Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksetti joulupöydässä, kun anopilla oli oloasu päällä

Vierailija
26.12.2014 |

Minä pukeuduin, kuten kotonani olen tottunut pikkumustaan ja nailoneihin ja korkokenkiin. Panin parhaat korut ja laitoin tukkani. Mutta mitäs anoppilassa. Anoppi ja appiukko panivat saunan jälkeen oloasut päälleen ja tulivat ruokapöytään. Sihisin miehelleni, että olisi voinut vanhemmilleen sanoa, että olen tottunut jouluna pukeutumaan kunnolla, enkä mitään oloasujoulua viettämään.

Olin ostanut hienot viinitkin ja tuonut lautapelit matkassa, mutta ruokailun jälkeen röhnöttivät sohvalla ja ei viini maistunut, vaan keittivät kahvit ja katselivat televisiota ja juttelivat ja leikkivät lasten kanssa. 

Ei enää yhtään anoppijoulua minulle, kiitos.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha

Vierailija
2/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua rölli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi halle ja lujaa.

Vierailija
4/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HORRIBLE!

Vierailija
5/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:59"]HORRIBLE!
[/quote] BOSSIBLE!

Vierailija
6/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullakin taitaa olla vielä paljon opittavaa pikkumustassasi. Muista aina: Talo elää tavallaan. Anoppilassa ei eletä sinun lakiesi ja asetustesi mukaan, vaan juuri siten kuin he haluavat. Jos et pysty siihen sopeutumaan, sinun on juhlittava juhlasi pikkumustassa, nailoneissa, korkkareissa ja hienommissa koruissa jossakin muualla. Uskomatonta, vieläkö on olemassa moisia kanoja?

Vierailija
7/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolensa jokaisella!  :D

Aika huono aloitus :(

Vierailija
8/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

talossa talon tavalla. Suurikin synti tuntuu olevan sinulle alkoholivapaa joulu. Rento kotijoulu, ihan minun makuuni.

Vierailija
9/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jollakin ollut tosi huono joulu anopin kanssa, kun näitä aloituksia alkaa olla yhden Raamatun verran... :)

Vierailija
10/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:59"]HORRIBLE!
[/quote] BOSSIBLE!
[/quote]

Possible*

Vierailija
11/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautapelit, hih

Vierailija
12/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha meillä kaikki oli oloasuissa/verkkareissa/yökkäreissä. Siihen vedettin raja, että iskän piti laittaa housut jalkaan kun oli boksereissa saunan jälkeen. .

Vierailija
13/13 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko ekaa joulua kyseisessä paikassa? Miten miehesi oli pukeutunut? Hän olisi ehkä voinut vinkata sinulle, että heidän jouluunsa ei kuulu pynttäytyminen. Toisaalta miehet eivät ehkä lainkaan noteeraa, mitä muilla on päällään. Joka tapauksessa olet varmasti pitkällisen terapian tarpeessa, selvitäpä koska paikkakuntasi mielenterveystoimisto aukeaa ja soita heti aamusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä