuon mahdollisen skitsofrenian vuoksi psykiatrisella osastolla pakkohoidossa.
Jos kyseenalaistatte älykkyyttäni sanon vain sen, että se on ikäistäni korkeammalla tasolla psykologin testien mukaan.
11v lähtien minulla on ollut ajatuksia siitä, että vanhempani aikoisivat/haluaisivat tappaa minut.

Viime aikoina (kesästä lähtien) mulle on tullut ajatuksia siitä että vapaamuurarit ja Illuminati johtavat maailmaa ja haluavat tappaa meidät tavalliset ihmiset. Ajattelen myös että se tarkoittaa jotain erityistä että eräällä Illuminatin jäsenellä ja minulla on sama syntymäpäivä ja että Helsingin yliopiston symbolin liittyminen vapaamuurariuteen tms. ja minun ajatukset siellä opiskelusta joskus tulevaisuudessa liittyisivät toisiinsa sillä tavalla, että minusta on tarkoitus tulla vapaamuurari.

Muita ajatuksiani ovat että saan syanidi/myrkkykaasu/häkämyrkytyksen ja kerran jopa se, että vanhempani tarkoituksella tappaisivat minut häkämyrkytykseen. Ahdistus tästä asiasta on kasvanut monesti niin suureksi, että en ole pystynyt nukkumaan tai olemaan kotona.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👹👺

Vierailija
2/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat sekä ahdistusta että harhaluuloja. Sinua yritetään auttaa psykiatrian ja lääketieteen keinoin, ota apu vastaan. Sktsofreniastakin voi parantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat sekä ahdistusta että harhaluuloja. Sinua yritetään auttaa psykiatrian ja lääketieteen keinoin, ota apu vastaan. Sktsofreniastakin voi parantua.

En voi käydä koulua lääkärin mielestä :/

Vierailija
4/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on paikka suljetulle varattu.

Vierailija
5/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle on paikka suljetulle varattu.

Olen jo suljetulla

Vierailija
6/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan ahdistuneisuushäiriötö

Vierailija
7/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo.....

Vierailija
8/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa paranoidiselta skitsofrenialta. Leponexit kehiin!

Vierailija
9/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa paranoidiselta skitsofrenialta. Leponexit kehiin!

Miksi Leponex?

Vierailija
10/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guhuh

Vierailija
11/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos sinulla hoitosuhde, olisiko viisasta jutella asiat siellä. Olet kamalan nuori vielä ja koko elämä edessä ja niinkuin joku mainitsi, voit parantua, kun saat oikeata apua. Täällä voi olla hörhöjä vastauksia. Toivon sinulle apua elämääsi.

Vierailija
12/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kirjoitti:

Olen tällä hetkellä ahdistuksen ja tuon mahdollisen skitsofrenian vuoksi psykiatrisella osastolla pakkohoidossa.

... Olen jo suljetulla

Jos oikeasti olisit suljetulla psykiatrisessa pakkohoidossa, niin miten pystyisit tänne kirjoittelemaan?

Vierailija
13/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap kirjoitti:

... Olen jo suljetulla

Jos oikeasti olisit suljetulla psykiatrisessa pakkohoidossa, niin miten pystyisit tänne kirjoittelemaan?

Puhelimet eivät ole kiellettyjä täällä.

Vierailija
14/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätät, että olet ollut väärässä ja ryhdistäydyt. Sillä se selviää. Mitä sitten, jos onkin vapaamuurarisymboli? Mene tutustumaan vapaamuurareihin ja lue heistä, niin rauhoitut. Kyseessä on naurettava pikkupuuhasteluun ja kahvinkeittoon keskittyvä vanhojen pappojen kerho.

Vierailija
15/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan löytyy hyvä lääkitys ja elämä muuttuu paljon paremmaksi.

Vierailija
16/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet ei auta mua…

Vierailija
17/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups, mikä satu lauantaille 🤑🤑

Vierailija
18/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet ei auta mua…

Eivät ne välttämättä autakaan. Sinua nyt kiinnostavat vain salaliittoteoriat. Se on teineille normaalia, eikä ole mikään sairaus.

Vierailija
19/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin viestiesi perusteella, että sinulla saattaisi olla mieluumminkin pakko-oireinen häiriö (OCD) tai sen piirteitä? Ja ehkä Aspergeria eli nuo salaliittoteoriat ovat vain erityinen kiinnostuksenkohteesi? Aspergerin syndroomaiset saattavat jankata samasta aiheesta kuukaudesta toiseen ja sinulla se aihe nyt vain on tuo mainitsemasi. Menikö oikein? Ehdota noita lääkärille, niin ehkä tarkentavat hoitosuunnitelmaasi ja alat voida paremmin.

Vierailija
20/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän