Itsetehty pizza, onko helppo valmistaa?
Kuinka moni on tehnyt ja onko tullut hyvää?
Alkaa jouluruoka jo tympiä, niin vaihtelua kaipaan.
Kommentit (23)
Minun parhaat vinkkini ovat täällä jo mainitut pellin kuumentaminen uunissa ennen paistoa ja durumvehnäjauhojen käyttö.
Tomaattikastikkeen suhteen myönnän avoimesti olevani täysin kerettiläinen. Kaikenlaista olen kokeillut, mutta ketsuppi vain sopii minun makuhermoilleni parhaiten, kun on kotitekoisesta pizzasta kysymys.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:14"]
Kannattaa panostaa täytteiden laatuun määrän sijaan. Esim. ostaa puhvelinmaitomozzarellaa sen kumisen sijaan, ero on naurettavan iso. Paras pitsa on tehty puoliksi vehnäjauhoihin ja puoliksi durumiin, päällä murskattuja kaltattuja tomaatteja (osasta siemenet roskiin), prosciuttoa, mozzarellaa ja valmiina päälle sitruunamehussa pyöriteltyä rucolaa. Nam, ja sopii mun opiskelijabudjettiinkin.
[/quote]
Miksi alapeukku?
[/quote]
Mammojen itsetunto ei kestä noin montaa fiiniä sanaa, joku ei vain tiennyt mitä tarkottaa kaltattu ja veti herneet nenään. Hyvät ja varmaan oikeaoppisimmat ohjeet kyllä tässä keskustelussa...
Mä teen taikinan kolmen litran pakastepussii. Ei tuu sotkua. Pussi solmuun ja sekoitus hoituu puristelemalla. Tämän keksimiseen tarvittiinj Di.