Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos karppaaja tulee luoksesi kahville

Vierailija
26.12.2014 |

niin hyväksytkö, että hän haluaa vain kahvia?  (ilman pullaa)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Vierailija
2/14 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kenenkään ole pakko syödä, oli karppaaja tai ei. Jos tietäisin kahville tulijan karppaavan, todennäköisesti varaisin jotain karppaajalle sopivaa purtavaa, mutta ei sitäkään olisi pakko ottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muuten ON kauppahalleja sopivaa purtavaa kahvin kaa?

Vierailija
4/14 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho siis KaRPPAAJALle.. XD

Vierailija
5/14 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meillä koskaan muutenkaan ole pullaa, marjoja ja leipäjuustoa löytyy useammin, saa ottaa jos tahtoo, saa olla ottamatta. Itse en ole mikään karppaaja tai sellainen, mutta jostain syystä en ole oppinut syömään mitään jos juon teetä. Joko syön ensin ja pidän tauon ennen kuin juon teetä tai sitten juon teeni ensin ja tauon jälkeen syön.

Tarjoan kerran ja jos vieras sanoo ei kiitos niin en vaivaudu ottamaan niitä edes pöytään jos itselleni teetä keitän. Myöhemmin kysyn uudestaan jos itse aion jotain syödä tai sanon että saa pyytää jos nälkä tulee. Jos tapani on vieraalle ongelma, niin olkoot tulematta toiste jos ahdistaa, voidaan tavata muuallakin.

Vierailija
6/14 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, loukkaannun ja vedän esiin marttyyrikortin, jos ei useista kehoituksista ja suorastaan vaatimuksista huolimatta syö sitä vaivalla vääntämääni pullaa. Mikä helvetti siinä on ettei voi olla sen verran käytöstapoja, et syödään mitä tarjotaan, vaikkei tee mieli?

Vierailija
7/14 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomma sitten kaljupääkahvit. No problem.

Vierailija
8/14 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tarjota lihaliemikuutio sokerin sijasta.

Vierailija
9/14 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa järkevää kenenkää vetää pullaa jatkuvasti

Vierailija
10/14 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silavaa saa suikaleen.

Vierailija
11/14 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo koskaan mitään kahvin kans tarjolla muutenkaan :) jos on, tarjoan kyllä, mutta ei mua haittaa jos kieltäydytään!

Vierailija
12/14 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI! En tiedä tarkalleen mitä ne karppaajat saavat/ eivät saa syödä. Tarjoan mitä meiltä löytyy, voi ottaa tai olla ottamatta. Tällä hetkellä teetä löytyy montaa sorttia (haudutettavaa) ,kahvia, macadamian pähkinöitä, manteleita, taateleita ja tummaa suklaata sekä itse tehtyjä pikkuleipiä.

Vierailija
13/14 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:48"]

En, loukkaannun ja vedän esiin marttyyrikortin

[/quote]

Minä taas kateuskortin: "oot vaan kateellinen kun mä voin syödä pullaa milloin vaan eikä näy painossa".

Vierailija
14/14 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, muistanko oikein, että karppaa, ja jos kyllä, kysyn olisko hyvä tumma suklaa ja tujaus viskiä paikallaan kyytipojaksi :) 

Ja jos vaikka on sellaisessa vaiheessa karppausta (ja nälkäinen), että sopii syödä pulla, tarjoan sen. 

Ihmiset osaavat oikein hyvin kertoa mikä sopii ja mikä ei, ja jos oma ruokavalio poikkeaa kovasti "taviksesta", ymmärtävät hyvin ettei täsmäsopivaa aina ole tarjolla.