Miksi täällä on ollut pari päivää todella negatiivinen ilmapiiri?
Onko tullut epämieluisat joululahjat, liikaa joulukiloja aheuden seurauksena vai vituttaako kohta alkavat työt? Ihan uskomatonta, aikuiset ihmiset ja käyttäytyvät kuin pahaisetkin kakarat :D
Kommentit (14)
Ihan oikeasti, tuntuu että jokatoisessa keskustelussa on ainakin viiden ensimmäisen viestin joukossa yksi ''haista vittu huora'' ja siitä sitten seuraa monta sivullista ja kymmeniä sivuja riitelyä :DD Jösses sentään, sovitaanko että menette vaikka lukemaan/nukkumaan jos noin kovin ärsyttää ja et pura kiukkuasi muihin :)<3
Piic and lööv
Niin, varmaan jotain joulun aiheuttamaa stressiä ilmassa. Älä huoli ap, kyllä täällä taas kohta palaillaan normaaliin positiiviseen, kannustavaan ja rakkaudentäyteiseen ilmapiiriin! <3
sanos muuta! samaa olen ihmetellyt minäkin. miksi pitää palstalle tulla purkamaan omaa pahaa oloaan? ja haukkua muita pahoittamalla heidänkin mielensä.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:01"]
Niin, varmaan jotain joulun aiheuttamaa stressiä ilmassa. Älä huoli ap, kyllä täällä taas kohta palaillaan normaaliin positiiviseen, kannustavaan ja rakkaudentäyteiseen ilmapiiriin! <3
[/quote]
:---------DD lupaan jokaiselle suomalaiselle tonnin jos täällä ikinä olisi tuollainen ilmapiiri <3
Joulu masentaa ja aiheuttaa pahaa oloa niille, joilla jo ennestään on asiat huonosti.
Hah, huomaa että on koululaisten loma. Ottakaa lapsilta kännykät ja koneet yöksi pois. Kyllä kai sen nyt jo tyylistä huomaa, milloin on murkut ja teinit asialla..
Ihmisiä vituttaa kun ketjuja poistetaan. Tämäkin varmaan poistetaan parin tunnin sisään...
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:01"]sanos muuta! samaa olen ihmetellyt minäkin. miksi pitää palstalle tulla purkamaan omaa pahaa oloaan? ja haukkua muita pahoittamalla heidänkin mielensä.
[/quote]
Voi hellan lettas.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:01"]sanos muuta! samaa olen ihmetellyt minäkin. miksi pitää palstalle tulla purkamaan omaa pahaa oloaan? ja haukkua muita pahoittamalla heidänkin mielensä.
[/quote]
Voi hellan lettas.
[/quote]
Iiiiiik ihqua ❤
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:05"]Hah, huomaa että on koululaisten loma. Ottakaa lapsilta kännykät ja koneet yöksi pois. Kyllä kai sen nyt jo tyylistä huomaa, milloin on murkut ja teinit asialla..
[/quote] joo, osa varmasti on teinejä kyllä. mutta mitä itse olen tänään kerennyt palstailemaan, on ollut ainakin pari ketjua josta tekstistä ja tyylistä selvinnyt, että kyllä täällä ihan aikuisetkin osaa vittumaisia olla.
Kaikki hyväntuuliset jouluihmiset ovat tietysti viettämässä sitä joulua.
Perrrrrrrrrkelllleee! Sulta katkon nivelet aivot retuutan raajat revin sydämen pysäytän ja sitte tulee mutsia ikävä! Ei jeesus mikä nyhverö saa maitsaa omaa läkettään ja kuole jo pois. Tiedä mistä tommosii sikiää mutta entinen koht oot. Tupakkaa (röökiä) tungen suus täyteen ja korviin survon vanua ja paskaa. Eiköhän ala tulla jo äitiä ikävä. Saksilla viillän vatsas auki ja suolillas koristelen hautapaikkas jo etukäteen hehhehh! Mitäs siihen viher vasuri? Poralla nenästä läpi vaa helevetin hienoo! Perseeseen vittu saatanan kulli molo paska homo hetero jyäjyrsijä läiskä!
Ai pari päivää? Heh.