Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina halunnut lapsia, mutta en uskaltanut aloittaa seurustelusuhdetta koska en usko naisten kaipaavan enää elämän kestäviä avioliittoa

Yksikavioinen
22.10.2021 |

M38

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Kyllä on naisia, jotka ovat yksiavioisia ja haluavat samaa kuin sinä. Toivottavasti saat haluamasi!

Vierailija
2/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unkari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen noinkin naisettomuutensa selittää.

Vierailija
4/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole ikinä ollut naista, se asia ei ole ollut edes lähellä ja ei ole tästä eteenpäinkään. Voit syyttää siitä vain ja ainoastaan itseäsi, ei kaikkia naisia. :)

Vierailija
5/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itsellesi mahdollisuus. Ei voi tietää etukäteen kauanko suhde kestää.

Vierailija
6/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana! Kyllä on naisia, jotka ovat yksiavioisia ja haluavat samaa kuin sinä. Toivottavasti saat haluamasi!

Ei hän saa ja ei tarvitsekaan, sillä lapsen kuuluu saada hyvät vanhemmat, ei mitään naispelkoista raukkaa.

Vierailija
7/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna itsellesi mahdollisuus. Ei voi tietää etukäteen kauanko suhde kestää.

Kaikkien ei kannata lisääntyä oikeasti. Maailmassa on aivan liikaa lapsia, joilla ei ole isää tai äitiä ja vielä enemmän on lapsia, joilla on huonot vanhemmat.

Vierailija
8/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu miesten suhteen. Vaikka olen vielä nuori, en halua suhdetta, joka päättyy keski-iässä siihen että olen miehen mielestä liian vanha ja epähaluttava. Tuntuu että miehet eivät enää osaa arvostaa elinikäistä kumppanuutta ja ovat niin ulkonäkökeskeisiä etteivät kestä naisen ikääntymistä. Ja tämä mielikuva on tullut nimenomaan tältä palstalta. En näe mitään järkeä olla suhteessa, jossa vain odotan sitä päivää jolloin mies toteaa että ryppyjä on liikaa ja suhde on ohi.

Vierailija
9/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole ikinä ollut naista, se asia ei ole ollut edes lähellä ja ei ole tästä eteenpäinkään. Voit syyttää siitä vain ja ainoastaan itseäsi, ei kaikkia naisia. :)

ainoastaan suomalaisia ja aiempia sukupolvia jotka ovat päätyneet kasvattamaan lapsia tällaiseen arvomaailmaan joka nyt näkyy.

-mies jonka vaimo venäjältä.

Vierailija
10/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla sitten ollut joskus mahdollisuus aloittaa seurustelusuhde? siis ihan oikeasti.

Vierailija
11/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän saa ja ei tarvitsekaan, sillä lapsen kuuluu saada hyvät vanhemmat, ei mitään naispelkoista raukkaa.

ap etsii lojaalia naista. sanooko lojaaliteetti mitään sinulle? voit kysyä sitä joltain patjanlämmittäjältä joku ilta.

Vierailija
12/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset vain sen yhden naisen et naisia. Luulisi löytyvän ellet ole ihan täysi torvelo.

Vierailija
13/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, koska kaikki naisethan ovat samanlaisia. Onnea elämään valitsemasi ennakkoluulon kanssa.

Vierailija
14/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä koskaan saa tietää jos ei uskalla kokeilla mutta jäähän ne ihanat lapset kuitenkin elämääsi.

Vierailija
15/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama juttu miesten suhteen. Vaikka olen vielä nuori, en halua suhdetta, joka päättyy keski-iässä siihen että olen miehen mielestä liian vanha ja epähaluttava. Tuntuu että miehet eivät enää osaa arvostaa elinikäistä kumppanuutta ja ovat niin ulkonäkökeskeisiä etteivät kestä naisen ikääntymistä. Ja tämä mielikuva on tullut nimenomaan tältä palstalta. En näe mitään järkeä olla suhteessa, jossa vain odotan sitä päivää jolloin mies toteaa että ryppyjä on liikaa ja suhde on ohi.

Jos hankit lapset tarpeeksi nuorina eli 18-22 miehen tarve etsiä nuorempaa tulee vastaan vasta kun teidän lapset on aikuisia. Voit myös olla järkevä ja ottaa nuorena itseä 15-20v vanhemman jolloin miehen tarve nuoreen naiseen on jo heti tyydytetty.

Vierailija
16/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä:

https://www.rosebrides.com/brides/ginger-723114.html

https://www.rosebrides.com/brides/eniko-678864.html

Liittyminen on ilmaista. Pyydä noiden sometiedot ja alkakaa juttelemaan. Tämän enempää en aio auttaa.

Vierailija
17/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M54 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hankit lapset tarpeeksi nuorina eli 18-22 miehen tarve etsiä nuorempaa tulee vastaan vasta kun teidän lapset on aikuisia. Voit myös olla järkevä ja ottaa nuorena itseä 15-20v vanhemman jolloin miehen tarve nuoreen naiseen on jo heti tyydytetty.

En halua tuota vaihetta ollenkaan, jolloin miehelle tulee "tarve etsiä nuorempaa". Mieluummin jätän sen kokematta kokonaan. En myöskään halua itseäni 15-20 vuotta vanhempaa miestä vaan miehen, joka on samassa elämäntilanteessa ja joka näkee maailman samalla tavalla kuin minä. Eli kumppanuutta, en sitä että saan olla joku seksinukke toiselle niin kauan kun vain näytän nuorelta. Mitä minä sellaisella suhteella teen?

Lapsettomaksi jääminen surettaa, mutta mieluummin lapsettomuus kuin tulevaisuus jossa on odotettavissa sydämen särkyminen.

Vierailija
18/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois rakkautta antaa ja olen yhden miehen nainen. Ikää kohta 36, on vaan elämä järjestänyt kaikkea yllättävää eteen. Haluaisin naimisiin ja lapsia, rupeaa vaan olemaan kiire pikkuhiljaa. Haaveita on kyllä, ainakin yksi täällä, joka uskoo tosirakkauteen.

Vierailija
19/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uskoin tosirakkauteen 3 kertaa. Enää en usko...

Vierailija
20/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vier%ailija kirjoitti:

M54 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua tuota vaihetta ollenkaan, jolloin miehelle tulee "tarve etsiä nuorempaa". Mieluummin jätän sen kokematta kokonaan. En myöskään halua itseäni 15-20 vuotta vanhempaa miestä vaan miehen, joka on samassa elämäntilanteessa ja joka näkee maailman samalla tavalla kuin minä. Eli kumppanuutta, en sitä että saan olla joku seksinukke toiselle niin kauan kun vain näytän nuorelta. Mitä minä sellaisella suhteella teen?

Lapsettomaksi jääminen surettaa, mutta mieluummin lapsettomuus kuin tulevaisuus jossa on odotettavissa sydämen särkyminen.

Ei kannata jäädä lapsettomaksi ainakaan minkään vauvafoorumin creeperin takia. Kumppanuusvanhemmuus tai suoraan yh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän