Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vieraissa kokeillaan...

Vierailija
26.12.2014 |

Kysymys,

Miksi vieraan kanssa halutaan kokeilla sellaista mitä kotona ei tehdä?

Parhaat ja hurjimmat kokeilun ne?

.........

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei pitkiin aikoihin seksiä enää ollenkaan. Jotenkin vain olen f*buddyn kanssa alusta asti ollut avoin kaikesta seksiin liittyvästä. Hänellä on rohkaiseva, pehmeä, mutta rietas + avoin/kokeilunhaluinen asenne seksiin. Se saanut "pervot" piirteeni esiin ja nautin suunnattomasti, että voin vihdoin toteuttaa näitäkin puolia itsessäni. Olin jo aiemmin harrastanut esim. anaaliseksiä vähän, mutta tähän liittyen mukaan ovat tulleet mm. anustapit + muita a.juttuja monipuolisemmin. Hän antaa myös itselleen tehdä eri asioita, kuten esim. eturauhaskiihotin tai, että voin panna häntä strap on:lla. Itse haluisin kokeilla jotain muutakin vielä... Kolmen kimpasta (kaksi naista ja hän) on ollut myös puhetta. No katsotaan mitä toteutetaan tai ei... Kuitenkin tärkeää on, että pidämme toisistamme ja kunnioitamme toisiamme, olemme myös siis ystäviä...sillä on ollut suuri vaikutus siihen, että olen uskaltanut heittäytyä ja nykyään minä olen se, joka ehdottaa uusia asioita kokeiltavaksi.
Nimim. Kaunis, rietas, ...

Vierailija
2/5 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä tuohon edelliseen, että olen halunnut erota, mutta mieheni ei. Joten tässä ollaan... absurdissa tilanteessa, johon en koskaan pienissä ajatuksissanikaan luullut joutuvani hellyyden ja seksin puutteessa. Eli siksi voin tällä hetkellä olla vain kaunis ja rietas, en onnellinen. Tulevaisuudesta ei sitten tiedä vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:20"]

Kotona ei pitkiin aikoihin seksiä enää ollenkaan. Jotenkin vain olen f*buddyn kanssa alusta asti ollut avoin kaikesta seksiin liittyvästä. Hänellä on rohkaiseva, pehmeä, mutta rietas + avoin/kokeilunhaluinen asenne seksiin. Se saanut "pervot" piirteeni esiin ja nautin suunnattomasti, että voin vihdoin toteuttaa näitäkin puolia itsessäni. Olin jo aiemmin harrastanut esim. anaaliseksiä vähän, mutta tähän liittyen mukaan ovat tulleet mm. anustapit + muita a.juttuja monipuolisemmin. Hän antaa myös itselleen tehdä eri asioita, kuten esim. eturauhaskiihotin tai, että voin panna häntä strap on:lla. Itse haluisin kokeilla jotain muutakin vielä... Kolmen kimpasta (kaksi naista ja hän) on ollut myös puhetta. No katsotaan mitä toteutetaan tai ei... Kuitenkin tärkeää on, että pidämme toisistamme ja kunnioitamme toisiamme, olemme myös siis ystäviä...sillä on ollut suuri vaikutus siihen, että olen uskaltanut heittäytyä ja nykyään minä olen se, joka ehdottaa uusia asioita kokeiltavaksi. Nimim. Kaunis, rietas, ...

[/quote]

Jos noin on niin kokeilkaa bdsm:ää. Siinä kiihottuu siitä pitäville, ja asiat jotka tulevat tässämuodossa niin sponttaanisti vaan. Eli hopi hopi välineitä ostamaan ja paikka missä harjoittaa tätä, ääntä lähtee jokatapauksessa esimerkiksi piiskaamisessa, olemme kokeneet tämän ja alku oli hämmentävä mutta tuntuu että haluaa lisää ja hurjimpia juttuja. Minna

Vierailija
4/5 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:30"]

Lisäys vielä tuohon edelliseen, että olen halunnut erota, mutta mieheni ei. Joten tässä ollaan... absurdissa tilanteessa, johon en koskaan pienissä ajatuksissanikaan luullut joutuvani hellyyden ja seksin puutteessa. Eli siksi voin tällä hetkellä olla vain kaunis ja rietas, en onnellinen. Tulevaisuudesta ei sitten tiedä vielä.

[/quote]

Miksi et eroa? Et sinä miehesi lupaa tarvitse

Vierailija
5/5 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys,

Miksi vieraan kanssa halutaan kokeilla sellaista mitä kotona ei tehdä?

Siksipä juuri, kun niitä ei kotona tehdä. Puoliso kuvittelee ettei tarvitse enää nähdä vaivaa pitääkseen kumppaninsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi