Olen kaunis vanha nainen, kysy jotain!
No eihän vanhoilta naisilta kukaan kysy mitään. Mutta oon mä kaunis.
Kommentit (19)
Minäkin olen kaunis nainen, iältäni 53 vuotta. Kuulen kauneudestani usein töissä. Minua kutsutaan viehättäväksi, kauniiksi, suloiseksi. Olen kaunis kiitos geenien.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 15:12"]
Nro 13 jatkaa vielä... että hiljattain olin tätini 90-vuotissynttäreillä. Ja siinä vasta sikakaunis nainen :D Olisinpa itsekin noin nätti sen ikäisenä.
[/quote]
Niinpä. Ja näillä kauniilla vanhoilla se kauneus on ihan luonnollista. Eli aitoa.
Voi kauneudesta puhua vaikka arvostaisi ihan muuta!
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 01:53"]No eihän vanhoilta naisilta kukaan kysy mitään. Mutta oon mä kaunis.
[/quote]
Annatko pimperoa?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 01:53"]No eihän vanhoilta naisilta kukaan kysy mitään. Mutta oon mä kaunis.
[/quote]
Vanha ja kaunis, mahdoton yhtälö. Sorry
Matkustitko aiemmin aikakoneella tekemään tuon Olen kaunis nuori nainen...-ketjun? Vaiko toisinpäin?
Mielestäni olin aika pulloposkinen.
Tässä se nähdään. Kukaan ei kiinnostu vanhasta naisesta. Vaikka olisin kyllä ollut kauniskin.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:12"]
No kuinka vanha sä sitten olet?
[/quote]Se on varmaan jo 27-vuotias. Kantturoitahan sitä aletaan olla noissa lukemissa tämän palstan miesten mukaan.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:16"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:12"]
No kuinka vanha sä sitten olet?
[/quote]Se on varmaan jo 27-vuotias. Kantturoitahan sitä aletaan olla noissa lukemissa tämän palstan miesten mukaan.
[/quote]
Älkää surko. Jos palstan mukaan mennään niin miehistäkin kelpuutetaan lähinnä 16-v lihaksikkaat es-jonnet.
[/quote]miten vanha voi olla kaunis muutakuin omastamielestään
Pidetäänkö teillä mattoja lattialla
Mäkin olen kaunis. Olen 46-vuotias. Onko se nyt sitten vanha vai ei, makuasia.
Koska huomasit olevasi kaunis? Itse tiedostin sen noin nelikymppisenä.
Nro 13 jatkaa vielä... että hiljattain olin tätini 90-vuotissynttäreillä. Ja siinä vasta sikakaunis nainen :D Olisinpa itsekin noin nätti sen ikäisenä.