Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset on muuttunut täydellisen näköisiksi viime vuosina?

Vierailija
22.10.2021 |

Oletteko huomanneet, että etenkin nuoret naiset on nykyään tosi viimeisteltyjä? Ennen nuoret näytti eriltä. En yhtään ihmettele miksi nykyään on niin valtavat ulkonäköpaineet.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kahdet kasvot; meikkinaama ja oikea naama. Käytännössä kyse on kahdesta eri ihmisestä ja tätä voisi sanoa kauneuden omimiseksi, kuten esim.blackface on mustuuden omimista ja joidenkin mielestä rasismia. 

On olemassa oikeasti kauniita naisia ja sitten kauneutta omivia, jotka käyttävät meikkiä naamarina. 

Vierailija
2/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm aika hyvät mahdollisuudet esim hoitaa ihoa, akne ei ole enää ongelma koska ymmärretään että se on sairaus ja sitä hoidetaan. Nuorilla rahaa käyttää ammattikampaajaa, ei tartte enää tehdä suttuisia kotivärjäyksiä. Samoin netistä voi tilata vaikka kuinka laadukkaita vaatteita ja asusteita. 90 luvulla oli vain seppälä. Joku hassu vaate hennesiltä jos kerran vuodessa pääsee hesaan.

Musta on ihan kiva että nuoret pitää itsestään huolta. Tosi geneerisiltä kaikki kyllä näyttää, eli ryhmäpaine varmaan myös vaikuttaa.

Koska kotipermis ja värjäys tulee muotiin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aneemisilta, ysäriltä, moni näyttää. Hiukset littanasti päätä myöden eikä paljoa meikkiä. Vaatteet hirveitä ysärikuteita.

Vierailija
4/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppineet meikkaamaan, paremmat meikit ja opit saa netistä. Ei niitä ennen kukaan opettanut. Täyteainehoidot, hiushoidot, lisäkkeet kaikki feikkiä.

Vierailija
5/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on kahdet kasvot; meikkinaama ja oikea naama. Käytännössä kyse on kahdesta eri ihmisestä ja tätä voisi sanoa kauneuden omimiseksi, kuten esim.blackface on mustuuden omimista ja joidenkin mielestä rasismia. 

On olemassa oikeasti kauniita naisia ja sitten kauneutta omivia, jotka käyttävät meikkiä naamarina. 

Tämän takia mahdollisimman aikaisin uimahallitreffit naisen kanssa.

Vierailija
6/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mun tytär on ainakin tosi kaunis. Ja sellainen söpö.

Vierailija
7/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen tänä päivänä on luotaantyöntävää. Miehenä en jaksa katsella ehostevalehtelua

Vierailija
8/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap olet vanhentunut. Siksi kaikki nuoret naiset näyttävät kauniilta. Olen itse huomannut ihan saman.

Vierailija
9/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppineet meikkaamaan, paremmat meikit ja opit saa netistä. Ei niitä ennen kukaan opettanut. Täyteainehoidot, hiushoidot, lisäkkeet kaikki feikkiä.

Jep. Nää on kaikki nyt melkein kenen vaan ulottuvilla. Hoitoihin ja pistoksiin oli ennen varaa vain rikkailla ja ovathan hoidot kehittyneetkin niin, että niitä voi tarjota kelle vaan.

Vierailija
10/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se energia mikä ennen meni mieslapsen hyysäämiseen menee nykyään omaan itseen.

Vierailija
11/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin ala-asteella, yläasteikäiset näytti todella aikuisille. Välillä kaikki oli todella pennun näköisiä, varsinkin pojat, nyt ei meinaa taas erottaa onko joku kakskymppinen vai 14.

Vierailija
12/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista mieltä. 

Juuri olin tänään kaupungilla ja kauhistelin nuorten naisten ulkonäköä. Liikaa kaikkea koristelua. On tatuointia, värjättyä tukkaa, hämähäkkiripsiä, kovat meikit jne. Ja perse tietenkin tiukasti esillä.

Missä kaikki raikkaus ja luonnollisuus. Miksi kaikkein pitää olla näitä IG-beibejä :( 

Vierailija
13/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se filtterinaama ei ole oikea

Vierailija
14/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia mahdollisimman aikaisin uimahallitreffit naisen kanssa.

Tästä olen samaa mieltä. - Nainen

Vierailija
15/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi naista puhui tossa vähän aikaa sitte, että ovat vielä alaikäisiä. Toinen sanoi olevansa 22 ja kysyi toiselta että olitko sä 23, mutta se toinen ei vastannut. Kummatkin yrittivät näyttää ikäistään nuoremmilta.

Vierailija
16/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi söpöjä nuoria tyttöjä kyllä näkee nykyään, vai onko se vaan omaa aikuistumista kun 18-20v tytöt on alkaneet näyttää tosi söpöiltä?

Sellaisia eteerisiä Lily-Rose Depp-kasvoisia.

Usein ihailen kun UFFille tulee niitä, Bulevardin UFFilla varsinkin näkee aivan ihania ja tyylikkäitä nuoria tyttöjä.

N29

Vierailija
17/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun itse vanhenee, vaikuttaa niin, että nuoret näyttävät koko ajan freshimmiltä ja kauniimmilta.

Kun itse on nuori ja fresh, saman ikäisiä katsellessa arvioon ei tule mitään lisähehkeyttä siitä nuoruudesta.

Eli vanhojen mielestä tosi moni nuori on kaunis/komea, kun alitajuinen vertailukohde on peili. Ja nuorten itsensä mielestä ollenkaan niin moni ei ole kaunis/komea.

Vierailija
18/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllytreeni salilla sen tekee.

Vierailija
19/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi söpöjä nuoria tyttöjä kyllä näkee nykyään, vai onko se vaan omaa aikuistumista kun 18-20v tytöt on alkaneet näyttää tosi söpöiltä?

Sellaisia eteerisiä Lily-Rose Depp-kasvoisia.

Usein ihailen kun UFFille tulee niitä, Bulevardin UFFilla varsinkin näkee aivan ihania ja tyylikkäitä nuoria tyttöjä.

N29

Kiitti vinkistä.

Vierailija
20/53 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toista mieltä. 

Juuri olin tänään kaupungilla ja kauhistelin nuorten naisten ulkonäköä. Liikaa kaikkea koristelua. On tatuointia, värjättyä tukkaa, hämähäkkiripsiä, kovat meikit jne. Ja perse tietenkin tiukasti esillä.

Missä kaikki raikkaus ja luonnollisuus. Miksi kaikkein pitää olla näitä IG-beibejä :( 

Tietyissä sosiaaliluokissa se on noin. Toisissa arvostetaan eri asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan