Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä yli 30-vuotiailla jo paljon vanhuudenvaivoja?

Vierailija
22.10.2021 |

Itselläni ei ole vielä, mutta pelottaa koska tiiän että ne saattavat olla jo nurkan takana, onhan tässä jo ikää melko tavalla

N25

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä ainakin sulla kohta rupee kramppaamaan, jos et pidä siitä huolta.

Vierailija
2/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onon. Sydänpysähdys on miltei jokaviikkoinen riesa, mutta sähköllä lähtee käyntiin.

Munuaiset ei enää toimi mutta dialyysikoneessa voi katella elokuvia.

Rollaattoria olen tuunannut laittamalla siihen Boomer boxin josta kuuluu 2010 luvun hittejä ja alumiinivanteet.

Olen 31v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onon. Sydänpysähdys on miltei jokaviikkoinen riesa, mutta sähköllä lähtee käyntiin.

Rollaattoria olen tuunannut laittamalla siihen Boomer boxin josta kuuluu 2010 luvun hittejä ja alumiinivanteet.

Olen 31v.

Kuulostaa ikävältä :( Runsaasti tsemppiä

Ap

Vierailija
4/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusiralli. Aika usein herää parin tunnin unien jälkeen kuselle ja ei saa enää unta. Johtuu pelkästään stressistä, koska ei esiinny lomilla, mutta tämähän on stressiä eläkkeelle asti, joten kusiralli on sitten tullut jäädäkseen.

Vierailija
5/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 ja ei mitään vaivoja tai lääkityksiä toistaiseksi.

Vierailija
6/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sibeliusryppy tullut. Ajattelin botoxilla ensi keväänä sen ne juovat täyttää. Lisäksi silmänympärysiho selvästi erilainen kuin nuorena. Ei yhtä kimmoisa.

Vierailija
7/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 31v.

Kuulostaa ikävältä :( Runsaasti tsemppiä

Ap

Ei ole ikävää. Näin vanhempana ja viisaana olen hirmu henkistynyt ja maalliset asiat ei huoleta. Sitä tajuaa niinku mikä on tärkeätä ja mikä ei.

Vierailija
8/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näko ei ole enään ihan priimakunnossa, muuten ei mitään vaivoja.

N42

Vierailija
9/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 33, huomaa että jos ei liiku niin lihakset jumissa ja paikkoja kolottaa. Muuten ei oo mitään vaivoja.

Vierailija
10/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veri pakkaantuu väärään paikkaan, lähes jatkuva seisokki T:M42

Vierailija
11/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Olen jonossa vanhustentaloon, mutta vielä en ole saanut paikka. 

N38

Vierailija
12/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaivoja sen enempää kuin nuorenakaan. Tosin liikun paljon ja syön terveellisesti. En kärsi edes krapuloista vaikka juon alkoholia max. 3-5 kertaa vuodessa. Joskus 18-23 vuotiaana join paaaljon useammin ja sain krapulan paljon pienemmistäkin määristä. Lisäksi kärsin alle 20 vuotiaana pahasta närästyksestä. Toki poltin silloin tupakkaakin. Nykyään ei närästä muulloin kun jouluna, jos silloinkaan. Ainoa ero kaksikymppiseen minääni on se, etten jaksa enää valvoa kovin myöhään. Viimeistään kahdeltatoista on hyvä päästä nukkumaan.

N34

Vierailija
13/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävästi että joudan enää pelkästään energiajätteeksi.

Vierailija
14/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääjäämätön rupsahdus ja vaivat tulee kun täyttää 30. Näin 39-vuotiaana on jo toinen jalka haudassa. Eläkkeelle pääsee ehkä 70-vuotiaana, voi voi, miten sitä jaksaa.

Vierailija
15/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren ihmisen ilo ja valo alkaa sammua. Peilistä näen äitini ja jopa mummoni näköisen naisen.

Vierailija
16/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskajumia, selkä ja polvikipuja sekä tuota jo mainittua kusirallia. Tosin ikää 39v eli pyöristetään nelikymppiseksi…

Vierailija
17/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusiralli. Aika usein herää parin tunnin unien jälkeen kuselle ja ei saa enää unta. Johtuu pelkästään stressistä, koska ei esiinny lomilla, mutta tämähän on stressiä eläkkeelle asti, joten kusiralli on sitten tullut jäädäkseen.

Mulla tuli vasta 47 jälkeen se kusiralli kun alkoivat vaihdevuodet. Mieskin käy pari kertaa yössä vesassa ja sängyt piti laittaa eri huoneisiin ettei toistemme uni häiriinny kuorsaamisen ja vessa juoksujen takia. Muuten nukkuisimme jatkuvassa uni vajeessa. Onneksi on tilaa järjestää nukkumis rauhaa kummallekkin. Ei vaikuta stressi sillä ei meillä sellaista ole vaan vain ikä vaivoja. 

Vierailija
18/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset lähti. Muuten kaikki pelaa kuin uusi.

-M31

Vierailija
19/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 37-vuotiaana miehenä täytyy sanoa että erektio on tuottanut ongelmia verrattuna siihen kun olin alle kolmekymppinen. Tuppaa seisomaan jatkuvasti.

Vierailija
20/22 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 37-vuotiaana miehenä täytyy sanoa että erektio on tuottanut ongelmia verrattuna siihen kun olin alle kolmekymppinen. Tuppaa seisomaan jatkuvasti.

Vau. Olet kova äijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän