Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoa ihmiselle, joka aina muistuttaa ettei pidä kissoista...

Vierailija
22.10.2021 |

Käydessään meillä. Meillä on 3 kissaa.
En ymmärrä miksi kukaan käyttäytyy noin. Kissat eivät häntä edes häiritse vaan elävät tavalliseen tapaan kodissansa! Tuon ihmisen vierailuja ei voi täysin välttää koska on puolison sukulainen :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano, ettei kissatkaan pidä hänestä.

Vierailija
2/12 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Minä en ottaisi kyllä vastaan ihmistä, joka jatkuvasti sanoisi samaa koiristani. Aivan sama kuka tai kenen sukulainen on. Meillä ei tarvitse käydä, jos tuntuu hankalalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet ei tykkää kissoista, pointti on tykkääkö kissat ihmisestä. Kissat ei välitä tykkääkö ihminen.

Vierailija
4/12 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selville asiat joista hän pitää, ja muistuta häntä toistuvasti kuinka sinä et pidä niistä asioista. Katso kuinka kauan menee, ennen kuin hänellä ylittyy herneiden sietokyky sieraimissa. Veikkaan, ettei mene kauaa. Sellaisia kissavihaajat ovat. Tuovat kyllä selvästi esille omat ei-tykkäyksensä, mutta eivät kestä itse muilta samaa. 

Vierailija
5/12 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kertojalle, että pahoitat mielesi tämän puheista.

Vierailija
6/12 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en juurikaan välitä kissoista. Kaverilla oli kissa, joka ei oikein pitänyt ihmisistä. Mutta mun minä istuin sohvalle, se elukka tuli oikein kiehnaamaan itseään minuun! Kaveri oli ihmeissään, se kissa ei oikein antanut hänenkään koskea ja sitten se kuitenkin tunki minun syliin!

Vierailija
7/12 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoja vihaavat ihmiset vaikuttavat minusta usein hiukan keskivertoa heikkolahjaisemmilta ja karkeilta. Parempi kun pysyvät poissa.

Vierailija
8/12 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en juurikaan välitä kissoista. Kaverilla oli kissa, joka ei oikein pitänyt ihmisistä. Mutta mun minä istuin sohvalle, se elukka tuli oikein kiehnaamaan itseään minuun! Kaveri oli ihmeissään, se kissa ei oikein antanut hänenkään koskea ja sitten se kuitenkin tunki minun syliin!

ei se kissa välitä tykkäätkö sinä, se tykkäsi susta.

Vierailija
9/12 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seuraavan kerran kitisee, sille voi sanoa, että "on täysin ymmärrettävää, että sinun on vaikea olla itseäsi viisaampien seurassa".

Vierailija
10/12 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa sanoa jotain muuta, mutta ei sano suoraan.

Minulla on itselläni kissoja, ja usein kissahan menee vieraan luokse joka EI ota katsekontaktia tai ala jutella kissalle, eikä siis lähesty kissaa, koska kissa haluaa itse päättää meneekö tutustumaan jos ja kun menee, omilla ehdoillaan. 

Veikkaan että tämä kissoja vieroksuva on juuri tämän kunnioittavan suhtautumisensa takia kissojen suosikki ja hän ei kehtaa tms pyytää että kissa menisi muualla hänen vierailun ajaksi.

Ihmiset jotka syöksyvät kissan kimppuun, kissaa halaamaan ja suukottamaan, tai muuten yrittää "saada jotakin kissalta" lähestymällä tai yrittämällä silittää, saavat ylätassusta, tai mulkaisuja ja kissan katoamaan.

Joskus (en mahdollisesti halua loukata ketään) mutta siis joskus on jotain kissaan liittyvää tuoksua tiloissa, johon kissan perheen nenä tottuu mutta tämä vierailija aistii. Eikä hän halua sanoa siitä koska on kohtelias ihminen mutta ilmaisee kokemustaan epäsuorasti.

Vierailija
11/12 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissat arvostavat ihmisiä, jotka antavat niiden olla rauhassa.

Tai sitten vain haisit sen mielestä hyvältä.

Vierailija
12/12 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin aina.

Useimpia kissoja ärsyttää, kun vieras muu kuin oma perhe tulee klähmimään käsillään kissaa ja tuo häneen hajuja ja häiritsee.

Huomaatteko kun kissa silittämisen jälkeen usein - vaikka pitääkin siitä - nuolee ja puhdistaa turkkiaan vieraista hajuista jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän