Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rukousaihe uskoville

Vierailija
26.12.2014 |

Hain erääseen vapaaehtoistyöpaikkaan, mihin on ollut vaikeaa päästä mutta joka vaikuttaa tosi mukavalta ja jossa joskus olin koulun työharjoittelussa. Voitteko rukoilla sen puolesta, että Jumala vaikuttas ihmisissä jotka asiasta päättää, tahtoa ja tekemistä ottaa minut sinne. Rukoillaan myös että kun ehdotin yhelle minun kaverille että tulis sinne minun kanssa yhdessä tekemään vapaaehtoishommia, niin hän pääsisi tulemaan minun kaveriksi sinne ainakin joskus. Rukoillaan tuon minun työasian puolesta, että jos se on paikka joka minulle on tarkoitettu, saan sen ja että kaikki esteet mitkä eivät ole Jumalasta, murtuvat ja raukeavat tyhjiin ja vain Jumalan tahto saakoon tapahtua. Rukoillaan myös minun ja tuon kaverini ystävyyden puolesta että voitas viettää aikaa yhdessä vaikka asuukin kaukana ja että minun kanssa yhdessä vois mennä joskus sinne jotakin tekemään minun kanssa yhdessä, siis siihen mihin oon hakenu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko nyt jo ettei se JanZu ole sinun kaverisi eikä siitä sellaista koskaan tule.

Vierailija
2/11 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:48"]

Usko nyt jo ettei se JanZu ole sinun kaverisi eikä siitä sellaista koskaan tule.

[/quote]

MITÄS SE TÄHÄN LIITTYY! OLETKO IHAN SEKAISIN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 03:56"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:48"]

[/quote]

MITÄS SE TÄHÄN LIITTYY! OLETKO IHAN SEKAISIN!

[/quote]

Sitä, että aloitus käsittelee myös JanZua.

Rukoillaan myös että kun ehdotin yhelle minun kaverille että tulis sinne minun kanssa yhdessä tekemään vapaaehtoishommia, niin hän pääsisi tulemaan minun kaveriksi sinne ainakin joskus.

Rukoillaan myös minun ja tuon kaverini ystävyyden puolesta että voitas viettää aikaa yhdessä vaikka asuukin kaukana ja että minun kanssa yhdessä vois mennä joskus sinne jotakin tekemään minun kanssa yhdessä, siis siihen mihin oon hakenu.

Tuo "kaveri" on siis JanZu.

Vierailija
4/11 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="nemesis" time="26.12.2014 klo 02:02"]Kyllä, rukoilen Kaikkivaltiasta Joulupukkia, että tahtosi tapahtuu. Satuhahmonsa kullakin...
[/quote]

TÖRKEÄÄ!

Vierailija
5/11 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
6/11 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muiden pitäisi käyttää aikaansa sinun halujesi toteuttamiseen? Enkä puhu mitään siitä, ettei muitten rukoilemisella ole tietenkään mitään vaikutusta, koska mitään jumalaa ei ole. Ja jos olisi, niin miten se voisi toteuttaa miljoonat ristiriitaiset toiveet. Mieti vähän!

Vierailija
7/11 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen puolestasi! :)

Vierailija
8/11 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukoilen että Jumalan tahto tapahtuu.

Vierailija
9/11 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen :)

Vierailija
10/11 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rukoile koska se on vähän homoa. m⁴4

11/11 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, rukoilen Kaikkivaltiasta Joulupukkia, että tahtosi tapahtuu. Satuhahmonsa kullakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi