Mitä tekisitte, kun vieras nainen kiinnostaa?
Mulla on töissä yksi nainen, joka on alkanut pyöriä mielessä yhä useammin. Pikkujouluissa halasi ja suuteli pikaisesti kaulalle, mutta en oman avioliiton takia mennyt pidemmälle.
Mitä tässä pitäisi tehdä!? Jalkovälissä alkaa paisua kun vain mietinkin vieväni hänet töissä sivummalle erääseen rauhalliseen paikkaan ja kokeilen miten hän vastaa, jos vedän hänet kiinni itseeni...
Kommentit (27)
Fantasiat piristävät arkea ja ovat täysin luonnollisia. Voit hyvällä omallatunnolla niistä nauttia, sillä niitä tulee ja menee. Mutta varattuna ei muihin kosketa, piste. Ja niinä hetkinä, kun ihastus meinaa sumentaa järkesi, kannattaa muistaa, että todellisuus on mitä todennäköisimmin pettymys haaveisiisi verrattuna. Jos hairahtaisit vieraaseen naiseen, niin hetki hairahduksen jälkeen voisi olla aika karu, ja voisit ajatella, ettei se ollutkaan kaiken mielipahan arvoista. Haaveet on usein parhaimmillaan ihan toteuttamattomina haaveina.
Ihminen kantaa vastuun tekemisistään, tai ainakin arvostettavaa olis olla jotain muuta kuin kulliohjauksella kulkeva vaistonvarainen elukka... et taida enää olla rakastunut, tai arki puuduttaa?
Sit kysyt luvan vaimoltas, tai eroat. Kanna vastuusi siitä kumppanistasi!
m38
Luepa ap Nuuksion koira blogit 1, 2 ja 3. Ykkösosassa oli just sun tilanteessa, kakkosessa sit sun tulevaisuudessa ja kolmannessa sun tilanteessa 3 vuoden päästä.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 18:41"]
Voi hyvää päivää näitä sinun juttujasi ap.
Kuuluu ihmiselämään tuntea monenlaisia tunteita, myös silloin, kun on varattu. Mutta on eri asia miten suhtautuu tuntemuksiin. Tunteista ei kai voi tässä edes puhua, kun kyse on siitä, että vieras himottaa vain koska on käynyt vähän turhan tuttavalliseksi. Voi puhua lähinnä fyysisestä oireesta eli tiedostetusta mahdollisuudesta päästä pukille.
Jos päätät lähteä panemaan vierasta vain koska olet tylsistynyt tai muka puutteessa, otat joka tapauksessa riskin, että jäät kiinni jolloin helvetti on irti, ja ainakin taistelet syyllisyydentunteesi kanssa ikuisesti. Toinen vaihtoehto on että eroat ja lähdet vasta sitten vieraan perään. Kummassakin tilanteessa hajotat jotain. Sitten on vaihtoehto, että jätät tuntemuksesi omaan arvoonsa ja ymmärrät niiden olevan luonnollisia ja jatkat elämää perheesi kanssa. Kun kerran olet tyytyväinen vaimoosi!
Kuvailit tuota naista aika puistattavilla termeillä, tulinen ja haasteellinen, ja jo siitä voi ulkopuolinen päätellä monenlaista. Tulinen ja haasteellinen, varatun kimppuun fyysisesti käyvä nainen = tosiasiassa vittumainen, hankala, narsistinen, itsehillinnän puutteesta kärsivä parisuhteeseen mahdollisesti kykenemätön nainen. Siis mielestäsi ihanteellinen ja kiva nainen johon mielelläsi vaihdat mukavan ja seksikkään vaimosi?
Sinun kypsyystasostasi kertoo paljon, että vakavissasi edes mietit siirtoja näillä perusteilla, joita olet listannut.
[/quote]
Miksi sitten edes vastasit? Siksi kun olet itse juuri sellainen passiiviipötkilö, jonka elämä menee ohi ja pelkäät miehesi löytävän itseäsi paremman kuuman huuman, johon sinä et kykene, mutta jota myös itse kaipaat. Selität mukamas mulle miksi pitää tehdä niin ja näin, vaikka teet sen oikeasti valehdellaksesi itsellesi...
[/quote]
Taisi mennä jauhot ja vellit sekasin...
Tuo "hyvää päivää ap" -vastaus oli viisas ja aika rehellinen analyysi tilanteestasi johon itse pyysit kommentteja. Jos vastaus ei sua miellytä, ni tee kuten vaistot sanoo, 'ttuuks siinä sit kyselet jos et halua kun päänsilitystä ja hyväksyntää.
Suunnittelemasi kuvio on halveksittava, etkä tosiaan piittaa muista kuin omista tarpeistasi. Joku löyhämoraalinen voi selitellä asiaa, mutta ei tosiasiat sanojen vääntelyssä miksikään muutu, petät vaan itseäsikin.
