Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Webasto ja auton akku?

Vierailija
22.10.2021 |

Mikseihän auto kerro mitenkään tavallisen akun jännitettä? Mulla on plugari joka kyllä näyttää vaikka mitä informaatiota isosta akustosta, mutta Webasto kai käyttää tavallista pikkuakkua ja tuossa käy talvella helposti niin, ettei jännite riitä Webaston käynnistämiseen. Huomasin vahingossa myös fiitserin että tietyillä asetuksilla pystyy pelkällä Webastolla lataamaan auton isoa korkeajänniteakkua. En ole koskaan kuullutkaan että noinkin vou tehdä...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei siis tiedä?

Auto saattaa joskus varoittaa, että akun jännite on liian alhainen (siis sen normaalin auton akun), mutta autosta ei saa ikinä mitään informaatiota jos haluaisi tietää jännitetason?

Ihmetyttää myös tuo kuvio, että pelkästään Webastoa käyttämällä pystyy lisäämään energiaa myös auton korkeajänniteakkuun?

Huomasin tuon kun edellisen ajokerran jälkeen olin jättänyt auton tilaan, jossa ajamalla lisätään energiaa korkeajänniteakkuun (Battery Recharge), tämä on normaali toiminnallisuus.

Olin hieman yllättynyt kun seuraavana päivänä kytkin Webaston päälle, niin sen jälkeen korkeajänniteakun varaustaso oli noussut? Webasto oli päällä ehkä 20-30 min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla