Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin, että minäkin olen saavuttanut monta unelmaani

Vierailija
26.12.2014 |

Tuon 27-vuotiaan tekemän ketjun inspiroimana aloin minäkin miettiä asioita, ja tajusin että minä olen myös saavuttanut monia unelmiani: olen naimisissa miehen kanssa, johon ihastuin jo 11-vuotiaana. Olen unelma-ammatissani, tosin sen saavuttaminen kesti. Olen nähnyt maailmaa, matkustellut vaikka missä, asunut monessa eri maassa, oppinut jonkin verran uusia kieliä (tosin useimpia niistä vain heikosti, mutta sen verran että natiivipuhuja ymmärtäisi minua :D) ja kulttuureita. Olen tavannut mitä upeimpia ihmisiä, ja heistä on tullut minulle todella läheisiä. Olen saanut yhden lapsen ja lapsenlapsen.

Tajuan vasta nyt, kuinka onnekas olen. Vaikka kaiken tämän olen saavuttanut vaikeita teitä pitkin, nyt kaikki on tässä. Voin kuolla onnellisena, vaikka toivon ettei niin ainakaan vielä käy, sillä olen 37-vuotias :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle!:)

Vierailija
2/8 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap!

minäkin olen saavuttanut monta unelmaani. Onneksi olen myös hyvä keksimään lisää, joten tavoiteltavaa riittää, eikä elämä muutu tylsäksi tästä eteenpäinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:43"]Onnea sinulle!:)

[/quote]

Oi kiitos :) Ap

Vierailija
4/8 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:45"]Hienoa ap!

minäkin olen saavuttanut monta unelmaani. Onneksi olen myös hyvä keksimään lisää, joten tavoiteltavaa riittää, eikä elämä muutu tylsäksi tästä eteenpäinkään.
[/quote]

Tuskin minunkaan elämäni tylsäksi käy :) Mutten oikein silti osaa keksiä lisää tavoitteita :/ Saatte ehdottaa niitä jos tulee mieleen! :D Ap

Vierailija
5/8 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna kun arvaan, sinun matkailusi on etelänlomia kanariansaarille????

Vierailija
6/8 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:48"]anna kun arvaan, sinun matkailusi on etelänlomia kanariansaarille????
[/quote]

Voi ei, nyt ei tainnut mennä ihan nappiin :) Olen käynyt esimerkiksi Kiinassa "tutkimassa" muinaisia temppeleitä, Himalajan vuoristossa hankkimassa seikkailukokemuksia, New Yorkissa erilaisia taidegallerioissa ja shoppailemassa, Amazonin sademetsässä vaeltelemassa, Ingushiassa (joka on sota-aluetta) tahallani ja listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään :) Ap

Vierailija
7/8 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:48"]anna kun arvaan, sinun matkailusi on etelänlomia kanariansaarille????
[/quote]

Voi ei, nyt ei tainnut mennä ihan nappiin :) Olen käynyt esimerkiksi Kiinassa "tutkimassa" muinaisia temppeleitä, Himalajan vuoristossa hankkimassa seikkailukokemuksia, New Yorkissa erilaisia taidegallerioissa ja shoppailemassa, Amazonin sademetsässä vaeltelemassa, Ingushiassa (joka on sota-aluetta) tahallani ja listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään :) Ap
[/quote]

luettele vielä jotain. veikkaan, että tuossa oli kaikki ja väität että voisi jatkaa loputtomiin. Idiootti huora
[/quote]

Jaahas sitten :) Olen ollut Mongoliassa ja Siperiassa tutustumassa primitiivisiin kulttuureihin, Papua-Uusi-Guineassa tutustumassa sen alkuasukkaiden kulttuureihin, Yhdysvaltojen aavikoilla sekä Saharassa, joko riitti? Ap

Vierailija
8/8 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:48"]anna kun arvaan, sinun matkailusi on etelänlomia kanariansaarille????
[/quote]

[/quote]

luettele vielä jotain. veikkaan, että tuossa oli kaikki ja väität että voisi jatkaa loputtomiin. Idiootti huora
[/quote]

Jaahas sitten :) Olen ollut Mongoliassa ja Siperiassa tutustumassa primitiivisiin kulttuureihin, Papua-Uusi-Guineassa tutustumassa sen alkuasukkaiden kulttuureihin, Yhdysvaltojen aavikoilla sekä Saharassa, joko riitti? Ap
[/quote]

vittu ketään ei kiinnosta