Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten, MITEN mies voi olla 2 ja 4-vuotiaiden yh??!!

Vierailija
26.12.2014 |

Siis ilman että äiti on kuollut. En vaan keksi mitään en MITÄÄN hyväksyttävää syytä miksi ÄITI hylkää lapsensa??!! Siis joku yksi vahinkolapsi narkkarille on vielä joku selitys mutta että ei sitte jaksakaan kahta hoitaa ni heitänpä iskälle?en tajua.

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista äidistä ei ole äidiksi. Minäkin luulin että on biologinen juttu. No. Ainakaan mun lasten äiti ei tämän biologian päälle ymmärtänyt. Jättti lapset mulle kun olivat 1 ja 3-vuotiaita. Siitä asti olen ollut yh-isinä.

Vierailija
2/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihmeellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ovat kuule ihan sulassa sovussa sopineet, että isä saa lähihuoltajuuden. Ei siinä mitään kummallista ole.

Vierailija
4/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä tajua. Mieti sitä loppuelämäsi. Tai kysy joltain itseäsi fiksummalta.

Vierailija
5/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin vakavat mielenterveysongelmat. Ja kyllä on äitejä jotka jättävät lapsensa ja lähtevät rakentamaan uuden elämän ja uudet lapset toisen miehen kanssa. Tiedän itse yhden tapauksen.

Vierailija
6/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän yhden tällaisen tapauksen... "äitiä" kiinnosti enemmän muut miehet ja baareissa ravaaminen. Ikääkin naisella peräti 22..

Vierailija
7/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoista syistä kuin naisetkin.

Vierailija
8/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverini jäi 2- ja 4-vuotiaiden tyttöjen yksinhuoltajaksi, kun äiti totesi ettei se sittenkään ollut hänen juttunsa. Äiti tapaa lapsiaan joka toinen viikonloppu. Syynä ei ollut päihteet eikä mielenterveys. Ihan tavallinen nainen, töissä naisvaltaisella alalla. Joskus mietin tietääköhän työkaverit tai mitä mahtavat ajatella.

Vierailija
9/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:58"]Jospa ovat kuule ihan sulassa sovussa sopineet, että isä saa lähihuoltajuuden. Ei siinä mitään kummallista ole.

[/quote]
No sitä just en tajua. Että miten suosiolla hylkää vaan lapset Kyllä lapset tarvii äitiä, niin se luonto vaan on ja piste. Turha alkaa vinkua että isäkin ja tärkeä plaaplaa kun se vaan ei ole sama asia kuin äiti ja piste.

Vierailija
10/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.

Vierailija
11/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni (tosin erotessa olivat 3,6 ja 8) asuvat isänsä luona. En ole heitä hylännyt. Näemme joka toinen viikko pe - su ja jokatoinen ke-pe. Viikolla soittelemme useasti.
Äiti vm 75

Vierailija
12/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:03"]Minun kaverini jäi 2- ja 4-vuotiaiden tyttöjen yksinhuoltajaksi, kun äiti totesi ettei se sittenkään ollut hänen juttunsa. Äiti tapaa lapsiaan joka toinen viikonloppu. Syynä ei ollut päihteet eikä mielenterveys. Ihan tavallinen nainen, töissä naisvaltaisella alalla. Joskus mietin tietääköhän työkaverit tai mitä mahtavat ajatella.
[/quote]
Siinäpä hieno ihminen. Oksettavaa.

Vierailija
13/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyään kaikki homot ja lesbot voi leikkiä että heillä ois omia lapsia niin miksi ei sit isä yksin

Vierailija
14/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:58"]Jospa ovat kuule ihan sulassa sovussa sopineet, että isä saa lähihuoltajuuden. Ei siinä mitään kummallista ole.   [/quote] No sitä just en tajua. Että miten suosiolla hylkää vaan lapset Kyllä lapset tarvii äitiä, niin se luonto vaan on ja piste. Turha alkaa vinkua että isäkin ja tärkeä plaaplaa kun se vaan ei ole sama asia kuin äiti ja piste.

[/quote]

Sulla on todella suppea maailmankatsomus. Kannattaisi ehkä hieman hankkia lisää koulutusta, vaikka ihan hiljalleen.

Vierailija
15/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:04"]Minun lapseni (tosin erotessa olivat 3,6 ja 8) asuvat isänsä luona. En ole heitä hylännyt. Näemme joka toinen viikko pe - su ja jokatoinen ke-pe. Viikolla soittelemme useasti.
Äiti vm 75
[/quote]
Ööö, no olethan.

Vierailija
16/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:56"]

Siis ilman että äiti on kuollut. En vaan keksi mitään en MITÄÄN hyväksyttävää syytä miksi ÄITI hylkää lapsensa??!! Siis joku yksi vahinkolapsi narkkarille on vielä joku selitys mutta että ei sitte jaksakaan kahta hoitaa ni heitänpä iskälle?en tajua.

[/quote]

poikani jäi minulle kun se oli 2.5v 

äiti lähti mieluummin bilettämään 

Vierailija
17/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]  EN MINÄKÄÄN! Ainoa JÄRKEVÄ syy on kuolema tai sitten että niin sairaana että on sairaalahoidossa, mutta muuten en voi ymmärtää. Ja miten sen erehdyksen voi tehdä peräti 2 kertaa? Jotenkin oon aina olettanut että naiset ois tässä asiassa miehiä järkevämpiä mut ei kaikki sitten vissiin ole :(

Vierailija
18/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä äiti sairastelee sen verran, että isä on kaikkien kannalta parempi päähuoltaja. Tai ehkä isällä on tarjota paremmat resurssit esim kodin suhteen. Tai ehkä äidin täytyy jostain syystä muuttaa sellaiseen paikkaan, joka olisi lapsille vaikea. Tässä nyt ihan muutama ekaksi mieleen tullutta ajatusta. Syitähän voi olla vaikka millä mitalla.

Vierailija
19/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen vanhemmista on yksinhuoltaja, niin hän on tosiaan yksinhuoltaja eikä mikään päähuoltaja tai lähihuoltaja. Toinen vanhemmista ei ole enää minkäänlainen huoltaja.

Vierailija
20/126 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:09"]

[/quote]  EN MINÄKÄÄN! Ainoa JÄRKEVÄ syy on kuolema tai sitten että niin sairaana että on sairaalahoidossa, mutta muuten en voi ymmärtää. Ja miten sen erehdyksen voi tehdä peräti 2 kertaa? Jotenkin oon aina olettanut että naiset ois tässä asiassa miehiä järkevämpiä mut ei kaikki sitten vissiin ole :(

[/quote]

Minä, minä, minä, minä. No kuule, ei sinun tarvitsekaan ymmärtää kuin ihan vain omaa elämääsi. Toisilla voi olla erilaisia elämäntilanteita. Eivät ne huutamalla ja syyllistämällä muutu mieleisiksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi