Hyvää huomenta! Mitä ajattelit tehdä viikonloppuna?
Tänään itsellä aamupäivä pihatöitä tehden ja loppupäivästä ei vielä tietoa, kenties ystävien tapaamista :)
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kivaa teette pihatöitä.Olet kuitenkin lähetännyt kirjotuksesi kello : 9.30. Luulisi olet siellä pihalla jo? Taitaa piha olla metri x metri?
Tässä ehkä yksi koko päivän typerimmistä kommenteista. Eikä kello ole vielä edes 10.
Olin jo siellä pihalla ja kohta lähden takaisin. On isompi kuin kuvailemasi rivitalon pihamaa, ihan tekemistä riittää. Aloittaja.
Tänään kotitöiden tekemistä, pitää leipoa ja siivota. Huomenna sukulaisiin kylään. Nopeasti menee viikonloput.
Kaupalle olen lähdössä ja sen jälkeen lapsille ruoan laittamista. Illaksi mummolaan saunomaan.
Työhommia teen tietokoneella. En ehtinyt eilen kaikkea tekemään. Sitten jostain ruokaa hakemaan.
Kivaa teette pihatöitä.Olet kuitenkin lähetännyt kirjotuksesi kello : 9.30. Luulisi olet siellä pihalla jo? Taitaa piha olla metri x metri?