Onko naisräppärin nakumekko käsitelty täällä? Aika shokeeraavan näköinen. Kuva
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kroppa niinkuin mulla, paitsi rintani ovat huomattavasti pystymmät. Lihava olen.
N44
Aivan järkyttävä. Mamma pitäisi kärrätä saman tien lukkojen taakse.
Jos tälläisiä alkaa näkyä katukuvassa, olen vakasti burkhamuodin kannalla.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saavutti tavoitteensa, sillä palstamiehet Suomessa asti kiehuu, että miten nainen kehtaa :D
Samaa tasoa tämän kanssa kuitenkin:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä itsetunto naisella👍
Kaikesta päätellen EI ole, koska pitää näin säälittävällä tavalla hakea huomiota. Jos edes haukkuja sais...
Voisi pukeutua peittävämmin, koska on päästänyt itsensä tuon näköiseksi.
Ihanan normaali lihavan naisen keho, joita näkee uimahallien suihkutiloissa. Rinnatkin ihan perus kyseiselle kehotyypille. Kai yksityisbileissä voi vähän repästä, ei ollut baariin menossa.
Kuka tästä järkyttyy?
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveä. Vaikka olisikin laiha niin silti ihan hirveä. Riipputissit kannattaisi piilottaa oli sitten läski taikka laiha.
Mitään tissejä ei tarvitse piilottaa. Miehetkin kulkevat tissit paljaina :)
Vierailija kirjoitti:
Ihanan normaali lihavan naisen keho, joita näkee uimahallien suihkutiloissa. Rinnatkin ihan perus kyseiselle kehotyypille. Kai yksityisbileissä voi vähän repästä, ei ollut baariin menossa.
Kuka tästä järkyttyy?
Sinä syyllistyt stereotypisointiin ja kehosheimaamiseen, vaikka yrität esittää muuta.
Ei nähdä Nicole Kidmania tuollaisessa asussa, ei. Siinä on se pieni ero, että hänessä on tyyliä ja hänellä on mitä näyttää, joten hän ei näytä.
Mikä se käsimerkki on siinä alemmassa kuvassa? Kieli pitkällä ja sormet v-muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä läski riipputissi.
Ihanko oikeasti joku laittaa tuolle kommentille alapeukkua? Nyt on maailma totisesti lopun kynnyksellä, jos tälläinen pukeutuminen on mitenkään suotavaa hyvälläkään vartalolla saati tälläisellä muodottomalla ja roikkuvalla läskimössökropalla. Hyi SAATANA!
Ainoa hirveä hyi saatana tässä ovat sinun muodottomaksi mössöytyneet aivosi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä läski riipputissi.
Ihanko oikeasti joku laittaa tuolle kommentille alapeukkua? Nyt on maailma totisesti lopun kynnyksellä, jos tälläinen pukeutuminen on mitenkään suotavaa hyvälläkään vartalolla saati tälläisellä muodottomalla ja roikkuvalla läskimössökropalla. Hyi SAATANA!
Ainoa hirveä hyi saatana tässä ovat sinun muodottomaksi mössöytyneet aivosi :D
Hiljaa läski!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saavutti tavoitteensa, sillä palstamiehet Suomessa asti kiehuu, että miten nainen kehtaa :D
Samaa tasoa tämän kanssa kuitenkin:
Nyt täytyy kyllä sanoa, että remixi on onnistunut jopa paremmin kuin alkuperäinen biisi.
Vierailija kirjoitti:
Merinorsu tarttunut kalaverkkoon. Päästäkää se takaisin mereen!
Mahtava itse tunto naisella,todella hienoa! Ottakaa esimerkkiä!