Saako kropalla naisia?
Ajattelin vuoden alusta aloittaa projektin, jossa tiputan 5 kiloa painosta ja 10% rasvaprosentista. Kesän vietän tallustellen mahdollsimman paljon ilman paitaa ja katson käykö paremmin flaksi.
Tiukan tieteellinen koe siis.
Luotan onnistumiseeni.
Kommentit (16)
Varmasti paremmin kuin kaljamahalla.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:00"]
Ei mua ainakaan kiinnosta kroppa niin paljon kuin itse mies. Hyvä kroppa plussaa, mutta ei tärkee
[/quote]
Mut jos on kaksi muuten ihan "yhtä hyvää" miestä, joista toisella mielestäsi hyvä kroppa ja toisella ei, niin kai mielummin ottaa sen hyväkroppaisen? :-)
Tuskin pelkällä kropalla saa, mutta onhan se plussaa. Mut mä ottaisin mielummin paidallisen kuin paidattoman! :D
No, jos olis se mielenkiintoinen tyyppi, niin ihan hieno juttu, jos löisi sopuisissa kunnossa.
on se plussaa. Panosta siihen, että hyväksyt itses ja siihen hyvä kunto on hyvä...ja siinä sivussa hyvä kroppa.
ja voi olla, että löytyy yhteinen harrastus ja sitä kautta kiva kumppani.
Rahalla saa, ja puhelahjoilla. Ja jos naama on kuin sialla niin forget...ketään ei sun lihakset kiinnosta.
Kun ostin kunnon auton ja kellon, niin uutta pimperoa on voinut hoonata joka viikko (yleensä paljaalla :)
Olen toki ns. komea, tosin aika hintelä...
Olen ruma mies, mutta 188cm ja 86kg. Kyllä sitä joskus käy flaksi, mutta kyllä useamminkin saisi käydä... Mutta aikaisemmin olin nörtti olmi, silloin ei lohjennut ollenkaan, koskaan. Kyllä siitä apua on.
Ei mua ainakaan kiinnosta kroppa niin paljon kuin itse mies. Hyvä kroppa plussaa, mutta ei tärkee
[/quote]
No, tähän ikään mennessä on jo aika hyvällä osumatarkkuudella voinut todeta, että ehkä miehessä ei ole mitään joka naiset sytyttää. Kaikki on sitä perusharmaata, jotain on tehtävä.
En välitä jos saan kiinnostuksen vain pinnallisilta naisilta. Se olisi silti positiivinen muutos normitilanteeseen. Ehkä jos saan fyysisellä viehätyksellä houkuteltua erään lähemmäs, voin todistaa olevani jotain muutakin kuin pala lihaa.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:30"]Olen ruma mies, mutta 188cm ja 86kg. Kyllä sitä joskus käy flaksi, mutta kyllä useamminkin saisi käydä... Mutta aikaisemmin olin nörtti olmi, silloin ei lohjennut ollenkaan, koskaan. Kyllä siitä apua on.
[/quote]
Mutta se vika tässä tosin on, ettö se on ihan oikeasti tyhmempi nainen, mikä katsoo sitä ulkonäköä... Ei mulla muuta...
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:30"]Olen ruma mies, mutta 188cm ja 86kg. Kyllä sitä joskus käy flaksi, mutta kyllä useamminkin saisi käydä... Mutta aikaisemmin olin nörtti olmi, silloin ei lohjennut ollenkaan, koskaan. Kyllä siitä apua on.
[/quote]
Mutta se vika tässä tosin on, ettö se on ihan oikeasti tyhmempi nainen, mikä katsoo sitä ulkonäköä... Ei mulla muuta...
[/quote]
Eli vaikka reenaisit itsesi kovaan kuntoon, niin älä odota mitään älyn jättiläisiä kohtaavasi... Mutta se tuskin tässä on tarkoituskaan?
Ihan varmasti saat treenatulla kropalla paremmin, kuin treenaamattomalla. Parasta olisi, jos saisit kropasta sellaisen urheilullisen eikä bodaajatyyppisen. Tässä aika kiva kroppa mun mielestä: http://www.lovethispic.com/image/14645/cam-gigandet-on-the-beach
Ui, juokse, pyöräile ja käy salilla, niin saat hyvän kropan. Pelkkä painonnosto ei saa aikaan yhtä hyvännäköistä lopputulosta. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:09"]Rahalla saa, ja puhelahjoilla. Ja jos naama on kuin sialla niin forget...ketään ei sun lihakset kiinnosta.
Kun ostin kunnon auton ja kellon, niin uutta pimperoa on voinut hoonata joka viikko (yleensä paljaalla :)
Olen toki ns. komea, tosin aika hintelä...
[/quote]
Siis missä tilanteessa isketään naisia kellolla ja autolla? Ihan vaan kun tässä mietin, niin en ole noihin asioihin kiinnittänyt ikinä huomiota puolisoa valitessani.
Ei ole taidetta saada naisia vaan se on kun saa yhden jäämään.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:03"]
[/quote]
Mut jos on kaksi muuten ihan "yhtä hyvää" miestä, joista toisella mielestäsi hyvä kroppa ja toisella ei, niin kai mielummin ottaa sen hyväkroppaisen? :-)
Tuskin pelkällä kropalla saa, mutta onhan se plussaa. Mut mä ottaisin mielummin paidallisen kuin paidattoman! :D
[/quote]
Olennaista olisikin hahmottaa, että kuinka paljon plussaa se kroppa oikeasti loppupeleissä tuo.
Meillä miehillä valitettavasti aina vaan on täysin harhainen kuva siitä, kuinka paljon naisille merkitsevät ulkoiset seikat. Aina vaan törmää uudestaan ja uudestaan näihin idiootti "hakkaraisiin" jotka kuvittelevat tekevänsä vaikutuksen naisiin kyrvän kuvalla, isolla hauiksella, tai vitusti hevosvoimia omaavalla bemarilla. Tokihan niitäkin naisia on, joihin tuollaiset ulkoiset seikat vaikutuksen tekee, mutta valtaosaan varmastikaan ei.
Joillekin miehille on vaan ylivoimaisen vaikea hahmottaa, että naisiin ei tee samat asiat vaikutusta, kun meihin miehiin. Naisille mies on ennekaikkea sopusuhtainen kokonaisuus, ei niinkään paketti erilaisia yksittäisiä asioita, kuten iso kyrpä massiiviset hauikset jne. Toki siinä sopusuhtaisessa paketissa ne hauiksetkin ovat mukana, mutta vain täydentämässä kokonaisuutta (se iso kyrpä taas ei sitten välttämättä laisinkaan, ei tosin prinssinakkikaan).
ainakin baarissa 18-24 -vuotiaiden keskuudessa hyvällä kropalla saa paremmin kuin huonolla.
kesällä ilman paitaa kuljeskelevat on sen sijaan lähinnä ällöjä ja noloja.