Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saatte täysin leipääntyneeseen ja merkityksettömältä tuntuvaan työhönne

Vierailija
26.12.2014 |

jotain mielekkyyttä, jolla jaksaa samaa tuttua ja tympeää hommaa päivästä toiseen? Siis mistä voimia ja iloa harmaaseen arkeen, varsinkin tylsään ja rutiininomaiseen työhön? Kun palkkakin niin pienehkö ettei sen voimalla voi pelkästään motivoitua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista työtä teet?

Vierailija
2/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen lomia ja muita vapaa-ajan juttuja. Yritän elää työn ulkopuolella niin hyvin kuin mahdollista. Toisinaan lepään vain, lohduttaudun sillä että vakipaikka tuo palkan ja että työni on tärkeää. Arvostan työkavereitani.

Olen siivooja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietty työstä, mutta minä kuuntelen liukuhihnalla äänikirjoja ja kielikurssiäänitteitä, saa ajan kulumaan paremmin ja ei tarvitse vapaa-aikaa käyttää viihteeseen tai opiskeluun ;) Lisäksi ajattelen tietysti sitä, että elätän perhettäni työlläni ja kerrytän itselleni eläkettä. Lomilla on sitten kiva päästä käyttämään niitä kieliä, mitä on opiskellut. Rehellisesti sanottuna elän siis vapaa-ajalleni ja käytän työaikanikin parhaani mukaan omaksi ilokseni.

Vierailija
4/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että onko tuo ihan sallittua ja yleistä kuunnella liukuhihnan äärellä jotakin äänitteitä? Se ei ilmeisesti haittaa työtä eikä työturvallisuutta? Kuulostaa hienolta, että tylsän työn ohessa voi tehdä noin, varmasti auttaa jaksamaan samoja rutiineja. Tekeekö myös sun työkaverit noin? Asiakaspalvelutyössä tuo ei valitettavasti onnistu, vaikka työ muistuttaakin välillä melko lailla liukuhihnatyöskentelyä! ap

Vierailija
5/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ennen tätä nykyistä tylsää ja yksipuolista työtä eri puolella suomea tekemässä asiantuntijatyötä, jossa mun harteille kasattiin kaikki mahdollinen alaan liittyvä ko organisaatiossa ja työmatkoja oli pari viikossa. Saan voimaa jaksaa nykyisessä työssä kun mietin miten ihanaa on herätä oman kullan vieressä joka aamu ja ei tarvitse revetä joka paikkaan. En mee takas tuollaiseen parempipalkkaiseen ja "mielenkiintoiseen" työhön eri puolelle Suomea enää uudestaan vaikka pyydetty on...

Vierailija
6/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kuunnella mitä lystää, yleinen tuntuma on, että muut kuuntelevat lähinnä musiikkia. Joko spotifya tai radiota.

Kuuntelu ei haittaa työtä eikä turvallisuutta, työ on todella rutiininomaista. Joka tapauksessa pitää pitää korvatulppia tai kuulosuojaimia, eli ei sinällään häiritse ympäristön havainnoimista. Työpaikka on sen verran meluisa, ettei työkavereiden kanssa pystyisi edes juttelemaan kun koneet on käynnissä, joten kaikki sulkeutuvat omaan kuplaansa :)