Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kaverisovelluksesta

Vierailija
22.10.2021 |

Onko hyvä? Onko siellä oikeasti normaaleita ihmisiä ja saa kavereita?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli aika kökkö sovellus, vaikka suomalaisen firman tekemä ja julkkislähettiläiden mainostama niin sovellus enkuksi tai kääntäjällä suomeksi. Rekisteröityminen verkkopankkitunnuksilla. Käyttöliittymässä kehittämisen varaa tai sit en yksinkertaisesti osaa käyttää järkevästi.

Uskaltaako noita verkkopankkitunnuksia laittaa tuohon?

Vierailija
22/41 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa, mutta ei kannata. Ei toimi. Rovaniemeltä etsin ystäviä ja ehdottaa vain jotain Sipoo, Lahti, turku. Joku rovaniemeläinen vilahti, mutta ei löydu enää uudelleen. Samoja henkilöitä usealla profiililla ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä ja profiilia ei saa poistettua vaikka yrittää. Kokeile kaverihaku.net sivua. Olen itse saanut sieltä muutaman kaverin. Ilmoituksia voi jättää anonyymisti tai vastata. Aika eläväinen paikka!

Vierailija
24/41 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiiliteksti saa olla maks 150 merkkiä. Miten voi löytää ketään samanhenkistä jos ei voi itse kertoa millainen on? Profiilikuva, nimi ja ikä menee heti näkyviin sovelluksen etusivulle jonka voi nähdä kuka tahansa tekemättä tunnuksia tuonne. Miksi syntymäaika pitäisi kertoa päivän tarkkuudella , eikö pelkkä vuosi riittäisi?

Vierailija
25/41 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä latasin just ton sovelluksen, laittelin muutamia kaveripyyntöjä eteenpäin.

Mun ei tarvinut laittaa mitään verkkopankkitunnuksia?? Onkohan ne vasta muuttanut systeemin? Riitti vaan sähköposti, ja salasana oman tilin tekoon.

Tosiaan, ärsyttää kun on se 150-merkin raja...

Kaverihaku.net (eri juttu kuin tää) on tosiaan aika hyvä, mutta ei ole sellainen rivakka ja moderni kuin kaverisovellus.

Vierailija
26/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kokemuksia?

Vierailija
27/41 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/41 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla näin turkasen vaikeaa löytää kavereita aikuisena. Nuorena ja nuorena aikuisena oli monia hyviä kavereita ja nyt perheellisenä tuntuu olevan yks mission impossible. 

Tein tilin tuonne kaverisovellukseen ja lähetin useamman kaveripyynnön. 0 vastausta. Ja siis Tampereella, että morjens. 

Vierailija
29/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumble bff tosiaan täysin kuollut, kun en ole koko viikossa nähnyt siellä kenenkään profiilia, vaikka en käytä haussa mitään filttereitä ja maantieteellinen hakualuekin on niin suuri kuin sovellus antaa laittaa? Vai onko sovellus jotenkin epäkunnossa bff:n osalta? Bumble deitin puolella kyllä on väkeä pilvin pimein.

Vierailija
30/41 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla näin turkasen vaikeaa löytää kavereita aikuisena. Nuorena ja nuorena aikuisena oli monia hyviä kavereita ja nyt perheellisenä tuntuu olevan yks mission impossible. 

Tein tilin tuonne kaverisovellukseen ja lähetin useamman kaveripyynnön. 0 vastausta. Ja siis Tampereella, että morjens. 

Puhutko Bumblesta? Mulla ei edes näy ketään BFF-puolella... deittipuolella on kyllä populaa.

Musta tuntuu, että suurimmalla osalla aikuisista on jo lapsuudessa/nuoruudessa vakiintuneet kaveripiirit, arjessa on niin kiire ettei ehdi tavata ketään tai oma kumppani täyttää kaikki sosialisoinnin tarpeet(??). Naispuolisena epäilen, että moni mun ikäinen on löytänyt ystäviä myös äityli-piireistä, joihin minulla ei lapsivapaana ole halua tuppautua mukaan. Eri harrastuspiireissäkin koitan hengailla, mutta niissä ihmiset tuntuu keskittyvän lähinnä siihen harrastukseen, ja yhteystietojen pyytäminen myöhempää yhteydenpitoa varten tuntuu tungettelulta tai voisi antaa vääriä signsaleja :'D

Vierailija
31/41 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, käytin ja poistin kun sain vaan seksiviestejä kiimaisilta miehiltä.

Vierailija
32/41 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia on varma, että miehet sielläKään eivät ainakaan naisista kavereita etsi vaikka niin väittävätkin. Miehen hakeminen kaveriksi kun on niin homoa tietenkin.

Vierailija
33/41 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon, aivan paska kokemus. Pelkkiä setämiehiä sovellus täynnä, ei minkäänlaista moderointia eikä ylläpitoa tunnu kiinnostavan vastata palautteeseen.

Vierailija
34/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan koska kokeilin kaverisovellusta ja kokemus aivan sysipaska. Sain viestejä eri paikkakunnilta ja suurin osa oli vain seksiä etsiviä miehiä. En suosittele, ainakaan naisille.

Vierailija
35/41 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan koska kokeilin kaverisovellusta ja kokemus aivan sysipaska. Sain viestejä eri paikkakunnilta ja suurin osa oli vain seksiä etsiviä miehiä. En suosittele, ainakaan naisille.

Huh! Onpa hurjaa, tietääköhän sovelluksen kehittäjät vai eikö välitä? Mä just tänä aamuna muistin taas tän sovelluksen ja googlasin mitä sille kuuluu kun ei oo aikoihin noussut esille missään. Kaverisovelluksen blogissa esitellään saatuja rahoituksia ja julkkislähettiläitä. Miten ne saa rahaa kun jos sovellus on tollanen eikä käyttäjiä ole paljoa?

Vierailija
36/41 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kun Tinder kun mikään kaverihaku. Varokaa, tää on vaihtanut nimeään Frendieksi, varmaan just sen takia että näin paskoja kokemuksia kaverisovelluksesta.

Vierailija
37/41 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisi olla käyttäjiä, kun eivät mainosta missään? Plus että en halua itse ainakaan olla kuvallani siellä. Anonyymiys olisi paras.

Vierailija
38/41 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voisi olla käyttäjiä, kun eivät mainosta missään? Plus että en halua itse ainakaan olla kuvallani siellä. Anonyymiys olisi paras.

On vähän heikot edellytykset ystävyydelle jos haluat pysyä täysin anonyymina. 

Vierailija
39/41 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vähän heikot edellytykset ystävyydelle jos haluat pysyä täysin anonyymina. 

No ehkä sen nimen voi siinä vaiheessa paljastaa, jos tutustuu 🙄 Ei kaverihaku-sivullakaan nimiä ole.

Vierailija
40/41 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te tollasilla, menkää vapaaehtoistyöhön, kuoroon, harrastajateatteriin, lukupiiriin tai vertaistukiyhteisöön. Löydätte kavereita, joiden kanssa jopa todennäköisesti on jotain yhteistä, jos ei muuta niin se harrastus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän