Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, tykkäätkö nuolla?

Vierailija
26.12.2014 |

Nautin aivan valtavasti siitä, kun mieheni nuolee ja samalla työntää sormen tai pari peppuuni...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mielelläni nuolen vaimoni taivaisiin, tai ainakin siltä se tuntuu. Aika ja paikka tosin pitää olla tarkkaan valittu, kun ei tuo vaimo osaa pitää pienempää ääntä.

Vierailija
2/4 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:45"]

Kyllä minä mielelläni nuolen vaimoni taivaisiin, tai ainakin siltä se tuntuu. Aika ja paikka tosin pitää olla tarkkaan valittu, kun ei tuo vaimo osaa pitää pienempää ääntä.

[/quote]

Minä nuolen myös. Asumme omakotitalossa kahdestaan, eli vaikka vaimoni huutaa orgasmin saadessa juuri nuolenmalla niin jatkan huudosta huolimatta. Kiihotun itsekkin kun saan tuottaa vaimolleni mielihyvää.

Itse naiminen ei kestä kovinkaan kauaa kun kumpikin saamme orgasmin, ruikin sisään takaapäin se on meidän lempiasento. Käännän vaimoni tämän jälkeen selälleen, ja nuolen hänelle vielä orgasmin tai kaksi. Vaimoni ottaa minulta rajun ihanasti suuhunsa, hetkenpäästä tulen tulen ja tulen.

Joskus on niinkin rajua nämä nuolemiset ja esileikit että emme välttämättä nai ollenkaan. Minä nuolen vaimoni ja hän pyörittelee ja nuolee minua että tulen aika kovin. Kyllä nuoleminen on sitten ihanaaM50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään samasta kun ap ja kuulemma mies tykkää tehdä niin.

Vierailija
4/4 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin nuolen toisinpäin eli persettä nuolen ja sormet pilluun