Ja olet kyllä aika liero jos ylläolevan kaltaisella huonolla heitolla anonyymiä nettikommentoijaa kohtaan pystyt perustelemaan omaa haluasi panna vierasta. :)
m38
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 18:41"] Voi hyvää päivää näitä sinun juttujasi ap. Kuuluu ihmiselämään tuntea monenlaisia tunteita, myös silloin, kun on varattu. Mutta on eri asia miten suhtautuu tuntemuksiin. Tunteista ei kai voi tässä edes puhua, kun kyse on siitä, että vieras himottaa vain koska on käynyt vähän turhan tuttavalliseksi. Voi puhua lähinnä fyysisestä oireesta eli tiedostetusta mahdollisuudesta päästä pukille. Jos päätät lähteä panemaan vierasta vain koska olet tylsistynyt tai muka puutteessa, otat joka tapauksessa riskin, että jäät kiinni jolloin helvetti on irti, ja ainakin taistelet syyllisyydentunteesi kanssa ikuisesti. Toinen vaihtoehto on että eroat ja lähdet vasta sitten vieraan perään. Kummassakin tilanteessa hajotat jotain. Sitten on vaihtoehto, että jätät tuntemuksesi omaan arvoonsa ja ymmärrät niiden olevan luonnollisia ja jatkat elämää perheesi kanssa. Kun kerran olet tyytyväinen vaimoosi! Kuvailit tuota naista aika puistattavilla termeillä, tulinen ja haasteellinen, ja jo siitä voi ulkopuolinen päätellä monenlaista. Tulinen ja haasteellinen, varatun kimppuun fyysisesti käyvä nainen = tosiasiassa vittumainen, hankala, narsistinen, itsehillinnän puutteesta kärsivä parisuhteeseen mahdollisesti kykenemätön nainen. Siis mielestäsi ihanteellinen ja kiva nainen johon mielelläsi vaihdat mukavan ja seksikkään vaimosi? Sinun kypsyystasostasi kertoo paljon, että vakavissasi edes mietit siirtoja näillä perusteilla, joita olet listannut. [/quote] Miksi sitten edes vastasit? Siksi kun olet itse juuri sellainen passiiviipötkilö, jonka elämä menee ohi ja pelkäät miehesi löytävän itseäsi paremman kuuman huuman, johon sinä et kykene, mutta jota myös itse kaipaat. Selität mukamas mulle miksi pitää tehdä niin ja näin, vaikka teet sen oikeasti valehdellaksesi itsellesi... [/quote] Taisi mennä jauhot ja vellit sekasin... Tuo "hyvää päivää ap" -vastaus oli viisas ja aika rehellinen analyysi tilanteestasi johon itse pyysit kommentteja. Jos vastaus ei sua miellytä, ni tee kuten vaistot sanoo, 'ttuuks siinä sit kyselet jos et halua kun päänsilitystä ja hyväksyntää. Suunnittelemasi kuvio on halveksittava, etkä tosiaan piittaa muista kuin omista tarpeistasi. Joku löyhämoraalinen voi selitellä asiaa, mutta ei tosiasiat sanojen vääntelyssä miksikään muutu, petät vaan itseäsikin. Ja olet kyllä aika liero jos ylläolevan kaltaisella huonolla heitolla anonyymiä nettikommentoijaa kohtaan pystyt perustelemaan omaa haluasi panna vierasta. :) m38
[/quote]
Hah hah, miten arvelinkin että kyseessä on jokin pettämistä pelkäävä mies, jota naiset ikinä himoitse sanan varsinaisessa merkityksessä. Et ikinä opi ymmärtämään miten noi naiset iskevät sua, miten ne vilkaisee tai hakeutuu siihen sopivan etäisyyden päähän, josta niitä ei voi olla huomaamatta.
Ehkä olen sika, mutta en voi olla ajattelematta millaisia alusvaatteita ne on mua varten ostaneet ja millainen orgasmimme olisi. Houkutus kokeilla kasvaa kasvamistaan ja olisi puolisoltakin väärin evätä rakastamaltaan tuollainen kokemus. Surkea pano sensijaan olisi verinen loukkaus!
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 18:41"]
Voi hyvää päivää näitä sinun juttujasi ap.
Kuuluu ihmiselämään tuntea monenlaisia tunteita, myös silloin, kun on varattu. Mutta on eri asia miten suhtautuu tuntemuksiin. Tunteista ei kai voi tässä edes puhua, kun kyse on siitä, että vieras himottaa vain koska on käynyt vähän turhan tuttavalliseksi. Voi puhua lähinnä fyysisestä oireesta eli tiedostetusta mahdollisuudesta päästä pukille.
Jos päätät lähteä panemaan vierasta vain koska olet tylsistynyt tai muka puutteessa, otat joka tapauksessa riskin, että jäät kiinni jolloin helvetti on irti, ja ainakin taistelet syyllisyydentunteesi kanssa ikuisesti. Toinen vaihtoehto on että eroat ja lähdet vasta sitten vieraan perään. Kummassakin tilanteessa hajotat jotain. Sitten on vaihtoehto, että jätät tuntemuksesi omaan arvoonsa ja ymmärrät niiden olevan luonnollisia ja jatkat elämää perheesi kanssa. Kun kerran olet tyytyväinen vaimoosi!
Kuvailit tuota naista aika puistattavilla termeillä, tulinen ja haasteellinen, ja jo siitä voi ulkopuolinen päätellä monenlaista. Tulinen ja haasteellinen, varatun kimppuun fyysisesti käyvä nainen = tosiasiassa vittumainen, hankala, narsistinen, itsehillinnän puutteesta kärsivä parisuhteeseen mahdollisesti kykenemätön nainen. Siis mielestäsi ihanteellinen ja kiva nainen johon mielelläsi vaihdat mukavan ja seksikkään vaimosi?
Sinun kypsyystasostasi kertoo paljon, että vakavissasi edes mietit siirtoja näillä perusteilla, joita olet listannut.
[/quote]
Miksi sitten edes vastasit? Siksi kun olet itse juuri sellainen passiiviipötkilö, jonka elämä menee ohi ja pelkäät miehesi löytävän itseäsi paremman kuuman huuman, johon sinä et kykene, mutta jota myös itse kaipaat. Selität mukamas mulle miksi pitää tehdä niin ja näin, vaikka teet sen oikeasti valehdellaksesi itsellesi...