Soitanko äippäpolille? :/
Rv16 lähtien harjoitussuppareita, joskus rv20+ olin viikon saikulla kipeiden takia - ei muutoksia kohdunkaulalla. Viime yönä säännöllisiä kipeitä suppareita, 4 10 minuutin sisään. Nyt taas vatsa kovettuu ja kipu suurempaa kuin eilen. Pari tuntia sitten kohdunkaulalla tuntui kova kipu hetkellisesti.
En vaan tiedä kannattaako soittaa äippäpolille joka on 460 kilometrin päässä. Meillä ei ole täällä lääkäriä. Vain päivystys ja sairaanhoitaja joka tarkistaa tilanteen ja jos asiaa lääkäriin lähete 180 kilsan päähän.
Mitä tässä voisi edes tehdä jos hätää on? Lähteä ajamaan yötä myöten tuonne toiseen kylään?
Mitä mä teen? Pelottaa.
Kommentit (55)
Kai soitit jo? Kuinka toimit jos vauva vaikka sairastuu äkillisesti, putoaa hoitopöydältä ym, uskallatko silloinkaan soittaa vai tuletko kyselemään rohkaisua vauvapalstalta?! Ei hemmetti nainen, ne ihmiset on äippäpolilla töissä juuri mm näitä asioita varten!
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:03"]Onkohan jo soitettu?
[/quote]
Varmaan lähti synnyttämään..
siirtykää nyt ihmeessä jo täysversioon. ei noita teijän 2 ym merkintöjä enää jaksa! itekkin palstailen i phonella ja siirryn aina täysversioon kun haluan kakkos-sivulle.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:37"]Kyllä oot hullu jos et soita. Mä rukoilen, että ap soittaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:16"]siirtykää nyt ihmeessä jo täysversioon. ei noita teijän 2 ym merkintöjä enää jaksa! itekkin palstailen i phonella ja siirryn aina täysversioon kun haluan kakkos-sivulle.
[/quote]
Entä jos en :) skipatkaamme kakkoset ja muut pisteet
No ap hävis lopullisesti, tai sit tuli niin kipeet supparit et oli pakko lähteä sairaalaan..
2