Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin paljon vihaa av-palstalla?

Vierailija
26.12.2014 |

Olen huomannut, että täällä palstalla on huomattavan paljon vihaa, erityisesti miehiä, muslimeja ja aasialaisia naisia kohtaan.
Kysyn teiltä: miksi? En ymmärrä. Olemme kaikki samanarvoisia. Vihaamalla toista ei voi koskaan odottaa itse saavansa rakkautta, ja olen joutunut oppimaan sen elämässäni kantapään kautta. Kun ihminen rakastaa kaikkia ilman taka-ajatusta, että saa siten jotain vastapalveluksena, on hän oikeasti hyvä. Ja lopussa aina hyvä voittaa.
t. mies 18v

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon vihaa kaikkia kohtaan. Pahaa oloa puretaan täällä ilkeilemällä

Vierailija
2/10 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista vitru

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 18:16"]Täällä on paljon vihaa kaikkia kohtaan. Pahaa oloa puretaan täällä ilkeilemällä
[/quote]

Mutta se ei toimi. Myönnän, että olen itsekin syyllistynyt siihen, joten tiedän. Vihan kierre vain jatkuu ilkeilyllä, koska kukaan ei uskalla pysäyttää sitä, ja kaikilla on paha mieli. Ei ilkeily oikeasti lohduta ketään, se olisi jo ihmisluonnon vastaista. Ap

Vierailija
4/10 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten täällä on vihaa muita naisia kohtaan. Nainen on naiselle susi.

Vierailija
5/10 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump

Vierailija
6/10 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on paha olo, huono parisuhde tms. Purkavat sitten täällä

Vierailija
7/10 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimeita kuuluukin vihata, edellyttävät että suomalaiset taipuu heidän tapoihinsa!

Muut ovat musuihin verrattuna harmittomia.

Vierailija
8/10 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 20:34"]Muslimeita kuuluukin vihata, edellyttävät että suomalaiset taipuu heidän tapoihinsa!

Muut ovat musuihin verrattuna harmittomia.
[/quote]
Jahas, että kaikki muslimit ovat samanlaisia ja niitä kuuluu vihata? Mun kaveri on "puoliksi muslimi" (eli isä muslimimaasta kotoisin, mutta tämä kaveri ei kuitenkaan noudata niitä uskontoon kuuluvia tapoja) ja ihan tavallinen lääkäriksi valmistuva nainen :) hänen isänsäkään ei ole kyllä tuollainen miten "musut" kuvailit

Vierailija
9/10 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että sanomasi on jotenkin tärkeämpi, kun sen on sentään kirjoittanut "mies 18v"?

Vierailija
10/10 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotias "mies"