Kun vaan tuntuu siltä ettei jaksa elää enää
Olen koittanut keksiä koko päivän itselleni tekemistä etten piehtaroisi kurjuudessa ja koittanut keksiä syitä elää.
Onhan niitä syitä, mutta tuntuu vaan siltä etten enää jaksa, vaan pelkään koko ajan sitä mikä seuraavaksi menee pieleen ja etten selviä.
Mun on vaikeaa päästä yli siitä että olen tehnyt elämässäni paljon vääriä valintoja ja että elämässäni on sellaisia ihmisiä jotka ovat todella kieroja. Olisi niin helpottavaa saada potkittua nuo kieroilijat pois elämästä, mutta kurjalta tuntuu että samalla menetän siinä muutaman läheisen jotka ovat näiden kieroilijoiden pauloissa.
En uskalla puhua kenellekään, kun tuntuu ettei minua ymmärretä. Tuntuu että tukehdun tänne näiden ihmisten keskelle joiden kanssa "joudun" elämään.
Kuitenkin täällä on myös niin paljon sellaista hyvää, ettei suunnan muutos tunnu houkuttelevalta. En haluaisi hylätä itselleni tärkeitä ihmisiä ja rakasta kotiani.
kuulostaa varmaan tyhmältä sanoa noin kun hautoo itsemurhaa, mutta pelkään siis tätä elämää niin paljon etten jaksa...
Kommentit (3)
Samoja tuntemuksia. Terapia ei auta mulla.
Terapiaan, kenties masennuslääkkeitä, uusia harrastuksia ettimään ja uusia ystäviä myös. Siitä se lähtee. Soita vaikka akuuttiin, sieltä ainakin saat apua! Ei oo kuitenkaan varmaan elämäsi päämääränä ja haaveena se, että tapat itsesi?
Oletko ajatellut, että kävisit juttelemassa jollekkin semmoiselle henkilöllä jolla on vaitiolovelvollisuus? Siis vaikkapa terapeutti. Vois olla apua! Itse löysin elämälleni suunnan uudestaan, kun kävin juttelemassa... :) ja mites ois joku uusi harrastus? Mieti, mitä oikeesti haluat elämältäsi ja sit eiku vaan haaveita toteuttamaan... Tsemppiä!