Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksi miehen kanssa

Vierailija
26.12.2014 |

Hei olen ollut mieheni kanssa likipitäen kuusivuotta. Meillä on ollut aivan mahtavaa sängyn puolella ennen. Nykyään kun harrastamme seksiä niin miehelläni yhtäkkiä laskee ja minulle tulee todella huono mieli,. Mietin että johtuuko se minusta. Tulee aivan hirveä olo että olenko niin ällöttävän näköinen että mieheni ei enään halua minua. :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tavarasi jo kokenut kovia lasten jälkeen..uskon että miehesi löytänyt paremman ja innokkaamman panopuun..kuka jaksaa samaa vakoa jyystää vuosia..vieras Aina mukavempaa

Vierailija
2/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diamondin pariskunnan elä terveesti-kirja olisi sinulle valaiseva opetus tällä osa alueella.Fit for life vaan sinnekin..huh puhuisitko julkisesti noin epäilen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni siis ikää vasta 31 ja meillä 3 pientä lasta minä en ole tukevakaan 164cm/60kg. Enkä myöskään mikään pahannäköinen..

Vierailija
4/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan kyllästynyt aina samanlailla menevään seksiin. Myönnät varmaan, että vähän on rutiiniksi mennyt.

Vierailija
5/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kokeillaan kyllä kaikkea uutta.. Eripaikoissa eri asennoissa.. Mietin vaan jotta onko hällä toinen kiikarissa jonka vuoksi mä en enään kelpaa vai?

Vierailija
6/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset herättele sitä uudestaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi